Δεν το παρατάνε οι Ρώσοι ή τουλάχιστον έτσι δηλώνουν. Οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι (RZD) συνεχίζουν τις συνομιλίες με την ελληνική κυβέρνηση για την ιδιωτικοποίηση συναφών ελληνικών εταιρειών, όπως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η επισκευαστική ROSCO (ΕΕΣΣΤΥ) και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, όπως δήλωσε ο επικεφαλής τους Βλαντίμιρ Γιακούνιν και
μετέδωσε το ΑΠΕ.
Μιλώντας στο εναλλακτικό «κοινοβούλιο ειδικών», την Κοινωνική Συνέλευση της Ρωσίας, ο κ. Γιακούνιν είπε ότι «τίποτε δεν έχει σιωπήσει και, όταν ο Α.Τσίπρας ήταν εδώ (σ.σ. στη Μόσχα), ζήτησε να έχουμε χωριστή συνάντηση και συνομιλήσαμε με τον πρωθυπουργό της Ελλάδας, ενδιαφέρονται κι εκείνοι για τη συνεργασία μας».
«Κατά τη διάρκεια των συνομιλιών με τον Βλαντίμιρ Πούτιν, ο Α.Τσίπρας επιβεβαίωσε ότι οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι ενδιαφέρονται δικαιωματικά και συμφώνησε οι επαφές αυτές να συνεχιστούν, επομένως συνεχίζουμε την εργασία μας», σημείωσε ο Β. Γιακούνιν.
Όπως σημειώνει το κρατικό ρωσικό πρακτορείο ΡΙΑ - Νόβοστι, «οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι θα ήθελαν να αποκτήσουν τις ελληνικές αυτές εταιρείες ταυτοχρόνως».
Ωστόσο, συνεχίζει το πρακτορείο, «ο ΣΥΡΙΖΑ, που κέρδισε τις βουλευτικές εκλογές στην Ελλάδα, εξέφρασε την πρόθεση να διακόψει τις ιδιωτικοποιήσεις, μεταξύ άλλων και αυτών των εταιρειών».
Αργότερα το υπουργείο Μεταφορών της Ρωσίας έλαβε τις διαβεβαιώσεις της ελληνικής πλευράς, ότι οι, ήδη, προκηρυχθέντες διαγωνισμοί για ιδιωτικοποιήσεις δεν θα ακυρωθούν, εάν δεν έρχονται σε αντίθεση με την ελληνική νομοθεσία.
Υπενθυμίζεται ότι οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι, σε κοινοπραξία με τη ΓΕΚ – ΤΕΡΝΑ, έχουν περάσει στη β’ φάση των διαγωνισμών, δηλαδή στην κατάθεση δεσμευτικών προσφορών για την απόκτηση του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, του 100% της ΕΕΣΣΤΥ και του 67% του ΟΛΘ.
Σύμφωνα με τα όσα έχουν αναφέρει στελέχη της κυβέρνησης, οι ανωτέρω διαγωνισμοί επανεξετάζονται, με στόχο την ενίσχυση των συμφερόντων του ελληνικού δημοσίου. Για παράδειγμα, στην περίπτωση του ΟΛΠ, αντί του 67%, πωλείται το 51%.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου