Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2015

Αυτοδιαχείριση των Οδικών Συγκοινωνιών από τους εργαζομένους, προτείνει το Ποτάμι

"Αποκρατικοποίηση" της εταιρείας Οδικές Συγκοινωνίες (ΟΣΥ), με αυτοδιαχείρισή της από τους εργαζόμενους, προτείνει Το Ποτάμι.
Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στο πρόγραμμα του κόμματος, «μέσα στη δύσκολη περίοδο που διανύουμε είναι επιτακτική η ανάγκη να προχωρήσουμε σε
βιώσιμες αναπτυξιακές μεταρρυθμίσεις, ιδιαίτερα στο Δημόσιο Τομέα, για την αύξηση της παραγωγικότητας και τη μείωση των δαπανών.

Μόνο έτσι θα καταφέρουμε να έχουμε ουσιαστικά οικονομικά πλεονάσματα και να εξοφλούμε τα χρέη μας χωρίς άλλη λιτότητα που οδηγεί στην ατέρμονα ύφεση.

Μόνο έτσι θα έχουμε προτείνει αναπτυξιακά «ισοδύναμα μέτρα», με τα οποία θα μπορέσουμε να αντικαταστήσουμε οδυνηρά μέτρα λιτότητας που προβλέπονται στη νέα συμφωνία με τους δανειστές μας.
Από την πιλοτική εφαρμογή της πρότασης που ακολουθεί για τις Αστικές Συγκοινωνίες της Αθήνας, προκύπτει ετήσια μείωση κρατικών άμεσων ή έμμεσων επιδοτήσεων της τάξης των 100 εκατ. ευρώ.

Το σημαντικότερο όμως αποτέλεσμα αυτής της πρότασης είναι ότι, αφού εφαρμοστεί πιλοτικά στις Αστικές Συγκοινωνίες της Αθήνας, θα μπορέσει να επεκταθεί και σε άλλες δημόσιες επιχειρήσεις ή υπηρεσίες και το ετήσιο όφελος να ξεπεράσει το 1 δις ευρώ.

Η παρούσα  πρόταση συνοψίζεται ως εξής: Με την αποκρατικοποίηση δημόσιων επιχειρήσεων ή μονάδων του δημόσιου τομέα,  που δεν έχουν στρατηγική σημασία και με την παράδοση της λειτουργίας τους στους σημερινούς τους εργαζόμενους, έχουμε λιγότερο κράτος, μείωση των δημοσίων υπαλλήλων χωρίς αυτοί να οδηγηθούν στην ανεργία και παράλληλα μεγάλη μείωση των κρατικών δαπανών.

Στο κόστος λειτουργίας μιας μονάδας του Δημοσίου πέρα από το κόστος εργαζομένων περιλαμβάνονται και τα σημαντικά κόστη διοίκησης, διαχείρισης και προμηθειών υλικών.

Εάν οι εργαζόμενοι αναλάβουν ως επιχειρηματίες πλέον, το ίδιο έργο με αποζημίωση που θα υπολογίζεται με βάση αλγόριθμο που θα έχει συμφωνηθεί, τότε θα έχουμε πετύχει ένα παραγωγικότερο δημόσιο, με μειωμένες δαπάνες χωρίς οι εργαζόμενοι να έχουν χάσει τη δουλειά τους.

Για παράδειγμα, αν η εταιρεία ΟΣΥ που διαχειρίζεται τα λεωφορεία και τρόλεϊ της Αθήνας, περάσει στα χέρια των εργαζομένων με μια συμφωνία που θα προβλέπει χιλιομετρική αποζημίωση κάθε μήνα για το εκτελεσθέν έργο, τότε θα έχουμε καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, μικρότερο κόστος για το δημόσιο και πιθανά καλύτερες αμοιβές για τους εργαζομένους».

metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου