Τους τελευταίους μήνες, εμφανή είναι τα σημάδια σύγκρουσης μεταξύ ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ. Κορυφή του παγόβουνου αποτέλεσε ο σχεδιασμός για την επέκταση του Προαστιακού στο Λαύριο. Είχε προηγηθεί η αντιπαράθεση για την εποπτεία του, μελλοντικού, πανελλαδικού διαγωνισμού συντήρησης του σιδηροδρομικού δικτύου, «μάχη» την οποία κέρδισε ο ΟΣΕ.
Δυστυχώς όμως,
Δυστυχώς, τα «επεισόδια» μεταξύ ΟΣΕ (διευθύνων σύμβουλος Π. Θεοφανόπουλος) και ΕΡΓΟΣΕ (Κ. Σπηλιόπουλος) είναι σχεδόν καθημερινά και μεγάλο ζήτημα υπάρχει στις παραλαβές των έργων.
Σίγουρα, η κάθε πλευρά έχει τα επιχειρήματά της, αλλά και τις… ανασφάλειές της στη διατήρηση της διαμάχης αυτής, αλλά κάτι τέτοιο μονάχα θετικά δεν λειτουργεί για τον σιδηρόδρομο, αλλά και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία (συχνά – πυκνά) αναγκάζεται να προχωρήσει σε επιχειρησιακές αλλαγές στα δρομολόγιά της (τα προβλήματα είναι πολλά), με «θύμα» τον επιβάτη.
Άραγε, ο υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης και ο υφυπουργός Μιχάλης Παπαδόπουλος θα βάλουν, κάποια στιγμή, τέλος στη διαμάχη ΟΣΕ-ΕΡΓΟΣΕ; Γενικότερα, έχουν συνειδητοποιήσει ότι ο «σιδηρόδρομος λειτουργεί στα όριά του;».
Φ. Φωτεινός - metaforespress.gr
Τον ΟΣΕ να τον πεις βουβάλι και μάλιστα νεροβούβαλο της Κερκίνης. Για την ΕΡΓΟΣΕ ο καταλληλότερος χαρακτηρισμός θα ήταν ότι προσομοιάζει σε εκείνο το ψαράκι που ακιλουθεί τον καρχαρία και τρέφεται από τα αποφάγια του. Ο νοών νοείτο....
ΑπάντησηΔιαγραφή