Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

Αλλαγή πολιτικής στο Υποδομών;Γιατί δεν χτυπήθηκε η απεργία στο μετρό

Η νέα κυβέρνηση έχει διαφορετική πολιτική φιλοσοφία και αυτό αποδεικνύεται μέρα με την ημέρα.
Το ταμείο, ως είθισται, θα γίνει στο τέλος. Στις υποδομές – μεταφορές και ειδικότερα, στα μέσα μαζικής μεταφοράς τα πρώτα (πολύ μικρά), μέχρι στιγμής, δείγματα είναι τα ακόλουθα:


-Στις διαδηλώσεις – πορείες δεν κλείνουν οι σταθμοί του μετρό (τουλάχιστον όχι πέντε – έξι σταθμοί, όπως παλαιότερα).

-Σήμερα, το Σωματείο Ηλεκτροδηγών και λοιπών Εργαζομένων Κίνησης της ΣΤΑΣΥ (ΣΗΕΚ), με την συμπαράσταση των εργαζομένων του ΗΣΑΠ και των ηλεκτροδηγών του Τραμ, πραγματοποίησε στάση εργασίας, με αίτημα την αντιμετώπιση των τεχνικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι νέοι συρμοί του Μετρό.

Ορισμένοι ανέφεραν ότι, πέρα από το ανωτέρω αίτημα, η στάση εργασίας είχε να κάνει με «εσωτερικές διεργασίες» των σωματείων των εργαζομένων.

Ωστόσο, δεν είναι αυτό το πιο σημαντικό: Το πιο σημαντικό είναι ότι η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ (μετρό, τραμ, ηλεκτρικός) δεν κινήθηκε νομικά κατά της (ξαφνικής) στάσης εργασίας, όπως συνέβαινε παλαιότερες φορές.

Αιτία φαίνεται να αποτελεί η νέα «φιλοσοφία» που θέλουν να περάσει, στο υπουργείο Οικονομίας και Υποδομών, οι Γ. Σταθάκης και Χρ. Σπίρτζης.

Η στάση εργασίας δεν «χτυπήθηκε», θέλοντας η νέα πολιτική ηγεσία να στείλει μήνυμα «εργασιακής ειρήνης».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου