Και δεν ξεχνάμε τα εγκλήματα στον Προαστιακό Αθηνών...
Μεγάλη κουβέντα έχει ξεκινήσει στο ΜΑΙ εδώ και κάποιες μέρες για τα κυκλώματα εργασίας και επικείμενες αλλαγές σε αυτά. Είναι γεγονός ότι συνεχώς η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ψάχνει εναγωνίως τρόπους για να εντατικοποιήσει την εργασία των μηχανοδηγών εκμεταλευόμενη την ανοχή της πλειοψηφίας του Σωματείου μας , που έχει ήδη κάνει υποχωρήσεις και έχει αποδεχτεί δεκάωρα και αύξηση των χρόνων μηχανοδήγησης μέχρι και τις
6 ώρες( στον Προαστιακό Αθηνών).Μεγάλη κουβέντα έχει ξεκινήσει στο ΜΑΙ εδώ και κάποιες μέρες για τα κυκλώματα εργασίας και επικείμενες αλλαγές σε αυτά. Είναι γεγονός ότι συνεχώς η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ψάχνει εναγωνίως τρόπους για να εντατικοποιήσει την εργασία των μηχανοδηγών εκμεταλευόμενη την ανοχή της πλειοψηφίας του Σωματείου μας , που έχει ήδη κάνει υποχωρήσεις και έχει αποδεχτεί δεκάωρα και αύξηση των χρόνων μηχανοδήγησης μέχρι και τις
Αυτό που γίνεται σήμερα ξεκάθαρο απο το στέκι της έλξης προς όλες τις κατευθύνσεις είναι ότι καμία ενέργεια περαιτέρω εντατικοποίησης δεν πρόκειται να γίνει αποδεκτή , ενώ σύντομα (εκλογές έχουμε άλλωστε το Μάη στο Σωματείο) το θέμα των δεκαώρων θα αποτελέσει παρελθόν.
Όσοι νομίζουν (Διοίκηση ΤΡΑΙΝΟΣΕ - ΔΙΚΑΜ)| ότι οι αποφάσεις που οδήγησαν στην σημερινή κατάσταση , με την ανοχή και στήριξη της πλειοψηφίας των ΔΑΚΕ - ΠΑΣΚ Έλξης . θα συνεχιστούν , δεν έχουν ακόμα συνειδητοποιήσει την αλλαγή που σύντομα θα υπάρξει στην στρατηγική του Σωματείου μας.
Καλό θα είναι λοιπόν να αρχίσουν να σκέφτονται πως θα καταργήσουν τα δεκάωρα και τα ενιάωρα και όχι πως θα εντατικοποιήσουν την δουλειά του μηχανοδηγού.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Συνάδελφοι συνδικαλισταράδες,
ΑπάντησηΔιαγραφήόσον αφορά αυτό που πλανάται τώρα τελευταία περί μελετών για εξοικονόμηση του προσωπικού το πράγμα είναι πολύ απλό.Αν τα παντελόνια σας έχουν περιεχόμενο και θέλετε να κάνετε ένα crash test με το σύστημα επιβάλλετε-δεν ξέρω με ποιόν τρόπο-στο προσωπικό για 10 μέρες να πάρει τις αναπαύσεις του. Γιατί αν πάρουμε για παράδειγμα το Μ.Θ. από τους 67 μηχανοδηγούς λίγοι περισσότεροι από τους 60 δουλεύουν και πληρώνονται περί τις 4 αναπαύσεις το μήνα. Αυτό σημαίνει ότι κάνουν άλλα περί 250 ημερομίσθια το μήνα, δηλαδή με άλλα λόγια λόγια σαν να δουλεύουν 10-12 άτομα παραπάνω. Αν λείψουν αυτά το σύστημα θα πέσει και θα καταλάβουν αυτοί που πληρώνουν 30ριες χιλιάδων για μελέτες ότι αλλού πρέπει να στραφούν. Μονόδρομος είναι οι προσλήψεις.