Το θέμα είναι εξαιρετικά σοβαρό και δείχνει την διάλυση που επικρατεί στον Όμιλο. Υπήρξε κ παρέμβαση της ΠΕΠΕ.
Εμείς ρωτάμε τους υπεύθυνους .Αναγραφόταν στο πρόγραμμα κυκλοφορίας εκείνη την ημέρα η μετακίνηση της μηχανής του εργολάβου στην κυρία γραμμή και μάλιστα σε μονή γραμμή.Αν όχι,τότε ποιος έδωσε άδεια για
να κυκλοφορήσει η μηχανή και μάλιστα με μηχανοδηγό που δεν έχει πιστοποιηθεί σε Ελληνικό δίκτυο.
Σύμφωνα με πληροφορίες του blog την Παρασκευή 20 Μαρτίου στον Σταθμό Δοξαρά κυκλοφόρησε στη γραμμή κυκλοφορίας μεμονωμένη Δ/Η την οποία οδηγούσε Βούλγαρος μηχανοδηγός, υπάλληλος της κατασκευαστικής εταιρείας που έχει αναλάβει τα έργα στην συγκεκριμένη περιοχή. Η κίνηση αυτή, που έγινε για τη διευκόλυνση των εργασιών αποτελεί σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες συνήθη πρακτική σε περιπτώσεις έργων κατά μήκους του άξονα
Μετά τον σάλο που προκλήθηκε εσωτερικά στον ΟΣΕ και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ την παρέμβαση της ΠΕΠΕ, σύμφωνα μέ όσα μάθαμε, η κατασκευαστική εταιρεία θέλει να εποινικιάσει μηχανοδηγό για να είναι παρόν στον θάλαμο μηχανοδήγησης όταν γίνονται αυτές οι κινήσεις.
Επειδή το θέμα είναι πολύ σοβαρό, συνιστούμε στους συναδέλφους μας να είναι εξαιρετικά προσεκτικοί με τις κανονιστικές διατάξεις.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου