Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2014

Πόρισμα ερωτηματικό για την έλξη - Είμαστε κλάδος ΑΝΑΔΕΛΦΟΣ

Εμείς απλά αναρωτιόμαστε: πόσο ποιο χαμηλά θα πέσει ο κλάδος μας; Πόσα ακόμα χτυπήματα κάτω απο την μέση, για λόγους ανεξήγητους, σε βάρος μηχανοδηγών; Και μάλιστα τώρα απο μηχανοστασιάρχη ; Δεν μας πέφτει κανένας λόγος για τις υπογραφές των άλλων συναδέλφων, μάς ενδιαφέρει αποκλειστικά η υπογραφή του μηχανοστασιάρχη, με την οποία όχι μόνο εκτίθεται αλλά ΕΚΘΕΤΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΜΑΣ, δημιουργώντας προηγούμενο που δύσκολα θα ανατραπεί. Διαβάστε τι υπέγραψε ο  συνάδελφος μας!


Το θέμα αφορά εκτροχιασμό βαγονιών κατά την διάρκεια ελιγμών σε σταθμό, παρουσία 2 κλειδούχων και σταθμάρχη. (Αυτά τα αναφέρουμε γιατί έχουν την σημασία τους κανονιστικά).
Σύμφωνα με τις εκθέσεις που συντάχθηκαν 
  • Η γραμμή δεν παρουσίαζε κανένα πρόβλημα
  • Τα βαγόνια δεν παρουσίαζαν κανένα τεχνικό πρόβλημα
  • Η αιχμή ήταν διευθετημένη σωστά
  • Οι μηχανές δεν παρουσίαζαν τεχνικό πρόβλημα
  • Δεν είχαμε κανένα τραυματισμό
  • Η ταχύτητα  σύμφωνα με  τον ταχογράφο, ήταν κάτω απο το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο  
Ο εκτροχιασμός έγινε αφού είχαν διέλθει με ασφάλεια τα 25 πρώτα βαγόνια, κατά την διάρκεια παλινδρόμησης και  εκτροχιάστηκαν τα επόμενα  5, τριάντα μέτρα μετά την αλλαγή. Ο μηχανοδηγός δηλαδή ΩΘΟΥΣΕ την σύνθεση κατά την διάρκεια  ελιγμών σε ΣΤΑΘΜΟ και η γραμμή είχε σχεδόν ΜΗΔΕΝΙΚΗ κλίση.

Ο μηχανοδηγός λοιπόν θεωρείται ως ένας εκ των υπαίτιων για τον εκτροχιασμό του 26ου βαγονιού της σύνθεσης που παλινδρομούσε γιατί έκανε χρήση μοτεράμπλ για να ΜΕΙΩΣΕΙ ταχύτητα, προκειμένου να ανέβει ο  πρώτος κλειδούχος στην μηχανή. Όταν επέφερε το χειριστήριο στην αρχική του θέση -σύμφωνα με το πόρισμα- δημιουργήθηκε σκορτσάρισμα στην αρχική κατάσταση της σύνθεσης!
Αυτό σε συνδυασμό με την μη ΠΙΘΑΝΗ ενδεδειγμένη σύσφιξη του πρώτου εκτροχιασμένου οχήματος (φορτάμαξα) κ το ελαφρύ της βάρος (12 Tον) δημιούργησαν συνθήκες εκτροχίασης.
Επειδή ο μηχανοδηγός δεν αντελήφθη ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΕΛΙΓΜΟΥΣ ότι... το 26ο βαγόνι εκτροχιάστηκε, δεν έκανε άμεση πέδη και για αυτό βιαίως εκτροχιάστηκαν συνολικά 5!!!

Για αυτόν τον λόγο ο μηχανοδηγός θεωρείται εκ των υπευθύνων για τον εκτροχιασμό !!!!!
Γιατί δεν κατάλαβε ότι.... το σκορτσάρισμα που δημιούργησε η χρήση μοτεράμπλ, για την ΜΕΙΩΣΗ ταχύτητας σε ΕΛΙΓΜΟΥΣ, προκάλεσε εκτροχιασμό στο 26ο βαγόνι !

Εμείς απλά αναρωτιόμαστε

  1. Έλαβε υπόψη ο συνάδελφος απο την έλξη που υπέγραψε το πόρισμα τον Κανονισμό Κυκλοφορίας και τι προβλέπει για τους ελιγμούς; 
  2. Απο πότε απαγορεύεται σε ΕΛΙΓΜΟΥΣ η χρήση του moter uple για μείωση της ταχύτητας
  3. Και φυσικά, με ταχύτητα μικρότερη του ορίου ελιγμών, θέλει να πιστέψουμε ότι το σκορτσάρισμα (αν αυτό θεωρείται ως αιτία) ΔΕΝ έχει απορροφηθεί μέχρι το 26ο βαγόνι;;;; Αλήθεια, πώς περίμενε να το αντιληφθεί ο μηχανοδηγός; 

ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ  ο μηχανοστασιάρχης που πηγαίνει στα πορίσματα για να υπεραστιστεί τον κλάδο μας απο κακοτοπιές ,  τι ακριβώς υπέγραψε ;

Μια υπογραφή που από κάτω θα είχε την υποσημείωση ¨"με επιφύλαξη" θα αρκούσε. Αλλά φευ.....

Τα συμπεράσματα δικά σας.


Γιατί ΕΜΕΙΣ τα έχουμε βγάλει εδώ και καιρό...

Υ.Γ. Ο συνάδελφος που κατηγορείται δεν ενδιαφέρεται για κανενός είδους αντιπαράθεση .

Το θέμα ενδιαφέρει τον κλάδο στο ΣΥΝΟΛΟ του για αυτό και το δημοσιεύουμε και αναμένεται να απασχολήσει την επόμενη συνεδρίαση του ΔΣ του Σωματείου.

3 σχόλια:

  1. Προφανώς ο "συναδελφος" πιο πολυ κοπτεται για το τροχαιο υλικο παρα για τους συναδελφους του. Βαζει κι αυτος το λιθαρακι του στην τρομοκρατια που προσπαθει να επιβαλλει η διοικηση με συνεχεις απολογιες στο προσωπικο. Ισως και να νιωθει πιο ελευθερος να το κανει τωρα που δεν ειναι στην δυσαρεστη θεση να ειναι και μελος του ΔΣ του σωματειου. Και τωρα που ειπα σωματειο αραγε αυτοι που ειναι ? μηπως πρεπει να κανουμε κατι μονοι μας για ολη αυτη τη κατασταση ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για τον τρόπο που αναδεικνύετε τα θέματα.Τίποτα δεν είναι τυχαίο και όλα εξηγούνται για την κοινή αποδοχή του blog απο όλους τους σιδηροδρομικούς.Όσοι θίγονται είναι γνωστοί μεταξύ των συναδέλφων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συναδερφος μηχ / γος απο ΜΑΙ θα ήθελα να κάνω μία παρατήρηση οσο αφορά την συναδερφικοτητα στο κλαδο μας. Υπάρχει; Πιστεύω πως οχι. Ειδικά στο ΜΑΙ. Να μείνουν πισω τα χρώματα να δούμε το καλο της ελξης. Ας δούμε τι γίνετε και στους άλλους κλαδους και πως καλύπτει ο ενας τον άλλο είτε είναι ομοβαθμοι ειτε προϊστάμενος με υφιστάμενο. Σε εμας το ακρο αντίθετο. Μηχ/γος εκθέτει μηχ/γο. ( περπτωση εμπορικου σταθμο Αθηνας) Να μην ξεχνάμε ότι και ο μηχανοστασιαρχης κάποτε ηταν μηχ / γος. Ας ενωθουμε για να κοιταξουμε ολοι το καλο της ΈΛΞΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή