Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 19 Απριλίου 2016

Βαρύ το πλήγμα στην οικονομία από τον αποκλεισμό της Ειδομένης, υποστήριξε η Μ. Χρυσοβελώνη

Στις αρνητικές επιδράσεις στην ελληνική οικονομία και δη, στις εξαγωγές, την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τους διαμεταφορείς από τον αποκλεισμό της Ειδομένης αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στο Άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών και Περιβάλλοντος, που διεξήχθη στο Άμστερνταμ,
η υφυπουργός Μεταφορών Μαρίνα Χρυσοβελώνη.

Η υφ. Μεταφορών σχολίασε ότι οι αποκλεισμοί των συνόρων που σχετίζονται με τους ελέγχους στα εσωτερικά σύνορα επηρεάζουν δραματικά τη στρατηγική ανάπτυξη των λιμανιών του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, την αξιοπιστία των ελληνικών εταιριών, τις εξαγωγές, αλλά και την εθνική και την ευρωπαϊκή οικονομία σαν σύνολο.

Η ομιλία της υφ. Μεταφορών για διασυνοριακά θέματα

Πρώτα απ’ όλα, θα ήθελα να επισημάνω ότι η πιο σοβαρή συνέπεια της προσφυγικής πίεσης ήταν το κλείσιμο των συνόρων μεταξύ της Πρώην Γιουγκοσλαβικής Δημοκρατίας της Μακεδονίας και της Ελλάδας, ως αποτέλεσμα των περιορισμών και του αποκλεισμού των συνόρων που εφαρμόζουν άλλες χώρες κατά μήκος της διαδρομής.

Ο αποκλεισμός της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη / Γευγελή, η οποία είναι η κύρια οδός για τον Ευρωπαϊκό σιδηρόδρομο μεταφοράς εμπορευμάτων, προκάλεσε την εκτροπή του κύριου όγκου των εμπορευματικών ροών προς την Βουλγαρία.
Αυτή η εναλλακτική διαδρομή έχει οδηγήσει σε αρκετές καθυστερήσεις, πρόσθετα κόστη και υπέρβαση των χρονοδιαγραμμάτων. Χωρίς να έχει ολοκληρωθεί η αξιολόγηση των δεδομένων, εκτιμάται ότι οι καθυστερήσεις ανά φορτίο, που κυμαίνονται από 1,5 έως 5 ημέρες, αντιστοιχούν σε επιπλέον κόστος ανά τρένο από 5.000 έως 10.000 ευρώ.

Επιπροσθέτως, το κόστος για τις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις, σύμφωνα με τα στοιχεία των εκπροσώπων τους, υπερβαίνει το ένα εκατομμύριο ευρώ, αναφορικά με το πρόσθετο κόστος αποθήκευσης για προϊόντα τα οποία δεν θα μπορούσαν να μεταφερθούν με άλλα μεταφορικά μέσα εκτός του σιδηροδρόμου, καθώς και με τις βλάβες των εμπορευματικών μεταφορών.

Με άλλα λόγια, οι αποκλεισμοί των συνόρων που σχετίζονται με τους ελέγχους στα εσωτερικά σύνορα επηρεάζουν δραματικά τη στρατηγική ανάπτυξη των εθνικών μας λιμανιών του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, ως κόμβοι των Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών που συνδέουν την Ευρώπη με την Ασία, την αξιοπιστία των ελληνικών εταιριών, το επιχειρηματικό μας περιβάλλον, τις εξαγωγές και την εθνική και την ευρωπαϊκή οικονομία σαν σύνολο.

Ακολουθώντας τον χάρτη πορείας της  Επιτροπής "Επιστροφή στη Σένγκεν» στις 4 Μαρτίου υποστηρίζουμε πλήρως την πεποίθηση ότι η Σένγκεν είναι ένα από τα σημαντικότερα επιτεύγματα της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης και της κατασκευής ενός κοινού ευρωπαϊκού χώρου.

Η επαναφορά των προσωρινών ελέγχων στα εσωτερικά σύνορα, θέτει υπό αμφισβήτηση τη ορθή λειτουργία της συνθήκης Σένγκεν για την ελεύθερη κυκλοφορία καθώς και τα οφέλη της για τους ευρωπαίους πολίτες και την οικονομία.

Η Ελλάδα προσπαθεί σκληρά να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις της, αναφορικά με τον συνοριακό κώδικα Σένγκεν, λαμβάνοντας υπόψη και τις δύσκολες συνθήκες που αντιμετωπίζει εξαιτίας της προσφυγικής κρίσης.

Από την άλλη πλευρά, η πρακτική έκφραση της ευρωπαϊκής αλληλεγγύης υποδεικνύει την άμεση ανάγκη για συνεχή υποστήριξη της Ελλάδας, παρέχοντας ανθρώπινους και οικονομικούς πόρους αλλά και τεχνικό εξοπλισμό.

metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου