Προσκυνάμε και εμείς με την σειρά μας (μετά τις κοπέλες στην φωτογραφία)τον κ. Χατζηδάκη, βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας για την
ανησυχία που εξέφρασε στην Βουλή για την ζημιά που έχει υποστεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ απο τον αποκλεισμό της Ειδομένης.
Είναι μεγάλη η ζημιά και εμείς συμφωνούμε με τον πρώην Υπουργό Mεταφορών. 1000 Ευρώ ο συρμός είναι.
Απλά στην συνέχεια θυμόμαστε ότι επί Υπουργίας Χατζηδάκη και επί Κυβέρνησης ΝΔ, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπήκε μέσα μόνο (ψίχουλα βρε) 250 εκκατομύρια Ευρώ τον χρόνο,σύνολο 750 μύρια σε 3 χρόνια (2007-2009)!!!!
Είναι , οι λεγόμενες παράνομες κρατικές ενισχύσεις για τις οποίες ο τότε Υπουργός δεν έκανε τίποτα άλλο παρά να βγαίνει και να δυσφημίζει τον ελλειμματικό ελληνικό σιδηρόδρομο,πηγή διαφθοράς και σκανδάλων είχε πεί κάποτε (μαύρα βαγόνια κτλπ).
Σήμερα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κινδυνεύει να τεθεί σε καθεστώς εκκαθάρισης απο την πολιτική που ασκήθηκε απο το 2007 μέχρι το 2009 αφού η Ε.Ε. και η Κομισιόν εκβιάζουν με αυτά τα 750 Εκκατομύρια και ζητούν επιτακτικά την ιδιωτικοποίηση της.
Αλλά επειδή ζούμε στην Ελλάδα και επειδή ο Ελληνικός λαός φημίζεται ως λωτοφάγος, ο κ. Χατζηδάκης μπορεί να βγαίνει άφοβα και να κλαίει για τα 1000 Ευρώ που χάνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανά συρμό στην Ειδομένη.
Κινδυνεύει και η ιδιωτικοποίηση.
Κινδυνεύει και η ιδιωτικοποίηση.
ΑΝ ακούγαμε και καμιά πρόταση για το θέμα ίσως είχε και κάποια χρησιμότητα η επερώτηση του.
Το μόνο που μένει είναι τα στοιχεία που διάβασε στον ...ημερήσιο τύπο και τον ανησύχησαν τον Κωστή.
ΑΝ διάβαζε και αυτά τα άρθρα για τα 750 Εκατομμύρια που απαιτεί η Κομισιόν και προκύπτουν απο την περίοδο 2007-2009, λέμε εμείς....
Αλλά στην Ελλάδα ζούμε, το είπαμε.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου