Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

Ξεκινά άμεσα και ο διαγωνισμός για το Θριάσιο εμπορευματικό κέντρο

Προς άμεση επανεκκίνηση προχωρά και ο διαγωνισμός για το Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο, με τα τεύχη για τους υποψηφίους επενδυτές να έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί και να αναμένεται να τους δοθούν άμεσα, σύμφωνα με την «Καθημερινή». Υπενθυμίζεται ότι για την περίπτωση έχει κινηθεί, μεταξύ άλλων, και η Cosco. Η διαδικασία θα
δρομολογηθεί στα τέλη Ιουνίου.
Εφόσον όλα προχωρήσουν σύμφωνα με τους σχεδιασμούς της ΓΑΙΑΟΣΕ, που διενεργεί τον σχετικό διαγωνισμό, και η οποία βρίσκεται σε στενή συνεργασία με το υπουργείο Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού, στο οποίο και υπάγεται, θα προβλεφθεί περίοδος 60 ημερών για την κατάθεση δεσμευτικών προσφορών και συνολικός κύκλος 140 ημερών μέχρι να ανακηρυχθεί προτιμητέος επενδυτής και να ολοκληρωθεί η συναλλαγή.
Ο διαγωνισμός αφορά την έκταση 588 στρεμμάτων ιδιοκτησίας ΓΑΙΑΟΣΕ, όπου και αναμένεται να αναπτυχθεί εμπορευματικό κέντρο που θα λειτουργήσει συμπληρωματικά με την ανάπτυξη του εμπορικού λιμένα του Πειραιά.
Αξίζει να σημειωθεί πως οι δύο διαγωνισμοί, αυτός για το 51% της ΟΛΠ Α.Ε. και αυτός για το Θριάσιο, θα διενεργηθούν ουσιαστικά την ίδια περίοδο, με μικρό χρονικό προβάδισμα αυτού για το λιμάνι.
Για το Θριάσιο έχει εκδηλώσει επίσημα ενδιαφέρον στην προηγούμενη φάση του διαγωνισμού η Cosco, αλλά και η Grivalia Properties, συμφερόντων της καναδικής Fairfax Financial -μεγαλομετόχου της Eurobank-, η Goldair, η Med Log, η Food Link και η Rede Plan. Σύμφωνα με πληροφορίες τα 588 στρέμματα θα προσφερθούν προς παραχώρηση, ανάπτυξη και εκμετάλλευση ενιαία και όχι σε τμήματα, καθώς αυτό εκτιμάται ότι είναι το βέλτιστο μοντέλο για την ανάπτυξη του Θριάσιου.
Το μεγάλο ενδιαφέρον του Πεκίνου για τον εν λόγω διαγωνισμό πηγάζει από το γεγονός πως μπορεί ο Πειραιάς να καθίσταται σταδιακά πύλη των ασιατικών εισαγωγών στην Ευρώπη, αλλά για να ολοκληρωθεί «ο νέος δρόμος του μεταξιού» απαιτείται και ανάπτυξη της βιομηχανίας Logistics, δηλαδή αποθηκευτικών χώρων και χώρων μεταφόρτωσης, όπως και κέντρων διανομής και σε δεύτερη φάση, πιθανόν και γραμμών συναρμολόγησης.
Σημειώνεται πως η αξιοποίηση του Θριάσιου με τη συμμετοχή ιδιωτών αποτελεί όρο για τη χρηματοδότηση της τάξης των 180 εκατ. ευρώ από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων με την οποία προχωρούν τα σιδηροδρομικά έργα στον διπλανό σταθμό διαλογής και μεταφόρτωσης φορτίων, εμβαδού περίπου 1.450 στρεμμάτων ιδιοκτησίας ΟΣΕ.
Μάλιστα, η προθεσμία για τη διενέργεια του διαγωνισμού για το Θριάσιο που είχε θέσει η Ε.Ε. και η ΕΤΕπ έχει παρέλθει και υπάρχει κίνδυνος να ζητηθεί η επιστροφή μέρους των χρηματοδοτήσεων ύψους 125 εκατ. ευρώ.
Ομως σύμφωνα με πηγές της διοίκησης της ΓΑΙΑΟΣΕ το υπουργείο έχει ήδη κινητοποιηθεί και εκφράζεται αισιοδοξία πως το θέμα θα κλείσει χωρίς ελληνική υποχρέωση επιστροφής κεφαλαίων. Το ζήτημα, αναφέρουν οι ίδιες πληροφορίες, συζητήθηκε ήδη σε κορυφαίο επίπεδο μεταξύ Αθήνας και Ε.Ε.
Το management της ΓΑΙΑΟΣΕ πριν εκδώσει τα τεύχη του διαγωνισμού προτίθεται να πραγματοποιήσει άλλον ένα κύκλο διαβούλευσης με τους υποψηφίους επενδυτές, ενώ στον διαγωνισμό μπορούν να εισέλθουν και νέοι υποψήφιοι.
Σε δεύτερη φάση, πιθανότατα το 2016 οπότε και είναι προγραμματισμένα να ολοκληρωθούν τα έργα στην έκταση των 1.200 στρεμμάτων του ΟΣΕ, αναμένεται να προχωρήσει και άλλος διαγωνισμός για τη διαχείριση αυτού του τμήματος.

metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου