Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

Στο πλευρό των συναδέλφων στο Μετρό, οι ηλεκτροδηγοί σε ΗΣΑΠ και ΤΡΑΜ.Η ΠΕΠΕ κοιμάται τον ύπνο του δικαίου...


Αλήθεια το Σωματείο των μηχανοδηγών που ψάχνει το θέμα με τα ηλεκτρομαγνητικά πεδία στα Desiro και στις Η/Α που είναι ; Σε ποιον κόσμο ζουν οι επαγγελματίες συνδικαλιστές των ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ Έλξης και μας έχουν απομονώσει απο όμορους επαγγελματικούς κλάδους; Γιατί την τελευταία τριετία (2012-2015) ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ επέλεξαν να διαλύσουν την συμμαχία που με κόπο είχε χτιστεί το 2010 και οδήγησε στην ένταξη του κλάδου στα ΒΑΕ Ποια συμφέροντα τελικά εξυπηρετεί η σημερινή πλειοψηφία του Σωματείου μας;Οι συνάδελφοι σε ΤΡΑΜ και ΗΣΑΠ αναφέρουν στην ανακοίνωση τους 


«Τους τελευταίους μήνες, κυκλοφορούν στο υπόγειο δίκτυο της ΣΤΑΣΥ (Γραμμή 2), τραίνα που παρελήφθησαν πριν τρία χρόνια (17 συρμοί) και το κόστος τους έφτασε τα €155.000.000.

Οι καινούριοι συρμοί 3ης σειράς του Μετρό της Αθήνας, παρουσιάζουν προβλήματα τα οποία εκτός από τις καθυστερήσεις στα δρομολόγια , θέτουν «εν αμφιβόλω» την ασφάλεια σιδηροδρόμου (προσωπικό, επιβάτες, εξοπλισμός).

Ακόμη παρουσιάζονται προβλήματα που δημιουργούνται από την δυσλειτουργία στις οθόνες ελέγχου αποβίβασης – επιβίβασης επιβατών στις καμπίνες ηλεκτροδήγησης στους συρμούς του Ηλεκτρικού (Γραμμή 1).

Αυτό οφείλεται στις αδικαιολόγητες από κάθε άποψη, υποχρεωτικές μετατάξεις πολλών συναδέλφων μας, έμπειρων και με μοναδική τεχνογνωσία εργαζομένων της πρώην ΗΣΑΠ που είχαν τον πλήρη έλεγχο για την ασφαλή αποβίβαση – επιβίβαση των επιβατών, τους οποίους «παρκάρισαν» σε διάφορες υπηρεσίες του υπουργείου Πολιτισμού και του υπουργείου Υποδομών

Παρά τις οχλήσεις του συνδικαλιστικού κινήματος τόσο σε προφορικό όσο και σε γραπτό επίπεδο, η Εταιρεία δείχνει πως δεν κατανοεί τα προβλήματα και αυτό επιβεβαιώνεται, για μια ακόμα φορά στη τελευταία απάντηση της Διοίκησης, στην οποία γενικολογεί και αοριστολογεί χωρίς να δίνει καμία επαρκή απάντηση και να μην μπαίνει στην ουσία των προβλημάτων.

Γι’ αυτό τον λόγο, η Ένωση Εργαζομένων ΗΣΑΠ και το Σωματείο Ηλεκτροδήγων ΤΡΑΜ στηρίζουν την κινητοποίηση των συναδέλφων του Σωματείου ΣΗΕΚ και καλούν τη ΣΤΑΣΥ και τους εμπλεκόμενους πολιτικούς προϊστάμενους, να λάβουν κάθε μέριμνα, ώστε να εξασφαλίζεται η σωματική ακεραιότητα προσωπικού και επιβατών».


1 σχόλιο:

  1. Για να το πω και να το καταλάβουν όλοι οι μηχανοδηγοί.
    Η ΔΑΚΕ και η ΠΑΣΚ Έλξης ποτέ δεν ήθελαν να υπάρχει συμμαχία με τους συναδέλφους στα μέσα σταθερής τροχιάς.
    Δεν το ήθελαν ποτέ γιατί μέσα απο τέτοιες οργανώσεις προκύπτει λύσεις σε ουσιαστικά προβλήματα, πράγμα που φυσικά οι επαγγελματίες στον κλάδο μας δεν επιθυμούν.
    Με πολύ μεγάλη προσωπική προσπάθεια , την τριετία 2009-2012 και εξαιτίας της πολύ καλής σχέσης που είχαμε με τους συναδέλφους μας (λόγω της προηγούμενης συνεργασίας μας , όταν υπήρχε το σωματείο μηχανοδηγών του Προαστιακού) καταφέραμε να κατεβάσουμε κοινή πρόταση για τα ΒΑΕ όπου και δικαιώθηκε ένα διαχρονικό αίτημα του κλάδου μας.
    ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ Έλξης , τον Δεκέμβριο του 2012 στην συνεδρίαση του ΣτΑ , επέλεξαν να λειτουργήσουν απεργοσπάστικά απέναντι στην απεργία των ηλεκτροδηγών την Πρωτοχρονία του 2013 , απεργία που ως αίτημα είχε την εξαίρεση απο το ενιαίο μισθολόγιο.
    Μας είπαν για διαβεβαιώσεις που είχαν τότε (....) και έτσι έσπασαν την απεργία στο αεροδρόμιο.
    Τα ίδια έκαναν και στις μετέπειτα απεργίες του Μετρό , όπου μόνο αντιπροσωπεία της Εξέλιξης βρέθηκε στους χώρους εργασίας για να επιδώσει ψήφισμα αλληλεγγύης και συμπαράστασης.
    ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ Έλξης στήριζαν ΚΑΙ στηρίζουν ακόμα και σήμερα τα μνημόνια.

    Γενιδούνιας Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή