Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

Νέα τρένα στις ράγες

Συνάντηση με τον Βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξανδρο Μεικόπουλο , είχε ο Δ/νων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το θέμα των τρένων στην Θεσσαλία. Εντωμεταξύ αποκαθίσταται και η αλήθεια για το τι συνέβη πραγματικά με το τρένο που πήρε φωτιά.Άμεση η αντίδραση του μηχανοδηγού.
Ο στόλος των τρένων του ΟΣΕ που χρησιμοποιούνται στη σιδηροδρομική γραμμή Βόλου - Λάρισας είναι
από τους «αρχαιότερους» στο σιδηροδρομικό δίκτυο όπως αναγνωρίζουν και οι ίδιοι οι σιδηροδρομικοί, για αυτό και είναι επιβεβλημένη η άμεση αντικατάστασή του με νέα τρένα που θα μπορούν να επιτελέσουν το μεταφορικό τους έργο με ασφάλεια και αξιοπιστία.

Με αφορμή μάλιστα το σχετικό ρεπορτάζ του ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΥ μετά το συμβάν στο σταθμό του Βόλου το περασμένο Σάββατο το πρωί, οι σιδηροδρομικοί επιβεβαίωναν την παλαιότητα της αυτοκινητάμαξας και την ανάγκη σταδιακά να αποσυρθεί προκειμένου να δρομολογηθούν πιο σύγχρονες αυτοκινητάμαξες. Τόνιζαν ωστόσο ότι το συμβάν με την εκδήλωση πυρκαγιάς στη μηχανή, αντιμετωπίστηκε αμέσως και χωρίς προβλήματα καθώς οι φλόγες περιορίστηκαν αμέσως με τη χρήση απλών πυροσβεστήρων.

«Αρπαξε το γρανάζι μετάδοσης κίνησης (κορώνα - πηνίο) με αποτέλεσμα την υπερθέρμανση των μετάλλων. Ο μηχανοδηγός αντιλήφθηκε ότι κάπνιζε και αντέδρασε ψύχραιμα κάνοντας χρήση ενός πυροσβεστήρα. Δεν κινδύνεψε κανείς από τους επιβάτες» έλεγαν χαρακτηριστικά.

Η συγκεκριμένη αυτοκινητάμαξα στην οποία εκδηλώθηκε φωτιά, όπως έγραψε ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ, είναι από τις παλαιότερες καθώς αρχικά λειτουργούσε στη σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα - Χαλκίδα και περί το 2000 μεταφέρθηκε στο Βόλο. Από τότε μέχρι σήμερα πραγματοποιεί καθημερινά τα δρομολόγια από Βόλο για Λάρισα και το αντίστροφο.

«Πολυταξιδεμένο» όπως είναι και παρά τις συντηρήσεις που γίνονται σχεδόν επί καθημερινής βάσης, είναι γεγονός ότι «βγάζει» αρκετές ζημιές, δείγμα και αυτό της ανάγκης για αντικατάστασή του.

Στο μεταξύ ο Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος, βουλευτής Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ με αφορμή το συγκεκριμένο συμβάν, είχε συνάντηση χθες με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κ. Αθανάσιο Ζηλιασκόπουλο και επισήμανε την ανάγκη άμεσης αντικατάστασης του συγκεκριμένου τρένου, που είναι από τα παλαιότερα που έχει στη διάθεσή του ο ΟΣΕ, πριν σημειωθούν σοβαρότερα ατυχήματα.

Αξιοποίηση του τροχαίου υλικού

Στο μεταξύ στην εφαρμογή του πλαισίου δράσης «Σιδηρόδρομος και Πολιτισμός» που έχει αποφασισθεί από το Δ.Σ. του ΟΣΕ, εντάσσονται και οι πρωτοβουλίες για την επισκευή και αποκατάσταση παλαιού τροχαίου υλικού.

Ο ΟΣΕ σε συνεργασία με τον Σύλλογο Φίλων του Σιδηροδρόμου, ολοκλήρωσε την καταγραφή με λεπτομερή στοιχεία του παλαιού τροχαίου υλικού που έχει ιστορική και τεχνολογική αξία.

Το επόμενο βήμα είναι η προσεκτική αξιολόγησή του, με σκοπό την επισκευή και αποκατάστασή του. Κατά προτεραιότητα αντικείμενο της αξιολόγησης αυτής, η οποία θα περιλαμβάνει και προσεγγιστική οικονομική αποτίμηση των απαραίτητων εργασιών, θα είναι εκείνο το παλαιό τροχαίο υλικό.

Αυτό το τροχαίο υλικό διαχωρίζεται σε δύο κατηγορίες. Το τροχαίο υλικό, το οποίο θα πρέπει να εκτεθεί στο υπό δημιουργία Σιδηροδρομικό Μουσείο του ΟΣΕ, που θα στεγασθεί στον παλαιό Σιδηροδρομικό Σταθμό Πελοποννήσου και το τροχαίο υλικό, το οποίο θα περιέλθει σε λειτουργική κατάσταση, ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη σύνθεση συρμών, που θα δρομολογηθούν σε επιλεγμένες διαδρομές εξαιρετικού φυσικού κάλλους, στο πλαίσιο θεματικών - τουριστικών εκδρομών στο Πήλιο, στον οδοντωτό των Καλαβρύτων, στο μετρικό δίκτυο της Θεσσαλίας και στο μετρικό δίκτυο της Πελοποννήσου.

ΒΑΣΩ ΚΥΡΙΑΖΗ

1 σχόλιο:

  1. Αρχαιο; Πως ειναι δυνατον ενα τρενο 25 μολις ετων, συγχρονων σχετικα προδιαγραφων να ειναι αρχαιο; Οταν στη Γερμανια, τη Γαλλια, την Αυστρια αλλα και αλλες χωρες με σωστο σιδηροδρομο λειτουργουν ακομη οχηματα της 10ετιας του 60, τα οποια περασαν ανακατασκευη, πως μπορει μια αυτοκινηταμαξα του 1989 να ειναι αρχαια;

    Και φυσικα ουτε λογως για συντηρηση...αμεσως να παμε να παρουμε καινουριο μπας και πεσει λιγη μιζα παραπανω, να μην κουραζονται και οι ηλεκτρολογοι στο μηχανοστασιο να το επισκευαζουν και να του συντηρουν αλλα μολις χαλασει πεταμα, κι αγορα αλλου. Και φυσικα ουτε λογος αμα γινει τετοιο περιστατικο σε πολυ νεοτερη αυτοκινηταμαξα λογω ασυντηρησιας...

    Αυτη η νοοτροπια ευθυνεται εν μερει για την σημερινη καταντια του σδηροδρομου...

    Δ.Π.Π

    ΑπάντησηΔιαγραφή