Σαν να μην πέρασε μια μέρα , αναδημοσιεύουμε όσα είχε γράψει το στέκι της έλξης πέρυσι.
Το μόνο που έχει αλλάξει είναι ότι τα χρόνια είναι 8 και όχι 7... Διαβάστε >
Σαν σήμερα , 8 χρόνια πριν 2 συνάδέλφοι μας μηχανοδηγοί απο το ΜΑΙ χάνουν την ζωή τους , εν ώρα υπηρεσίας.
Ο ένας επιτόπου , ο άλλος μερικά χρόνια μετά και αφού ταλαιπωρήθηκε επί σειρά ετών μπαινοβγαίνοντας σε νοσοκομεία.
Αιτία ;
Η μη ολοκλήρωση των έργων Υποδομής - Σηματοδότησης - Τηλεδιοίκησης.
Τι έγραψε τότε ο Τύπος >
Το δυστύχημα σημειώθηκε όταν η επιβατική αμαξοστοιχία που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη συγκρούστηκε με σταθμευμένη εμπορική αμαξοστοιχία λόγω παράληψης του κλειδούχου να αλλάξει την κατεύθυνση των γραμμών.
Από τη σύγκρουση σκοτώθηκε ο ένας εκ των δύο μηχανοδηγών της επιβατικής αμαξοστοιχίας, Κωνσταντίνος Φαντόπουλος, 46 ετών και τραυματίστηκε σοβαρά ο δεύτερος, Παύλος Μπόζιος, 49 ετών, ο οποίος νοσηλεύεται στο ΚΑΤ. Από τους 138 επιβάτες, τραυματίστηκαν ελαφρά 13, από τους οποίους οι 7 νοσηλεύονται ακόμα στον Ευαγγελισμό.
Ερωτήματα για τη σήμανση
Ο γενικός διευθυντής επιβατών του ΟΣΕ Γρηγόρης Φροσύνης υπενθύμισε μέσω του ΣΚΑΪ ότι οι αλλαγές διεύθυνσης των κλειδιών σε όλο το δίκτυο του ΟΣΕ γίνονται με χειροκίνητο τρόπο, ενώ σύμφωνα με τη διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ, που έχει αναλάβει τον εκσυγχρονισμό της φωτοσήμανσης και της σηματοδότησης του δικτύου, η σύμβαση έχει υπογραφεί από το 1996 αλλά καθυστερεί η παράδοση του έργου. Παράλληλα τονίζει ότι σε πολλά σημεία του δικτύου στην Αττική έπρεπε να γίνουν ανακαινίσεις στις γραμμές.
Όπως έχουμε γράψει
Σήμερα τον Μάρτη του 2014 η φωτοσήμανση βρίσκεται σε χειρότερο σημείο. Έχει τεθεί εκτός σε όλο το τμήμα Πειραιάς - Τιθορέα ενώ τους τελευταίους 3 μήνες είχαμε 3 σοβαρά ατυχήματα που παρολίγο να στοιχίσουν την ζωή συναδέλφων μας...
Καλα μας δουλευετε ?Πειτε σε ποια διαδρομη μηχανοδηγεις με βαση τα φωτοσηματα χωρις καμια παρεμβαση απο Τ/Δ η' καποιο εν ενεργεια ΣΤΑΘΜΟ για καποια σβηστο η' κοκκινο φωτοσημο.Η απαντηση ειναι μια και πολυ σαφης.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ που να μπορεις να μηχανοδηγησεις με βαση τα φωτοσηματα.Θελετε μηπως να τα αριθμησουμε?Ας ξεκινησουμε λοιπον.Στον αξονα Α.Ι.Ρ. -ΘΕΣ/ΚΗ τις καλες μερες , θελουμε 19 τηλεγραφηματα και σινιαλα μαζι , και λεω τις καλες , οταν δεν βρεχει και δεν εχει χαλαζι,γιατι αμα εχουμε και καιρικα φαινομενα εντονα , ειναι πιο πολλα .Απορειται κυριοι που ειστε υπευθυνοι για τα φωτοσηματα?Μην απορειται καθολου ,διαβαστε τα να δειτε τα χαλια .1ο,σινιαλο απο Α.Ι.Ρ για ρουφ , 2ο ΡΟΥΦ εισοδος εξοδος νουμερο , 3ο ΑΘΗΝΑ εισοδος νουμερο , εξοδος σινιαλο ,4ο ΛΥΚΟΤΡΥΠΑ εισοδος εξοδος νουμερο, 5ο ΑΦΙΔΝΑΙς εισοδος εξοδος νουμερο ,6ο ΑΥΛΩΝΑς εισοδος εξοδος νουμερο, 7ο ΟΙΝΟΗ εισοδος νουμερο,-εξοδος νουμερο απο ΤΙΘΟΡΕΑ ,8ο ΤΙΘΟΡΕΑ αμα δουλευει καλως,αλλιως νουμερο απο Τ/Δ ΛΕΙΑΝΟΚΛΑΔΙΟΥ για εξοδο.9ο Τ/Δ ΛΕΙΑΝ/ΙΟΥ για εξοδο ΑΡΠΙΝΗς ,10ο ΔΟΜΟΚΟς εξοδος νουμερο ,11ο ΠΑΛ/ΛΟς νουμερο για εξοδο ,12ο Τ/Δ ΛΑΡΙΣΣΑΣ νουμερο για ΟΡΦΑΝΑ - ΜΕΖΟΥΡΛΟ,13ο Τ/Δ ΛΑΡΙΣΣΑΣ νουμερο για ΖΑΧΑΡΗ -ΚΑΤΕΡΙΝΗ (παρακαμπτηριο με ενημερωση μεσω Ρ/Τ στους ΝΕΟΥς ΠΟΡΟΥς ) 14ο ΚΑΤΕΡΙΝΗ νουμερο για εξοδος ,15ο ΠΛΑΤΥ ειοοδος εξοδος νουμερο,16ο ΑΔΕΝΤΡΟ νουμερο εισοδο εξοδο απο παρακαμπτηριο ,17ο ΣΙΝΔΟς νουμερο εισοδο εξοδο ,18ο ΤΧ1 νουμερο για εισοδο ,19ο ΤΧ2 νουμερο απο το ΤΧ5 .,Ολα αυτα ειναι δεδομενα στην διαδρομη Α.Ι.Ρ. -ΘΕΣ/ΚΗ.Κατα τα αλλα ολα λειτουργουν ρολοι, και καθε μερα απαξιωνουν τους μηχανοδηγους για το πανευκολο εργο που κανουν.Αμα μου εχει ξεφυγει και κανενα , παρακαλω διορθωστε με , και συμπληρωστε το ...... , ενα μυαλο το εχουμε το ριμαδι.
ΑπάντησηΔιαγραφή