Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2014

Αναφορά μηχανοδηγού για τις συνθήκες εργασίας στο Θριάσιο -- Ικόνιο


Ξαναδημοσιεύουμε την αναφορά του μέλους του ΣτΑ Χαντάβα Αλέξη για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το προσωπικό έλξης στο Θριάσιο.Την αναφορά του το μέλος του ΣΤΑ και καλός συνάδελφος  την έχει κοινοποιήσει απο τον περασμένο Απρίλη και στο Σωματείο μας την ΠΕΠΕ , που γνωρίζει πολύ καλά τα προβλήματα,αλλά απο ότι φαίνεται  οι "συμφωνίες στα εμπορικά " προηγούνται της ασφάλειας.Ολόκληρη η αναφορά του μηχανοδηγού 


Εκτελώντας την υπηρεσία Θριάσιο - Ικόνιο διαπιστώθηκαν τα εξής προβλήματα ασφαλείας.

  1. Εαν οι Δ/Η πάνε επικεφαλής στο Ικόνιο δεν υπάρχει δυνατότητα αναστροφής τους.
  2. Εαν η Δ/Η πάει η μια επικεφαλής και η άλλη στην ουρά του συρμού δεν υπάρχει καθόλου επικοινωνία μεταξύ των Δ/Η μέσω Ρ/Τ στην είσοδο του Ικονίου και σε όλη την διαδρομή λόγω της συνεχούς διαδρομής μέσα σε τούνελ.
  3. Ερχόμενος απο Ικόνιο προς Θριάσιο με επικεφαλής της Δ/Η και εισερχόμενος στην γραμμή 502 και όταν γίνει η διευθέτηση των αιχμών στην κυρία γραμμή καλούμεθα να παλινδρομήσουμε προς το σταθμό Λιοσίων χωρίς πλοήγηση για να επιβιβαστεί το προσωπικό πράγμα μη επιτρεπτό απο τον Κανονισμό Κυκλοφορίας.
Εμείς ρωτάμε.

Συνάδελφοι συνδικαλιστές της πλειοψηφίας τι στο διάολο έχετε κάνει 6 μήνες μετά; Γίνεται  η όχι παλινδρόμηση, υπάρχει επικοινωνία μεταξύ του προσωπικού ή περιμένουμε να βγεί έξω το τρένο για να μιλήσουμε;
Τι πρέπει να γίνει; Να γίνει ατύχημα ή συμβάν και να θυμηθείτε ότι υπάρχετε;
Πόσο ποιο χαμηλά;

Η τοπική γραμματεία του ΜΑΙ έχει να συνεδριάσει εδώ και 2 χρόνια.Τυχαίο ¨συνάδελφοι";

To στέκι της Έλξης

2 σχόλια:

  1. Βάλτε τον Καρδηνάλιο να βγάλει πόρισμα.
    Και αυτό να λέει ότι δεν είδαν τους κλειδούχους ή τους πεζούς απο τους καθρέφτες των μηχανών.
    Α και να κάνει ο Λαλάκης πρόταση στην συνέλευση της Τετάρτης να μπεί κάμερα στο τελευταίο βαγόνι.Γιατί αυτή που έκανε τον Μάρτη με τα gps και τις αμερικανιές για την διάσπαση δεν περπάτησε.
    Την κάμερα θα την συνδέουμε με wifi με τις μηχανές.Τσάμπα θα το χει ο Αντώνης σε λίγες μέρες σε κάθε γωνιά της χώρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Bye bye wi-fi. Τι μας θύμισες !!!!! Ασύρματη επικοινωνία μεταξύ των μηχανών έλεγε τότε στην συνέλευση και gps στο τελευταίο βαγονι. Εφοδια δεν έχουν να μας δώσουν, οι μηχανές μεσα εξω μσα στην βρωμα ειδικά μεσα φανοι ουρας που δεν ανάβουν, χειρηστηρια που δεν φωτίζονται, πεδιλα πουθενα και πολλές φορές πυροσβεστηρες ληγμενοι. Ας λύσουμε αυτά τα θεματα που είναι απλα και χωρίς μεγάλο κοστος και στην ουρα του εμπορικου ας μπει και ενας πλαινος φανος κακο δεν κάνει. (Μηχ/γος ΜΑΙ) ΥΓ ΚΑΠΟΙΟΙ ΈΧΟΥΝ ΞΕΧΆΣΕΙ ΠΏΣ ΕΊΝΑΙ ΜΕΣΑ Η MLW πάλι μαθητιες θα έχουμε οπως στα DESIRO

    ΑπάντησηΔιαγραφή