Σταδιακά κάνουν την εμφάνιση τους, κυρίως στις γραμμές 3 και 2, οι νέοι συρμοί του Μετρό! Εδώ και περίπου 2 εβδομάδες, οι νέοι συρμοί κυκλοφορούν τις βραδινές ώρες (μετά τις 8), προκειμένου να γίνουν οι αναγκαίοι έλεγχοι, πριν από τη πλήρη ενσωμάτωσή τους, δηλαδή τη λειτουργία από το πρωί έως το βράδυ.
Του Φώτη Φωτεινού- metaforespress.gr
Η ΣΤΑΣΥ έχει παραλάβει 5 από τους 17 νέους συρμούς και σύμφωνα με τους σχετικούς υπολογισμούς, σε 15 ημέρες θα είναι έτοιμοι για καθημερινή, πλήρη λειτουργία.
Τη δοκιμαστική κυκλοφορία των νέων, 3ης γενιάς συρμών του Μετρό παρακολούθησε χθες ο υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης. Ο υπουργός, συνοδευόμενος από τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. Νικόλαο Παπαθανάση, στελέχη των Σταθερών Συγκοινωνιών και εκπρόσωπο της κατασκευάστριας εταιρείας, επιβιβάστηκαν στο σταθμό «Εθνική Άμυνα» και συνταξίδεψαν με τους επιβάτες του Μετρό ως το σταθμό «Ευαγγελισμός».
Κατά τη διάρκεια της διαδρομής, ο υπουργός είχε την ευκαιρία να ενημερωθεί, για τις δυνατότητες, αλλά και τα τεχνικά και ποιοτικά χαρακτηριστικά των νέων συρμών, που αναμένεται πως θα συμβάλλουν στην περαιτέρω αναβάθμιση των παρεχόμενων προς των επιβάτη υπηρεσιών.
Οι 17 συνολικά συρμοί 3ης γενιάς, που σταδιακά θα δοθούν στην κυκλοφορία το επόμενο χρονικό διάστημα, έχουν τα ακόλουθα τεχνικά χαρακτηριστικά:
-Συνολικό μήκος συρμού 106 μέτρα, αποτελούμενος από 6 βαγόνια.
-Χωρητικότητα σε επιβάτες, καθήμενοι 188, όρθιοι 844, σύνολο 1032.
-Μέγιστη ταχύτητα 120χλμ./ώρα, ταχύτητα λειτουργίας 80χλμ./ώρα.
-Οι συρμοί έχουν δύο μονάδες κλιματισμού στο διαμέρισμα των επιβατών σε κάθε βαγόνι και μια στην καμπίνα του οδηγού.
-Κάθε βαγόνι διαθέτει 8 θύρες επιβατών ανά όχημα (4 σε κάθε πλευρά) σχεδιασμένες έτσι ώστε να αποτρέπεται η παγίδευση δαχτύλου ή άλλου μέρους του σώματος.
-Οι συρμοί διαθέτουν ένα βελτιωμένο σύστημα για την επιβίβαση και αποβίβαση των επιβατών με κινητικά προβλήματα. Συγκεκριμένα, κάθε αμαξοστοιχία είναι εφοδιασμένη με 4 (δύο για κάθε πλευρά, τοποθετημένα στο πρώτο και τελευταίο βαγόνι) ηλεκτρικά αναπτυσσόμενα σκαλιά, με τουλάχιστον 1300 mm πλάτος, τα οποία ενεργοποιούνται με το πάτημα ενός κουμπιού και ενώνουν το διάκενο της πλατφόρμας με τον συρμό.
-Διαθέτουν κλειστό σύστημα τηλεόρασης (CCTV) με κάμερες, που καταγράφουν ό,τι συμβαίνει στο εξωτερικό του τρένου, ώστε με ασφάλεια ο οδηγός να κλείνει τις θύρες.
-Ένα ασύρματο δίκτυο (Wireless LAN) μεταφέρει και λαμβάνει πληροφορίες στο τρένο για παραμέτρους ελέγχου, όπως πιθανές βλάβες, χιλιόμετρα που διήνυσε ο συρμός κ.α.
-Οι συρμοί διαθέτουν οθόνες για την πληροφόρηση των επιβατών, καθώς και φωτιζόμενους χάρτες με led, πάνω από τις πόρτες εξόδου, με την πραγματική θέση του συρμού.
-Για τον έλεγχο ύπαρξης καπνού στο εσωτερικό των βαγονιών υπάρχουν ειδικοί αισθητήρες ανίχνευσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου