Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 1 Μαρτίου 2017

Επιστολή Κ. Κυριαζή και μια δική μας απάντηση

Χωρίς να αναφέρετε στην ουσία (αν δηλαδή οι συνάδελφοι απέριψαν τις προτάσεις των ΔΑΚΕ-ΠΑΣΚ για το κύκλωμα στο ΜΘ)ο συνάδελφος Αν.Γεν. Γραμματέας της ΠΕΠΕ Κυριαζής Καπιτάνος σε επιστολή του αναφέρει ότι τo στέκι της έλξης ..παραπληροφόρησε τους συναδέλφους... Διαβάζουμε  : 
Επειδή η παραπληροφόρηση κατά τον προσφιλή τρόπο της παράταξης
του ΣΥΡΙΖΑ Έλξης συνεχίζεται, θα πρέπει να ειπωθούν κάποια πράγματα που άλλες φορές ο πρόεδρος τα αποσιωπά και άλλες τα παραποιεί.

 Δεν γνωρίζω τι κατάλαβαν και τι του μετέφεραν οι εκπρόσωποι της παράταξής του από την συνέλευση του ΜΘ, παραμένει όμως γεγονός η σκόπιμη κατά την άποψή μου διαστρέβλωση της αλήθειας από τον πρόεδρο της ΠΕΠΕ μέσα από το προσωπικό του blog. 


 Η συνέλευση της 28-2-2017 στο ΜΘ ήταν όντως ακόμη μία το τελευταίο χρονικό διάστημα. Αυτό όμως οφείλεται στην αναστάτωση που προκάλεσε η πρόθεση της διοίκησης για αναδιάρθρωση των κυκλωμάτων και την προσπάθεια των συνδικαλιστών του ΣΥΡΙΖΑ Έλξης να την ικανοποιήσουν. Μετά από την αντίδραση φυσικά τον άλλων παρατάξεων οι αλλαγές περιορίστηκαν αρκετά.

 Τα προηγούμενα χρόνια είχε δημιουργηθεί ένα σταθερό πλάνο στις υπηρεσίες και έτσι δεν συνέτρεχε λόγος για συνελεύσεις με αποκλειστικό θέμα το κύκλωμα. Το ζήτημα αυτό καλύπτονταν μέσω των Γενικών Συνελεύσεων που γίνονται ανά έξι μήνες. 

 Σχετικά με την τελευταία συνέλευση έχω να παραθέσω τα εξής:
Ο εκπρόσωπος της Δημοκρατικής Συμπαράταξης στο ΜΘ αναφερόμενος στο εμπορικό εξέφρασε την άποψη ότι δεν πρέπει να υπάρχει προγραμματισμένη υπηρεσία και μάλιστα στο κύκλωμα που να υπερβαίνει όχι το οκτάωρο αλλά κατά πολύ το δεκάωρο και μάλιστα νυχτερινή. Όταν ήδη έχει προστεθεί και το 601 – 600 στις υπηρεσίες του ΜΘ Θα πρέπει να γίνουν αλλαγές. Εγώ από την πλευρά μου έκρινα ότι γι' αυτό το θέμα θα πρέπει να αποφασίσουν οι ίδιοι οι Μηχανοδηγοί της έδρας. Εξάλλου η ανακοίνωση για συνέλευση στο ΜΘ, εκτός από το μοντέλο του κυκλώματος, έγραφε και ότι συγκαλείται για προτάσεις και διορθώσεις. 

 Ο πρόεδρος ανάρτησε μόνο το μοντέλο του κυκλώματος κατά την προσφιλή του τακτική τις μισής αλήθειας. Όσο για τις απόψεις των συνδικαλιστών που λέει ότι ακούστηκαν για το DESIRO οφείλω να τον ενημερώσω ότι αυτή ήταν άποψη του εκπροσώπου της Δημοκρατικής Συμπαράταξης. Από τη δική μας πλευρά δεν αναφέρθηκε οτιδήποτε σχετικά με αυτό το θέμα. 

 Παραπληροφόρηση από τους τοπικούς συνδικαλιστές προς τον πρόεδρο ή η συνήθης τακτική της παραπληροφόρησης;

 Αναφέρεται ο πρόεδρος στην ικανοποίηση που τάχα εξέφρασαν συνάδελφοι για τη διαχείριση του προσωπικού από τον συνάδελφο της κεντρικής υπηρεσίας προγραμματισμού εργασίας στο ΜΘ, ενώ για την συνέλευση που έγινε λίγες μέρες πριν και το επεισόδιο που δημιουργήθηκε εις βάρος του συγκεκριμένου συναδέλφου και για τις βαρύτατες βρισιές που ακούστηκαν και ότι με την παρέμβαση των παρευρισκομένων συναδέλφων αποφεύχθηκαν τα χειρότερα τηρεί σιγή ιχθύος. 

 Η παράταξη μου έχω να πω πως ποτέ δεν έκανε πρόταση στο ΔΣ να αφαιρεθεί το εμπορικό όπως αναφέρεται από τη Θεσσαλονίκη. Πάντα ήταν υπέρ της εργασίας φυσικά με τα ανάλογα οικονομικά αποτελέσματα για το Μηχανοδηγό. Ποτέ δεν προσπάθησε να επιβάλει υπηρεσίες που δεν είχαν εργασιακό ή οικονομικό αποτέλεσμα. Και όλα αυτά πάντα αφουγκραζόμενη τη φωνή του Μηχανοδηγού με τον αυτονόητο τρόπο των συνελεύσεων εκεί όπου όλοι μπορούν να καταθέσουν την άποψή τους.     

Καπιτάνος Κυριαζής
Μηχανοδηγός ΜΘ
Αν. Γ. Γ ΠΕΠΕ.

Δικό μας σχόλιο-απάντηση

Συνάδελφε Κυριαζή, τελικά δεν καταλάβαμε.Η ΔΑΚΕ  είχε πρόταση για να μην πάει το εμπορικό εφόλης απο το ΜΑΙ ή τελικά γι' αυτό το θέμα θα πρέπει να αποφασίσουν οι ίδιοι οι Μηχανοδηγοί της έδρας όπως μας λές. Η δική σου άποψη όπως μας μεταφέρθηκε είναι ότι συμφώνησες με την πρόταση που κατέθεσε η ΠΑΣΚ και μάλιστα απάντησες θετικά και σε ερώτηση συναδέλφου.
Τελικά πως και που ακριβώς δημιουργείται αναστάτωση, όταν οι συνάδελφοι ΚΑΤΑ μεγάλη πλειοψηφία ΑΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ τις αλλαγές και απορρίπτουν την πρόταση που καταθέσατε με την ΠΑΣΚ στο ΜΘ; 
Μήπως δεν μπορείτε να αποδεχτείτε τελικά ότι δεν ύπηρξε αναστάτωση,αλλά προσπάθεια απο μέρους μιας μικρής ομάδας -συνδικαλιστές κυρίως- να δημιουργήσει θέμα εκεί που δεν υπήρχε για μικροπολιτικούς λόγους;  

Απλές απορίες εκφράζουμε με την σειρά μας,αλλά αυτονόητες θεωρούμε.
Τελειώνοντας.
Το στέκι ενημερώνει πάντα έγκυρα και έγκαιρα τους μηχανοδηγούς. Σε ότι έχουμε γράψει είμαστε ακριβείς και αληθινοί. 
Δημοσιεύσαμε την πρόταση σας και σε αυτήν δεν υπήρχε εμπορικό.Αυτή είναι η αλήθεια.





1 σχόλιο:

  1. Το κύκλωμα με το οποίο ασχολήθηκα ήταν αυτό που είχε στα χέρια του ο πρόεδρος στο ΔΣ της17.2.17. Ας διαβαστεί προσεκτικότερα ποια τρένα περιλαμβάνει. Από εκεί και πέρα ότι προτείνεται από οποιονδήποτε συνάδελφο δεν απορρίπτεται αλλά καλοπροαίρετα -τουλάχιστον από την δίκη μου πλευρά- μπαίνει στην διαδικασία αποδοχής η απόρριψης. Άλλοτε στο πλαίσιο του ΔΣ και άλλοτε στο πλαίσιο των ΓΣ.Οταν λοιπόν παρουσιάστηκε η συγκεκριμένη πρόταση έκρινα ότι πρέπει να παρουσιαστεί στους συναδέλφους του ΜΘ όπως και έγινε.Πιο δημοκρατικά και καλοπροαίρετα θεωρώ δεν γίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή