Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

Επιστολή μηχανοδηγού Τσιούλκα Κων/νου - Μέλους Σ.Τ.Α ΠΕΠΕ

Λάβαμε και δημοσιεύουμε  επιστολή του συναδέλφου μας Τσιούλκα Κων/νου  μηχανοδηγού στο μηχανοστάσιο Λάρισας και μέλους του Σ.Τ.Α. της ΠΕΠΕ . Αφορμή της επιστολής είναι το χτεσινό συμβάν με την αμαξοστοιχία 60.
Ολόκληρη η επιστολή > 
 Με αφορμή το χθεσινό περιστατικό της αμαξοστοιχίας 60 στις Αλαλκομενές θα ήθελα να μοιραστώ τον προβληματισμό μου και να ρωτήσω:
Σκέφτηκε κανείς τους μηχανοδηγούς της αμαξοστοιχίας 60 πως ένιωσαν εκείνη την στιγμή που είδαν το αυτοκίνητο επάνω στις γραμμές; Σκέφτηκε κανείς  πόσο μπορεί να ανεβαίνει η πίεση, που πάει η ψυχή, πόσο αισθητό είναι το μούδιασμα εκείνη την στιγμή, οι σκέψεις του τι μπορεί να συμβεί, η αίσθηση ότι αυτή τη στιγμή χτυπάω σε ξένο αντικείμενο; Η απάντηση είναι προφανώς και ΟΧΙ! Σκέφτηκε κανείς τα ατυχήματα που έχουν αποφευχθεί χάριν της επαγγελματικότητας, της εμπειρίας και του αισθήματος ευθύνης των μηχανοδηγών; Η απάντηση είναι και πάλι ΟΧΙ!  
Πρόσφατα στη γραμμή Λάρισας-  Βόλου είχαμε ακριβώς το ίδιο περιστατικό. Αυτοκίνητο ακινητοποιήθηκε επάνω στις γραμμές χωρίς να υπάρχει πασάγιο. 
Ο μηχανοδηγός αν και ήταν νύχτα, αν και η γραμμή σε εκείνο το σημείο έχει ιδιαιτερότητες ( υγρασία- ορατότητα), κατάφερε να σταματήσει το ΜΑΝ 7 μέτρα πριν το αυτοκίνητο. Και επειδή όλοι έχουν ονοματεπώνυμο, ο συγκεκριμένος μηχανοδηγός ονομάζεται Τάσος Γκόλτσης και με την εμπειρία του απέφυγε τη σύγκρουση με όλα τα επακόλουθά της ( τραυματισμοί, τροχαίο υλικό ). Ε και;; κανένας δεν ενδιαφέρθηκε ούτε καν να τον ρωτήσει τι έγινε.  
Ξέρουμε μόνο να λοιδορούμε έναν κλάδο με αγελάδες και θολωμένα τζάμια! Ξέρουμε μόνο να λοιδορούμε έναν κλάδο που με την υπερεργασία του, με το αίσθημα ευθύνης του, με τα εκατομμύρια χιλιόμετρα του προσωπικού της, εργάζεται για να λειτουργεί ο σιδηρόδρομος! 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΤΣΙΟΥΛΚΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΜΗΧ-ΓΟΣ ΜΗΧ. ΛΑΡΙΣΑΣ
ΜΕΛΟΣ Σ.Τ.Α.

1 σχόλιο:

  1. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ4 Μαρτίου 2014 στις 10:24 μ.μ.

    Συνάδελφε μόνο απαξίωση και απομόνωση χρειάζονται οι "ειδήμονες" που κρίνουν εξ ιδίων τα αλλότρια.
    "Άφες αυτοίς, ου γάρ οίδασι τι ποιούσι".
    Συνεχίστε να δουλεύετε με υπευθυνότητα για την ασφάλεια του κόσμου και τη δική σας. Νάστε καλά και καλά ταξίδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή