Μετά από δέκα (10) μήνες εργασιών από συνταξιούχους σιδηροδρομικούς η ΕΕΣΣΤΥ παρέδωσε στις 12/5/21015 ανακατασκευασμένη την ιστορική ατμήλατο 8001 της γραμμής Δ/Κ. Την καλωσορίζουμε και ευελπιστούμε στην ανακατασκευή και της μετρικής ατμηλάτου.
Τα ερωτήματα όμως που μένουν αναπάντητα είναι:
Για την ΕΕΣΣΤΥ:
• Γιατί η ανακατασκευή όπως προτείναμε, δεν έγινε από σιδηροδρομικούς;
• Γιατί η τεχνογνωσία δεν περνά από τους συνταξιούχους σε εν ενεργεία Τεχνίτες σιδηροδρομικούς;
• Γιατί τα Μηχανεργοστασία από έλλειψη προσωπικού και ανταλλακτικών μαραζώνουν και ιδίως τα Μηχανοστάσια Διακοφτού και Πάτρας;
Για τον ΟΣΕ:
Γιατί στη συντήρηση γραμμής δεν γίνονται προσλήψεις, με αποτέλεσμα στη γραμμή Δ/Κ να υπάρχει μόνος ένας Τεχνίτης και στο υπόλοιπο δίκτυο μετρικής άλλοι δέκα (10) Τεχνίτες που με δυσκολία το κρατούν ανοιχτό και η φύλαξη Ισοπέδων Διαβάσεων να γίνεται με security;
Το Σωματείο μας αντέδρασε δυναμικά σε αυτά τα ζητήματα, αλλά τα ερωτήματα παραμένουν αναπάντητα όπως και η μεταφορά τεχνογνωσίας που πρέπει να παραμείνει στους σιδηροδρομικούς, γιατί προφανώς παραμένει η συνταγή - όλα σε ιδιωτικές εταιρείες είτε με ολική ιδιωτικοποίηση είτε με μερική (ΣΔΙΤ).
• Ζητάμε άμεσα την υλοποίηση προσλήψεων μόνιμου προσωπικού σε όλους τους κλάδους.
• Ζητάμε άμεσα την επαναφορά μεταταγέντων.
• Ζητάμε άμεσα την επαναλειτουργία των περιφερειακών δικτύων.
• Ένωση των Εταιρειών για καλύτερο συντονισμό σε ένα Ενιαίο Δημόσιο Σιδηρόδρομο.
TO ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ
ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου