Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016

Πολύ χαμηλή η προσφορά για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ;

Μια πολιτική ανάλυση και τροφή για σκέψη απο το στέκι της έλξης.
Απο χτες και μετά την δεσμευτική προσφορά των Ιταλών για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στην σιδηροδρομική πιάτσα κυκλοφορεί ευρέως η φήμη ότι αυτή είναι πολύ χαμηλή (δεν ξεπερνά τα 10 εκατομμύρια Ευρώ ακούγεται).Φυσικά αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα να
ζητήσει το ΤΑΙΠΕΔ βελτιωτική προσφορά ,που αν δεν υπάρξει  και δεν   είναι εντός των ορίων που θέτουν οι εκτιμητές του Ταμείου (30-40 εκκατομύρια ακούγεται) θα οδηγήσει σε άλλη κατεύθυνση τον διαγωνισμό.

Γεγονός είναι ότι το διάστημα που θα μεσολαβήσει θα δώσει χρόνο στην Κυβέρνηση για να εξετάσει όλα τα ενδεχόμενα ενώ επίσης είναι ξεκάθαρο ότι η Διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ έχει υποστεί σοβαρά πλήγματα στην αξιοπιστία της, καθώς παρουσίαζε ως βέβαιη την κατάθεση προσφοράς απο την ALSTOM για την ΕΕΣΣΤΥ.
Ακόμα περισότεροι  χρεώνουν στο ΤΑΙΠΕΔ την πλήρη απαξίωση και κατάρρευση του τροχαίου υλικού, αφού παρότι είναι ο βασικός μέτοχος άφησε τα πράγματα στην τύχη τους και σήμερα υπάρχει κίνδυνος για σοβαρές περικοπές δρομολογίων. 
Διαβάστε εδώ τι είχαμε αποκαλύψει στις 27 Ιουνίου.
Πολλοί είναι αυτοί επίσης που χρεώνουν στο ΤΑΙΠΕΔ την έντονη αντίδραση των Κινέζων  για τα όσα συνέβησαν με την σύμβαση -και τις αλλαγές -του ΟΛΠ, γεγονός που επιτείνει την Κυβερνητική δυσαρέσκεια σε βάρος του Ταμείου.
Το ζήτημα είναι ότι το επόμενο διάστημα θα είναι καθοριστικό για τις εξελίξεις στον σιδηρόδρομο.
Ήδη δημοσιεύματα κάνουν λόγο για ..κάθοδο των Ιταλών και για την ΕΕΣΣΤΥ, ωστόσο αυτά στερούνται κάθε αξιοπιστίας αφού είναι γνωστό ότι οι Ιταλικοί σιδηρόδρομοι διατηρούν άριστες σχέσεις με την ALSTOM στην οποία πρόσφατα ανέθεσαν και πολύ μεγάλο έργο.
Μάλιστα τα δημοσιεύματα αυτά πρόσκεινται σε Μέσα που είναι γνωστό ότι αντλούν πληροφόρηση - αν όχι πέρνουν γραμμή - απο την Σταδίου.

Οι σιδηροδρομικοί το επόμενο διάστημα πρέπει να αγωνιστούν για την ανατροπή της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.Τίποτα δεν έχει τελειώσει ακόμα.
Αν τα όσα ακούγονται για το τίμημα ισχύουν, έχουμε κάθε έννομο συμφέρον να παρέμβουμε νομικά στην διαδικασία και παράλληλα με την συνέχιση των αγωνιστικών μας κινητοποιήσεων να ακυρώσουμε τον διαγωνισμό.
Στόχος μας θα πρέπει να είναι να επιστρέψει η πολιτική στο προσκήνιο και να στείλουμε τους οικονομικούς δολοφόνους, τους νεοφιλελεύθερους ταλιμπάν όπως τους αποκαλούμε εμείς εδώ, στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


1 σχόλιο:

  1. Αν έχει κάπαλα η Κυβέρνηση να κλείσει άμεσα το ΤΑΙΠΕΔ, ότι κι αν λένε οι Δανειστές, όση στήριξη κι αν έχει από τις Βρυξέλλες. Τα 50 δισεκατομμύρια από το ξεπούλημα της Δημόσιας Περιουσίας, που ευαγγελίζονταν οι ΓΑΠ και Βενιζέλοι, έγιναν 20-30 του Σαμαροβενιζέλου και έχουν καταντήσει 20-30 εκατομμύρια όλα κι όλα. Ποιός πληρώνει αυτούς τους χρυσοκάνθαρους και πόσο, για να παίζουν προσωπικά παιχνίδια με το Λάτση και τους Αλαφούζους; Αποδείχθηκαν ανίκάνοι και οι πράξεις τους δείχνουν απιστία περί το Δημόσιο. Όση ασυλία και αν εξασφάλισαν από τα μνημόνια, το Σύνταγμα ακόμα δεν καταργήθηκε. Εισαγγελέας άμεσα στο ΤΑΙΠΕΔ και κλωτσιά στα γκόλντεν μπόϋς που το αποτελούν. Αλλοιώς είστε συνένοχοι κύριοι της Κυβέρνησης και να μην μουτζοκλαίτε. Δεν σας πιστεύουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή