Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014

Απέδητοι στον κατήφορο ,στον δρόμο για την μόρτα ....

Είχαμε  αποφασίσει να μην απαντάμε στα όσα γραφικά διαβάζουμε στο διαδίκτυο και στους χαρακτηρισμούς που εύκολα εκτοξεύουν όσοι προσπαθούν να καλύψουν μέσα από αυτούς την συνδικαλιστική ανεπάρκεια τους. 
Ήρθε όμως η ώρα να δοθούν κάποιες απαντήσεις , στην 5η φάλαγγα της ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ που καθημερινά εξευτελίζει ένα ολόκληρο κλάδο στο διαδίκτυο. Και φυσικά απαντήσεις  με επιχειρήματα.
Αρχίζουμε με το επίδομα ευθύνης στον μηχανοδηγό 
Το στέκι της έλξης , αριθμεί τους μηχανοδηγούς που πληρώνουν την δεδομένη ανικανότητα των ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ να προασπίσουν τα συμφέροντα του κλάδου μας. Και θα το κάνουμε μέχρι να δικαιωθεί ο κλάδος μας.

Την ίδια ώρα η 5η φάλαγγα , για να δικαιολογήθει η ΔΑΚΕ = ΠΑΣΚ  δημοσιεύει την γνώμη του Γενικού Λογιστηρίου για την ΟΣΥ και το επίδομα ευθύνης , ΛΗΣΜΟΝΩΝΤΑΣ  να αναφέρει ότι αυτό ΚΑΤΑΒΑΛΕΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ στους οδηγούς , αφού αποτελεί όρο υπογεγραμμένης Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας. Ποιος είναι λοιπόν ο Γκέμπελς ; 

Επιπλέον με την συνεχή δημοσίευση των εγγράφων του Γενικού Λογιστηρίου , η ΔΑΚΕ και η ΠΑΣΚ Έλξης , σχεδόν  παρακαλούν να το κόψουν απο τους συναδέλφους στην ΟΣΥ για να δικαιωθούν οι Τουρλής και Θεοδωρόπουλος για την απόφαση τους να γράψουν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους , την απόφαση των έκτακτων γενικών Συνελεύσεων. (Ποιος είναι αλήθεια ο αδίστακτος;). 

Ξεχνούν σκοπίμως να αναφέρουν ότι στην ΟΣΥ το επικίνδυνο και ανθυγιεινό πληρώθηκε αναδρομικά στους οδηγούς απο 01.01.2013 και ΚΑΝΕΙΣ οδηγός δεν έφυγε στην σύνταξη χωρίς να το λαμβάνει στον υπολογισμό της.Αντίθετα πολλοί μηχανοδηγοί, φύγαν στην σύνταξη απο 01 Γενάρη 2013 μέχρι και το τέλος του Μάη το 2013, χωρίς αυτό και τώρα τρέχουν στα δικαστήρια όπως εμείς.(Ποιος αλήθεια χάρισε με τις αποφάσεις του , αυτά τα χρήματα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ; Μήπως ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ που το Πάσχα του 2013 σταματήσαν πλειοψηφικά τις κινητοποιήσεις στα εμπορικά και χάσαμε όλοι απο 750 Ευρώ ή μήπως όσοι ψήφισαν την τελευταία ΣΣΕ;)

Ξαναρωτάμε και περιμένουμε απάντηση απο το Σωματείο. Έχουν γίνει οι αγωγές ή ακόμα μαζεύει τα χαρτιά ; 2 χρόνια σχεδόν μετά , Tι περιμένουν να παραγραφεί η διεκδίκηση για να τους πουν μπράβο τα αφεντικά ;

Για την επιστολή του συνάδελφου Τσιρώνη .... Πανηγυρίζουν λες και έγινε κάτι σπουδαίο. 
Μιλούν για κατινιές και ρουφιάνους,ποιοι άραγε,αυτοί που επικροτούν την άποψη,που κατηγόρησε όχι το στέκιαλλά τους μηχανοδηγούς της Πελοποννήσου , λίγο πολύ ώς ανήθικους ( κ μάλιστα , σήμερα πολλοί επικοινωνήσαν μαζί μας , αγανακτισμένοι για την επιστολή του συναδέλφου). 

Και επιβραβεύουν αυτές τις συμπεριφορές ως σφαλιάρα στο στέκι της έλξης! Ούτε Ελληνικά δεν ξέρουν να διαβάζουν ή μάλλον έχουν τυφλωθεί απο το μίσος και την εμπάθεια για το blog μας ( όσα δεν φτάνει η αλεπού...) !

Οι μόνοι που γελάνε στην Καρόλου , είναι αυτοί που διάβασαν ότι εγκύκλιοι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μοιράζονται στο προσωπικό απο ρεσεψιόν ξενοδοχείων ! 

Επιβεβαιώθηκε απο τον συνάδελφο Τσιρώνη και την επιστολή του , το μπάχαλο που επικρατεί στους μηχανισμούς Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 

Επειδή θεωρούμε έξυπνο  τον Δ/ντη ΔΙΠΕΚΑΜ κύριο Λύτρα  , ξέρουμε  ότι θα φροντίσει να λυθούν τα προβλήματα στο Κιάτο με το προσωπικό κίνησης και δεν θα επαναληφθούν αυτές οι ...ομορφιές.

Είναι η πρώτη και τελευταία φορά που απαντάμε στην 5η φάλαγγα των ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ .
Και εμείς εδώ απαντάμε με στοιχεία. 

Ο καθένας μπορεί να βγάζει τα συμπεράσματα του , αλλά είναι πλέον πασιφανές ότι ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ οδεύουν απέδητες όπως λέμε οι μηχανοδηγοί στον κατήφορο. 
Πλησιάζει η ώρα της μόρτας , το βλέπουν και δυστυχώς αυτοεξεφτελίζονται.

Δεν θα ακολουθήσουμε. 

Οι μηχανοδηγοί και οι σιδηροδρομικοί έχουν απαιτήσεις απο εμάς, για την ανάδειξη και επίλυση των προβλημάτων τους.

Για την διαχειριστική ομάδα - Γενιδούνιας Κώστας








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου