Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 6 Ιουλίου 2016

Χ.Καραδήμας: Θεωρούνται υπεράριθμοι εργαζόμενοι που δουλεύουν 28 και 29 ημέρες στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Για τις κινητοποιήσεις των εργαζόμενων στους σιδηροδρόμους μίλησε, λίγες ώρες πριν την εκπνοή της προθεσμίας για τις δεσμευτικές προσφορές για ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ, ο αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας τους Χ.Καραδήμας Στο Κόκκινο και τον Απόστολο Λυκεσά.Το απόγευμα της Τετάρτης αναμένεται να γίνει γνωστό
ποιοι θα εκδηλώσουν οριστικά ενδιαφέρον για το 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ, στη διαδικασία αποκρατικοποίησης των σιδηροδρόμων. Οι πληροφορίες θέλουν να υπάρχει ενδιαφέρον από ιταλικής, γαλλικής και ρωσικής πλευράς, το οποίο μένει να επιβεβαιωθεί με την κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών.

Από τις 8 το πρωί, οι εργαζόμενοι στους σιδηρόδρομους, αλλά και συνάδελφοί τους στα μέσα σταθερής τροχιάς της πρωτεύουσας, πραγματοποιούν συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το ΤΑΙΠΕΔ που χειρίζεται τη διαδικασία.

Μιλώντας Στο Κόκκινο ο αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών Υπαλλήλων Χάρης Καραδήμας καυτηρίασε το γεγονός ότι τελικά δεν υπογράφηκε η νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ προειδοποίησε για αύξηση του κόστους των σιδηροδρομικών μεταφορών και έθεσε θέματα ασφαλείας για την επόμενη ημέρα των εταιρειών.

Σημείωσε επίσης το παράδοξο να αποκρατικοποιείται μία εταιρεία και οι ενδιαφερόμενοι επενδυτές να είναι άλλες κρατικές επιχειρήσεις, άλλων χωρών.

Οπως είπε, στους ελληνικούς σιδηροδρόμους «γίνονται πράγματα και θαύματα» και ανέφερε ότι ενώ το τελευταίο διάστημα γίνονται περικοπές δρομολογίων, καθώς δεν υπάρχει προσωπικό, με εμπορικές συμφωνίες να είναι προ του φάσματος της κατάρρευσης, το ΤΑΙΠΕΔ φέρεται να πληροφόρησε τους επενδυτές ότι το προσωπικό θεωρείται υπεράριθμό.

«Είναι οξύμωρο», όπως είπε, καθώς στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ υπάρχουν περίπου 680 εργαζόμενοι, κάτω από τον προβλεπόμενο αριθμό για να λειτουργήσει η εταιρεία, ενώ χρειάζονται περίπου 1.000.

Οι εργαζόμενοι σήμερα δουλεύουν 28 και 29 ημέρες το μήνα χωρίς τις προβλεπόμενες αναπαύσεις, μόνο και μόνο για να «βγει» το έργο που βλέπει η κοινωνία, σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ.Καραδήμας.
  
Προσέθεσε επίσης ότι τα τελευταία χρόνια η εταιρεία είναι κερδοφόρα και έχει αρχίσει να ανακάμπτει, παρά τους περιορισμούς που έχουν τεθεί στην λειτουργία της. «Δεν είναι καθόλου προβληματική ... και την επιχορήγηση των άγονων γραμμών θα την παίρνει και την επόμενη ημέρα, ίσως και παραπάνω», σημείωσε.

Ο κ.Καραδήμας υπογράμμισε επίσης την στήριξη που δίνουν στους σιδηροδρομικούς οι εργαζόμενοι στα μέτρα σταθερής τροχιάς της πρωτεύουσας (που βρίσκονται επίσης σε σειρά κινητοποιήσεων) ητησε συγγνώμη για την ταλαιπωρία από το επιβατικό κοινό.

«Πρέπει να καταλάβουμε πως ότι φεύγει από το Δημόσιο και αποτελεί κοινή ωφέλεια, ο πολίτης στη συνέχεια θα το πληρώσει παραπάνω», όπως είπε.

Ακούστε ΕΔΩ  όλη την συνέντευξη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου