Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

Σκοτώνονται οι Εθνικοί μας εργολάβοι - Πάρτυ δημοσιευμάτων για την συντήρηση του δικτύου

Γαϊτανάκι δημοσιευμάτων απο χτες
35 εκατομμύρια Ευρώ  το χρόνο τουλάχιστο  είναι αυτά και έτσι απο προχτές έχει ξεκινήσει ένα γαϊτανάκι δημοσιευμάτων για το θέμα της συντήρησης του δικτύου .
Μάχη μεταξύ και των ΟΣΕ - ΕΡΓΟΣΕ , ενώ σε ένα δημοσίευμα ( το στέκι δεν πρόκειται να τους κάνει την χάρη να δημοσιεύσει αυτά τα  άρθρα) αναφέρεται ότι ....η ηλεκτροκίνηση (που δεν δούλεψε ΠΟΤΕ ! μέχρι την Τιθορέα  )διαλύθηκε τα ....τελευταία χρόνια ( μετά το 2010!!!!) όταν και η συντήρηση πέρασε απο την ΕΡΓΟΣΕ στον ΟΣΕ . Μάλιστα στα δημοσιεύματα γίνεται λόγος για την πρόθεση των Βρυξελών για ένα ....ΟΣΕ light στα πρότυπα του Βρετανικού Μοντέλου με την συντήρηση να σπάει σε
3 εργολαβίες (για να ικανοποιηθούν άλλωστε και όλοι οι εργολάβοι ) και να γίνεται έτσι του .....κουτρουλί ο γάμος .
ΟΛΟΙ γνωρίζουν τα αποτελέσματα στην Βρετανία όταν εφαρμόστηκε αυτό το μοντέλο , με

τα συνεχή ατυχήματα που υποχρέωσαν αργότερα την Κυβέρνηση της Μ . Βρετανίας να επανακρατικοποιήσει την συντήρηση της υποδομής .

Φυσικά όλοι θυμόμαστε ότι η λεηλασία έχει ξεκινήσει εδώ και 7 χρόνια τουλάχιστο ενώ όταν η ΠΕΠΕ κατέθετε μηνύσεις στον εισαγγελέα για το θέμα , οι φίλοι μας οι δημοσιογράφοι το περνούσαν στα ψιλά....

Ενώ για τα έργα ας τα αφήσουμε καλύτερα . Γνωρίζει και ο τελευταίος των Ελλήνων το πάρτυ με τις δημοπρατήσεις , επαναδημοπρατήσει και ξανά μανά επαναδημοπρατήσεις .


1 σχόλιο:

  1. Πρόκειται για κατάπτυστο δημοσίευμα που το υπογράφει για μία ακόμη φορά, το γνωστό πληρωμένο πιστόλι του ΒΗΜΑΤΟΣ Αχιλλέας Χεκίμογλου. Πάντα τα δημοσιεύματά του αβαντάρουν την ΕΡΓΟΣΕ και το δήθεν ιδιωτικο-οικονομικό management που εφαρμόζεται στις Α.Ε. του Δημοσίου (δες ΕΡΓΟΣΕ, ΕΓΝΑΤΙΑ, ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και άλλα βυσματικά καταφύγια των βολεμένων παιδιών του συστήματος).Για το όργιο κατασπατάλησης δημόσιου χρήματος και την αποδοτικότητα & την αποτελεσματικότητα των πόρων που επενδύθηκαν επί δεκαετίες στο σιδηρόδρομο, μέσω του μοντέλου της ΕΡΓΟΣΕ, τσιμουδιά. Κλασσική "αδέσμευτη και ανεξάρτητη δημοσιογραφία"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή