Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 5 Ιουλίου 2016

ΡΙ.Κ.ΣΙ - Γιατί λέμε ΟΧΙ στην ΣΣΕ

Η πλειοψηφία (ΠΑΣΚ, ΔΑΚΕ, ΔΙΚΤΥΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ) της ΠΟΣ, στη συνεδρίαση της Διοίκησης της στις 4/7/2016, αποφάσισε να υπογράψει τη νέα ΣΣΕ που εκκρεμεί από πέρυσι. Θεωρούμε υποχρέωση μας να εξηγήσουμε τους λόγους που καταψηφίζουμε κατηγορηματικά αυτήν την απόφαση. Η κάθε
διαπραγμάτευση και υπογραφή ΣΣΕ έχει 2 σκέλη. Το ένα είναι το πολιτικό – συνδικαλιστικό και το άλλο είναι, το περιεχόμενο της.

1.- Η ΣΣΕ αποφασίστηκε και υπογράφεται μία (;;;) μόλις ημέρα πριν το άνοιγμα των δεσμευτικών προσφορών στις 6/7/2016 για το ξεπούλημα ΤΡΑΙΝΟΣΕ – ΕΕΣΣΤΥ και ως συνέπεια τη διάλυση του σιδηροδρόμου όπως τον γνωρίσαμε. Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ εδώ και ένα χρόνο κωλυσιεργούσε και άλλοτε μέσω κυβερνητικών παραγόντων άλλοτε μέσω των Διοικήσεων, παραπλανούσε τους σιδηροδρομικούς με «ψεύτικα λόγια και μεγάλα».

Οι κυβερνητικές παρατάξεις του τρικομματισμού, ένα χρόνο τώρα διευκολύνουν με τη στάση και τις αποφάσεις τους, τους κυβερνητικούς σχεδιασμούς ταυτίζοντας τη διαπραγμάτευση για τη ΣΣΕ με τον αγώνα για το ξεπούλημα του σιδηροδρόμου. Σαν να μην έφτανε αυτό, παραπλάνησαν τους σιδηροδρομικούς βάζοντας μαξιμαλιστικούς στόχος όπως π.χ. το επίδομα θέσης – ευθύνης, ξέροντας ότι η χορήγηση τους είναι αδύνατη.

Ενώ για τη ΣΣΕ έχουν δαπανηθεί εκατοντάδες ώρες, ο αγώνας για την αποτροπή του ξεπουλήματος εξαντλείται σε προκήρυξη 24ωρης όποτε συνεδριάζει το ΤΑΪΠΕΔ. Η συνδικαλιστική απάτη των 3 παρατάξεων υλοποιήθηκε μέσα από 2 άξονες.

Ο πρώτος άξονας απέβλεπε στο να πείσει τους σιδηροδρομικούς ότι αντίπαλος τους είναι το ΤΑΪΠΕΔ και όχι η κυβέρνηση και ο δεύτερος ότι, μέσω της ΣΣΕ διασφαλίζεται η εργασία των σιδηροδρομικών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, της ΕΕΣΣΤΥ αλλά και του ΟΣΕ.

Τελικά κατάφεραν, σήμερα να κλείνει η ΣΣΕ και αύριο οι σιδηροδρομικοί (μετρώντας παράλληλα αν τους αφορά και πόσο η ΣΣΕ) να αντιστέκονται στο ξεπούλημα του σιδηροδρόμου, με εθιμοτυπική 24ωρη και εθιμοτυπική επίσκεψη πάλι στο ΤΑΪΠΕΔ!!!

2.- Το περιεχόμενο της νέας ΣΣΕ διαιρεί τους σιδηροδρομικούς, καταργώντας μία κατάκτηση τους, η οποία ίσχυε από το πρώτο συνυποσχετικό το 1989. Είχε γίνει από τότε αποδεκτό, η πλειοψηφία του οικονομικού σκέλους (ακόμη και 70%) να αφορά όλους τους σιδηροδρομικούς και το υπόλοιπο ποσό να λύνει μικρότερα κλαδικά ζητήματα.

Οι 3 παρατάξεις αποδέχτηκαν το διαχωρισμό των σιδηροδρομικών σε «αναγκαίους» και «μη αναγκαίους», σε «χρήσιμους» και «βοηθητικούς» και αποδέχτηκαν χορηγήσεις επιδομάτων που συμφωνήθηκαν στο παρασκήνιο από τις παράγκες του ΣΥΡΙΖΑ και τις Διοικήσεις. 

Τέτοιου είδους ΣΣΕ που αφορούν τους «λίγους και εκλεκτούς» και δεν λύνουν τα μεγάλα προβλήματα των σιδηροδρομικών, δεν μπορούν να τους συσπειρώσουν και γι αυτό δεν μπορεί να έχουν τη σύμφωνη γνώμη μας.

Καλούμε τους σιδηροδρομικούς με τη στάση τους, να ανατρέψουν τέτοιου είδους διασπαστικές ενέργειες.
ΤΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου