Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

Δελτίο Τύπου Σ.Σ. Πελοποννήσου μετά απο συνάντηση με ΕΕΣΣΤΥ

Σήμερα 21/2/2014 το διευρυμένο Προεδρείο του Σ.Σ.ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ συναντήθηκε με το Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΕΕΣΣΤΥ κ. Στέφανο Αγιάσογλου. Από τη συνάντηση προέκυψαν τα κάτωθι θετικά κι αρνητικά συμπεράσματα.




1. Η ιδιωτικοποίηση προχωρεί με γοργούς ρυθμούς και με επισκέψεις στους χώρους εργασίας των ενδιαφερομένων επενδυτών. Γεγονός που μας το επιβεβαίωσε και ο ίδιο ο Διευθύνων Σύμβουλος, πράγμα που μας βρίσκει κάθετα αντίθετους και μας αναγκάζει σε ετοιμότητα αντιμετώπισης των κινδύνων μιας και δεν υπάρχει καμία διασφάλιση του προσωπικού και που το γεγονός είναι πολιτικό ζήτημα.
2. Οργανόγραμμα και τοποθετήσεις με απόλυτο διευθυντικό δικαίωμα κατόπιν προτάσεων υπηρεσιακών παραγόντων άνευ αιτήσεων των ενδιαφερομένων χωρίς διαφάνεια. Παρά τις προτάσεις μας για Συμβούλια Προαγωγών και αρχαιότητα και με αδιευκρίνιστο οικονομικό κίνητρο.
Αυτά είναι τα αρνητικά – μελανά σημεία, που χρήζουν μεγάλης προσοχής. 

Στα θετικά της συνάντησης είναι:
1. Ο Διευθύνων Σύμβουλος ήταν θετικός στη διατήρηση του θεσμού της Σ.Σ.Ε. με την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης στα πλαίσια των αιτημάτων της Π.Ο.Σ.
2. Η επίλυση του 15.000 σε όλους τους συναδέλφους από 1/1/2013.
3. Η κάλυψη του ποσού των καρτών των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς που αναλογεί στην ΕΕΣΣΤΥ, με απόφαση Διοικητικού Συμβουλίου.
4. Η διευθέτηση των οικονομικών διαφορών που προέκυψαν τον τελευταίο μήνα σε σχέση με τις άλλες εταιρείες του Ομίλου (αναδρομικά, εξαιρέσιμες κ.λ.π.).
5. Αναγνωρισιμότητα του χώρου επισκευών του συγκροτήματος της μετρικής γραμμής.
6. Κάλυψη των συγκροτημάτων με Γιατρό Τεχν. Ασφάλειας και Νοσοκόμα.
7. Ρύθμιση των οικονομικών της παγίας για άμεση αντιμετώπιση αναγκών. 

ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΤΟΥ
ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου