Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2015

Aπο πότε συνάδελφοι οι παρατάξεις κάνουν προτάσεις στις Διοικήσεις για ΣΣΕ ;

Η απτή απόδειξη  για το ότι η ΠΑΣΚ έχει στήσει χοντρό παιχνιδάκι με την Συλλογική Σύμβαση Εργασίας.
Το στέκι της έλξης έλαβε και δημοσιεύει επιστολή της παράταξης "Κοινωνικό Μέτωπο" προς την Διοίκηση ΟΣΕ με την οποία ζητά να συμπεριληφθεί όρος στην Συλλογική Σύμβαση Εργασίας.
Πρόκειται για χοντρό ατόπημα που δείχνει απόλυτα την διάθεση της ΠΑΣΚ να τορπιλίσει τις διαπραγματεύσεις (μετά τα όσα έγιναν και στο σημερινό Προεδρείο) αλλά καταδεικνύει και την αλαζονεία ορισμένων. Δεν μπορεί οι εκπρόσωποι της ΠΑΣΚ Σιδηροδρομικών απο την μια μεριά
να  κάνουν λόγο για κίνδυνο διάσπασης της Ομοσπονδίας επικαλούμενοι τα αιτήματα που βάζει απο κοινού στο τραπέζι της διαπραγμάτευσης τόσο το Σωματείο μας (με έντονο τρόπο) όσο και το Σωματείο των σταθμαρχών (και άλλα) και απο την άλλη να στέλνουν αιτήματα στην Διοίκηση του ΟΣΕ σαν παράταξη (ούτε καν σαν Σωματείο)!

Είναι χοντρό το ατόπημα απο την ΠΑΣΚ και δεν μπορούμε να πιστέψουμε ότι τέτοιες ενέργειες γίνονται χωρίς κεντρική συννενόηση.

Το αίτημα για την αλλαγή της νύχτας ΟΡΘΟΤΑΤΑ πρέπει να μπεί στην Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, εφόσον ΛΥΘΗΚΕ στον ΟΣΕ απο το νέο Προεδρείο της ΠΕΣΟΣΕ και θα πρέπέι να ισχύσει και στις άλλες 2 εταιρείες. Αυτό είναι ευθύνη της Ομοσπονδίας.
Αν ακόμα και όσοι συνεργάζονται με την ΠΑΣΚ θεωρούν ότι αυτό δεν μπορεί να το πετύχει η ΠΟΣ και στέλνουν επιστολές στις Διοικήσεις σαν παρατάξεις να βγούν και το πούν δημόσια.
Ωστόσο εμείς ξέρουμε ότι όταν ένα αίτημα μπαίνει στο τραπέζι πρέπει να περνάει ΠΡΩΤΑ απο τα Σωματεία, τα οποία στην συνέχεια ενημερώνουν την Ομοσπονδία, η οποία και διαπραγματεύεται. 
Έτσι δεν είναι συνάδελφοι της ΠΑΣΚ; Ή μήπως άλλαξε κάτι; 

Τίποτα δεν είναι τυχαίο όμως. Η ΠΑΣΚ ψάχνει αιτία να τορπιλίσει τις συζητήσεις για την ΣΣΕ εδώ και καιρό.

Η ΠΑΣΚ μετά την πρωτοβουλία που πήρε -χωρίς να το έχει ζητήσει ΚΑΝΕΝΑ Σωματείο -για να βάλει στην κουβέντα της ΣΣΕ τις απολύσεις (και το πόσο θα στοιχίζουν!!!!!), με μια άλλη παράταξη της, προσπαθεί εκ νέου να τορπιλίσει τις διαπραγματεύσεις.
Είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ αυτή η τακτική τουλάχιστο και όσοι επιτρέπουν τέτοια ατοπήματα. 
Αν ήθελε το Κοινωνικό Μέτωπο,έστελνε το αίτημα στην ΠΕΣΟΣΕ και το Σωματείο των σταθμαρχών έστελνε το αίτημα στην ΠΟΣ για να υπάρξει πρόβλεψη για ΟΛΟΥΣ. Τι φοβήθηκαν άραγε, μήπως και παραδεχτούν ότι το αίτημα κερδίθηκε απο το σημερινό Προεδρείο της ΠΕΣΟΣΕ, που δεν ανήκει στην ΠΑΣΚ;

Και με όλα αυτά δικαιώνονται όσοι μέχρι σήμερα βλέπανε τα αυτονόητα (και τα φωνάζανε στους μηχανοδηγούς εδώ και 3-4 μήνες).
Η Ομοσπονδία με ΚΑΙΡΙΑ ευθύνη της ΠΑΣΚ έχει κυριολεκτικά απαξιωθεί.

Και το αποδεικνύει η παρακάτω επιστολή, με μια παράταξη που συνεργάζεται με την ΠΑΣΚ να ζητά αιτήματα προς υπογραφή στην ΣΣΕ απο την Διοίκηση του ΟΣΕ. Ούτε καν Σωματείο!

Φαίνεται, ορισμένοι δεν αντέχουν να συζητάνε τα θέματα σε Σωματεία ή δεν μπορούν να παραδεχτούν την ήττα τους και νομίζουν ότι ακόμα καθορίζουν την τύχη τους. 


Διαβάστε : 

                            ΠΡΟΣ: 1) Διοικητικό Συμβούλιο Π.Ε.Σ.ΟΣΕ
                                     2) Διευθύνοντα Σύμβουλο ΟΣΕ κ. Θεοφανόπουλο Παναγιώτη
                         ΚΟΙΝ:  Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών 

                 Όπως ενημερωθήκαμε , με παρέμβαση του προεδρείου της ΠΕΣΟΣΕ η Διοίκηση του ΟΣΕ με την υπ’ αριθμόν 213607 της 11ης Νοεμβρίου 2015 απόφαση της , αποκαθιστά μια πανθομολογούμενη αδικία για όσους εργαζόμενους εξασφαλίζουν υπηρεσία σε βάρδιες.
               Η διακοπή της παροχής αυτής περί τα τέλη του 2013 και αφού είχαν αποβεί άκαρπες οι προσπάθειες σωματείων και Ομοσπονδίας για την αποτροπή της , είχε εφαρμοστεί από τις υπηρεσίες του ΟΣΕ με προφορική εντολή καθώς ποτέ δεν μας κοινοποιήθηκε εγγράφως αιτιολογημένη απόφαση κατάργησης. 
              Η αναίτια και χωρίς διαβούλευση με τους εργαζόμενους απόφαση , είχε δημιουργήσει μεγάλη αναστάτωση στο προσωπικό , όχι μόνο για το οικονομικό σκέλος αλλά κυρίως διότι έπαψε να αναγνωρίζεται η ιδιαιτερότητα της εργασίας με βάρδιες σε 24ωρη βάση , όπως επίσης και οι συνέπειες της νυχτερινής εργασίας στην σωματική και πνευματική υγεία των εργαζομένων. 
             Λόγω βαρύνουσας σημασίας , το τότε Διοικητικό συμβούλιο της ΠΕΣΟΣΕ με ομόφωνες αποφάσεις και πρωτοβουλίες του Προεδρείου προς την ίδια Διοίκηση του ΟΣΕ , είχε επισημάνει με ανακοινώσεις , επιστολές διαμαρτυρίας και υπομνήματα , ότι στις ευρωπαϊκές οδηγίες , διακηρύξεις , συλλογικές συμβάσεις προεδρικά διατάγματα και νόμους της ελληνικής νομοθεσίας ειδικά για το προσωπικό που εργάζεται στον τομέα των σιδηροδρομικών μεταφορών και εξασφαλίζει υπηρεσία σε 24ωρη βάση έχουν προβλεφτεί ειδικές διατάξεις για την προστασία των εργαζομένων με ειδική μνεία στους όρους παροχής της νυχτερινής εργασίας.
 Για το συνδικαλιστικό κίνημα που ποτέ δεν απεμπόλησε το αίτημα αυτό είναι μια νίκη και για αυτό τιμά όσους συνέχισαν την προσπάθεια και συνέβαλαν  στην επαναφορά του.
            Σήμερα λαμβάνοντας υπόψιν τις ασκηθείσες πολιτικές των τελευταίων ετών και γνωρίζοντας  εκ των προτέρων την ισχύ μιας απόφασης Διευθύνοντος Συμβούλου , παρά τις πολιτικές  αποδυνάμωσης της ισχύος των συλλογικών συμβάσεων εργασίας , θεωρούμε ότι για να θεμελιωθεί η κατάκτηση αυτή θα πρέπει καταρχήν να ενταχθεί σε άρθρο της συλλογικής σύμβασης εργασίας. 
              Επίσης εφόσον η Διοίκηση του ΟΣΕ αναγνώρισε την παροχή ως επιβεβλημένη και επανορθώνει, την καλούμε πάραυτα να προχωρήσει στην αναδρομική καταβολή αποζημίωσης για τις απώλειες που υπέστησαν οι εργαζόμενοι από τις ημέρες που χρεώθηκαν ως αναπαύσεις. 

ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΣΤΑΘΜΑΡΧΩΝ
Τα μέλη του ΔΣ στην ΠΕΣΟΣΕ

ΤΣΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΜΠΟΡΟΜΠΟΚΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΣΚΟΡΔΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΖΗΝΤΡΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

.....
Οι μηχανοδηγοί οφείλουν να βγάλουν τα συμπεράσματα τους για όσα κατά καιρούς έχουμε γράψει για το πως η ΠΑΣΚ και η Ομοσπονδία παίζουν παιχνιδάκια στην πλάτη μας.



1 σχόλιο:

  1. Οι άνθρωποι αυτοί είναι γνωστοί για τις τακτικές τους.
    Είναι οι ίδιοι που το 2013 χάσανε μέσα σε ένα βράδυ την αλλαγή της νύχτας και τώρα που κάποιοι άλλοι την επαναφέρανε κερδίζοντας το αίτημα,πάνε να καρπωθούν επινίκια με ένα τρόπο ηλίθιο.'Εχουν λυσσάξει τις τελευταίες μέρες.
    Το κέρδισε η ΠΕΣΟΣΕ γιατί τους έκανε τα χατίρια η Διοίκηση,το έδωσε για να σπάσει την Σύμβαση,το έδωσε για να παραμείνει η Διοίκηση.Μέχρι εκεί μπορούν να σκεφτούν.

    Είναι οι συνδικαλιστές του χτες. ΧΤΕΣ που πρέπει να το βλέπουν οι σιδηροδρομικοί και να αλλάζουν δρόμο.
    Όσοι ενδιαφέρονται για το αύριο να τους βάλουν στην θέση τους.
    Και αν η Ομοσπονδία δηλώνει αδυναμία,όντας διαλυμένη με ευθύνη της ΠΑΣΚ,να το πεί δημόσια.Τώρα, όχι όταν θα είναι αργά για όλους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή