Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 9 Μαΐου 2015

H διακήρυξη της Νέας Έλξης για τις εκλογές της ΠΕΠΕ

Το στέκι της έλξης πιστό στις δημοκρατικές αρχές που το καθιέρωσαν σαν το blog ΟΛΩΝ των μηχανοδηγών δημοσιεύει την διακήρυξη της Νέας Έλξης - Αναγέννηση για τις εκλογές της ΠΕΠΕ. (παρότι δεν την λάβαμε).
Συνάδελφοι, 
στις 12 & 13 Μαΐου 2015 καλούμαστε να επιλέξουμε την νέα διοίκηση του Σωματείου μας για την επόμενη 3ετία.
Η συνδικαλιστική παράταξη ΝΕΑ ΕΛΞΗ – ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ είναι δημιούργημα
προσθετικού χαρακτήρα, με στόχο τον πολλαπλασιασμό ιδεών και δράσεων. Βάση μας είναι οι ανάγκες του Μηχανοδηγού.
Αποδείξαμε ότι όταν ο αγώνας έχει τα χαρακτηριστικά του ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, το αποτέλεσμα δεν μπορεί παρά να είναι κέρδος για τον Μηχανοδηγό.
Μπορούμε, με γνώμονα την 3ετία που πέρασε, μέσα από την πρόσθεση, να συνδιαμορφώσουμε ένα καινούριο διεκδικητικό πλαίσιο με όραμα την καταξίωση του Μηχανοδηγού.
Σε αυτό τον καινούριο αγώνα καλούμε όλο και περισσότερους συναδέλφους να συμπορευτούν μαζί μας. Γιατί μόνο εσείς, τώρα που γνωρίζεται, καλείστε να αποφασίσετε οριστικά με την ψήφο σας και να δείξετε, ΠΟΙΟΙ ΞΕΡΟΥΝΕ, ΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ, ΠΟΙΟΙ ΤΟΛΜΑΝΕ και ΠΟΙΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΠΟΡΟΥΝΕ να οδηγήσουν τον κλάδο εκεί που του αρμόζει.
Η ΝΕΑ ΕΛΞΗ – ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ έχει δείξει διαχρονικά τώρα, απεριόριστο σεβασμό και εκτίμηση προς όλους τους συναδέλφους. Χωρίς διαχωρισμούς, χωρίς ταμπέλες, χωρίς εσωστρέφεια, όλοι μαζί κάτω από τον κοινό αγώνα του Σωματείου της ΠΕΠΕ.
Η ΝΕΑ ΕΛΞΗ – ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ διατυπώνει για ακόμα μία φορά, με καθαρό λόγο και υπευθυνότητα, τις θέσεις της για όλα τα μεγάλα θέματα που απασχολούν τον κλάδο μας. Ειδικά τώρα που βρισκόμαστε, παρά την κάθετη και διατυπωμένη αντίθετη μας, προ των πυλών της αποκρατικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Τα 3 τελευταία χρόνια με τρόπο καθαρό, δυναμικό, αγωνιστικό, απευθυνθήκαμε προς όλους τους αρμοδίους και τους τονίσαμε πως μια πιθανή ιδιωτικοποίηση της εταιρείας θα ήταν μεγάλο λάθος. Όπως επίσης μέγα λάθος θα ήταν και η καθήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στα σαθρά δομημένα όρια ενός ξεπερασμένου δημόσιου συστήματος που ταλαιπωρεί τον συνάδελφο, ο οποίος καλείται κάτω από δύσκολες συνθήκες να εκτελέσει το επάγγελμα του Μηχανοδηγού εξυπηρετώντας επιβάτες και εμπορικούς πελάτες.
Υποστηρίξαμε πρώτοι την αναδιοργάνωση, τον εκσυγχρονισμό και την συνεργασία μέσω στρατηγικών εταίρων, δηλαδή τον νέο σύγχρονο ρόλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που δειλά – δειλά αρχίζει να διαφαίνεται, παρόλο ακόμη τα μη ολοκληρωμένα έργα υποδομής & επιδομής, όπου με την αποπεράτωση αυτών θα καταστήσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ κυρίαρχη των χερσαίων μεταφορών, με σημαντικό κρίκο στην αλυσίδα τον Μηχανοδηγό. 
ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΜΕ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Η ΝΕΑ ΕΛΞΗ – ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ έχοντας γνώση την σημερινή οικονομική κατάσταση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά και τις δυνατότητές της για την επόμενη 3ετία προτείνει τα εξής: 
1.    Προσαρμογή των τακτικών αποδοχών του Μηχανοδηγού σε αποδοχές τέτοιες ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες διαβίωσης, αλλά και να αποτυπώνουν την δυσκολία του επαγγέλματος.
2.    Άμεση νομοθετική ρύθμιση και καταβολή επιδόματος θέσης – ευθύνης στο μηχανοδηγό και στο βοηθό.  ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 5 ΤΩΝ ΤΕΛΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΗΣ Σ.Σ.Ε. 2014-2015.
3.    Αναζήτηση ισοδυνάμων για αναπλήρωση των απωλειών από το ¨κούρεμα¨ των ομολόγων του ταμείου Προνοίας (ΕΦΑΠΑΞ). Κατάργηση μαθηματικού τύπου.
4.    Υλοποίηση δικαστικών αποφάσεων (διπλή υπερβάλλουσα μείωση 25%, άμεση καταβολή επιδόματος επικινδύνου & ανθυγιεινού για το 5μηνο από 1-1-13 έως 31-05-13, προμήθεια γάλακτος κλπ ).
5.    Άμεση υπογραφή της Νέας Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας (χωρίς τον περιορισμό του Ενιαίου Μισθολογίου, επαναφορά της Εργατικής Νομοθεσίας).
6.    Αναπροσαρμογή της χιλιομετρικής αποζημίωσης.
7.    Αποζημίωση διατροφής για το προσωπικό Έλξης που εκτελεί βάρδιες.
8.    Αναγνώριση όλης της εκτός ΟΣΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ υπηρεσίας.
9.    Καταβολή της προσαύξησης του 30% για την έκτη ημέρα εργασίας και την υλοποίηση για τη χορήγηση του 1/3 του κόστους διανυκτέρευσης μετά την επιστροφή από αυτή.
10. Καταβολή του επιδόματος εκπαίδευσης στο προσωπικό έλξης.
11. Καταβολή δωροεπιταγών στο προσωπικό για Χριστούγεννα και Πάσχα με αύξηση του ποσού.
12. Αύξηση της αποζημίωσης της διανυκτέρευσης.
13. Καταβολή της διανυκτέρευσης στους Μηχανοδηγούς της Πάτρας, όταν διανυκτερεύουν στο Κιάτο.

ΓΕΝΙΚΑ

1.    Συνεχίζει να παραμένει σε προτεραιότητα το κεφάλαιο της Ασφάλειας Κυκλοφορίας.
2.    Ολοκλήρωση εγκατάστασης του συστήματος ελέγχου κυκλοφορίας ERTMS. Άμεση εφαρμογή πλάνου κυκλοφορίας.
3.    Προσλήψεις προσωπικού. Κάλυψη των κενών οργανικών θέσεων, με άμεση προτεραιότητα στην Κεντρική και Βόρεια Ελλάδα, προσλήψεις με πλήρη δικαιώματα σύμφωνα με τον Ν.3911.
4.    Μετά την ολοκλήρωση των προϋποθέσεων, εκπαίδευση των Βοηθών Μηχανοδηγών για Μηχανοδηγοί. Συνεχής εκπαίδευση του προσωπικού σε τροχαίο υλικό, κανονισμό, δίκτυο υπό τάση και σε σήραγγες.
5.    Διασφάλιση του προσωπικού που υπηρετεί σήμερα στον ίδιο ασφαλιστικό φορέα ( ΤΑΠΟΤΕ πριν το 1994).
6.    Δέσμευση για συνέχιση και ολοκλήρωση του δικαστικού αγώνα μέχρι την τελική δικαίωση των μεταταγμένων.
7.    Αίτημα για καταβολή άδειας με αποδοχές, μετά από θανατηφόρο ατύχημα, και ψυχολογική υποστήριξη.
8.    Επαναλειτουργία των γραμμών Καλαμάτας - Κορίνθου - Άργους – Ναυπλίου – Τρίπολης – Πάτρας - Πύργου στα πρότυπα προαστιακής συγκοινωνίας
9.    Αγορά ή ενοικίαση σύγχρονου τροχαίου υλικού.
10. Υλοποίηση του προγράμματος που αφορά την εγκατάσταση καθρεπτών στο δίκτυο του Προαστιακού.
11. Βελτίωση των χώρων εργασίας του προσωπικού Έλξης στο τροχαίο υλικό (θάλαμοι οδήγησης, καθαριότητα, καθίσματα).
12. Ίδρυση Τράπεζας Αίματος. Βελτίωση των χώρων υγιεινής στα Μηχανοστάσια.
13. Τοποθέτηση πινακίδων χιλιομετρικών σημείων όπου λείπουν. 

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Από την πρώτη στιγμή επιλέξαμε να λέμε την αλήθεια στους Μηχανοδηγούς για όλα τα ζητήματα που αφορούν το κλάδο μας και όχι να τους δίνουμε φρούδες ελπίδες.
Η τροχιά του ρεαλισμού και όχι της ουτοπίας είναι η απόσταση που μας διαχωρίζει από τις άλλες παρατάξεις. 
Δύναμη μας όλοι  εσείς που μοχθείτε στην πρώτη γραμμή, όλοι εσείς που καλείστε να στηρίξετε το ψηφοδέλτιο υπέρβασης αλλά και ανανέωσης της ΝΕΑΣ ΕΛΞΗΣ-ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ.

Υπόσχεση τιμής,
ΔΕΝ ΕΦΗΣΥΧΑΖΟΥΜΑΙ 
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ
ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ
Για ένα καλύτερο αύριο.

ΝΕΑ ΕΛΞΗ – ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ η παράταξη των Μηχανοδηγών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου