Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

Συνεχίζεται ο έλεγχος της γραμμής επαφής απο μηχανοδηγούς με Α/Α !!!(2536)

Πριν απο λίγο γράψαμε για την επιβεβλημένη κίνηση της ΠΕΠΕ να βγάλει γράμμα για την επάνδρωση των IC , απόφαση που άλλωστε ήταν ομόφωνη στα τελευταία ΔΣ , αφού καθημερινές ήταν οι προστριβές μεταξύ του προσωπικού ( μηχανοδηγοί - μηχανοστασιάρχες ).

Αυτό που δεν έχει γίνει ακόμα , παρότι αποφασίστηκε και αυτό ομόφωνα στην συνεδρίαση του ΔΣ τον Απρίλιο , είναι η επιστολή για το θέμα
με το 2536 και τον μηχανοδηγό που εκτελεί με αμαξοστοιχία MAN ή R/B             ( κ εργάτη γραμμής ) έλεγχο της γραμμής επαφής κατά την διάρκεια του μεταμεσονυκτίου. (κενό υλικού τρένο κάνει δρομολόγια μεταξύ Οινόης -  Χαλκίδας - Οινόης για την φύλαξη της γραμμής επαφής απο βανδαλισμούς !)


Φυσικά αυτό είναι έξω απο τους κανονισμούς , δεν προβλέπεται πουθενά και συμβαίνει τον τελευταίο χρόνο , αφού όπως έχουμε γράψει η πλειοψηφία της ΠΕΠΕ και η ΔΙΚΑΜ είναι σε αγαστή συνεργασία.  

Στο τελευταίο ΔΣ του Απριλίου αποφασίστηκε η σύνταξη επιστολής για το θέμα , αλλά δεν την έχουμε ακόμα δει.

Τονίζουμε ότι ούτε Ρ/Ε υπάρχει για να βεβαιώσει την διακοπή της τάσης σε περίπτωση συμβάντος στην γραμμή της Οινόης - Χαλκίδας , όπως και στο υπόλοιπο κομμάτι που έχει ηλεκτροδοτηθεί το τελευταίο διάστημα ( μέχρι και Πολυδένδρι).

Εμείς απλά θυμίζουμε στην ΠΕΠΕ , την απόφαση της καθώς σήμερα ξαναδιαβάσαμε στο ΜΑΙ το χαρτί που μετατρέπει τον μηχανοδηγό και σε νυχτοφύλακα.

Τέλος επειδή τα όσα γράφουμε ερμηνεύονται κατά το δοκούν , εμείς θα επαναλάβουμε τα γνωστά.

Η ΠΕΠΕ είναι το Σωματείο των μηχανοδηγών , η πλειοψηφία της ΠΕΠΕ είναι αυτή που πέρνει τις αποφάσεις .

Και εδώ και 18 μήνες όλες οι αποφάσεις για κρίσιμα θέματα είναι πλειοψηφικές ( 7/4 , 7/3/1 κτλπ).

Ποτέ δεν υπήρξε απόφαση 10/1 .

Αντίθετα υπήρξαν αποφάσεις ομόφωνες που πάρθηκαν ( όπως αυτή που αναφερόμαστε τώρα ) και δεν υλοποιήθηκαν. 

Άγνωστο το γιατί  ή μάλλον γνωστό στους μηχανοδηγούς.

1 σχόλιο:

  1. Προφανώς αυτό που συμβαίνει εδώ και 12 μήνες δεν είναι ευθύνη του Σωματείου μας.

    Γιατί στείλαμε την επιστολή για να ...αλλάξουμε τις ουδέτερες ζώνες μεταξύ Αθήνας - Τιθορέας και δεν στείλαμε αυτήν για να απαλλάξουμε τον μηχανοδηγό απο καθήκοντα που δεν του αναλογούν....
    Αλήθεια όλοι αυτοί που υποστηρίζουν ότι η ΠΕΠΕ λειτουργεί , έχουν ποτέ σκεφτεί τι έχουμε καταντήσει να κάνουμε τα τελευταία 2 χρόνια εξαιτίας των αποφάσεων των Τουρλή - Θεοδωρόπουλο ( κ όσων σηκώνουν τα χεράκια μέσα στο ΔΣ , χωρίς να μιλούν ).

    Γενιδούνιας Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή