Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο, 19 Αυγούστου 2017

Πρόσβαση (και πάλι) στο Κιάτο,για το μηχανοστάσιο του ΜΑΙ

Κάτι λιγότερο απο μήνας χρειάστηκε και λύθηκε ένα -κατά κάποιους σοβαρό,για εμάς όχι και τόσο- ζήτημα που προέκυψε με την έλλειψη πρόσβασης του Κεντρικού μηχανοστασίου στην γραμμή προς Κιάτο. Απο την Δευτέρα τίθενται σε εφαρμογή οι
νέες υπηρεσίες στον Προαστιακό Αθήνας,στις οποίες περιλαμβάνεται πλέον και πρόσβαση στην γραμμή προς Κιάτο.

Με τις νέες υπηρεσίες καταργούνται τα εξαντλητικά 9ωρα στην γραμμή του αεροδρομίου (και πιο συγκεκριμένα στις υπηρεσίες ΣΚΑ-Αεροδρόμιο) ενώ δεν υπάρχουν πλέον υπερωρίες, με την παράλληλη εξοικονόμηση 1 υπηρεσίας την ημέρα.
Διασφαλίζονται οι  προϋποθέσεις για τις  οποίες έχουμε απο κοινού συμφωνήσει απο το 2010 καθώς οι ώρες μηχανοδήγησης δεν υπερβαίνουν σε καμία περίπτωση τις 5 ώρες (μόνο στην υπηρεσία που υπάρχει εργασία σε Κιάτο και Χαλκίδα με ενδιάμεσο διάλειμμα 40 λεπτών συμβαίνει αυτό).
Για τις νέες υπηρεσίες, διαμαρτυρήθηκε -αδικαιολόγητα- μέρος συνδικαλιστών της Νέας Έλξης στο ΜΑΙ με επιστολή τους προς την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ την οποία κοινοποίησαν και στο Σωματείο.
Πρόκειται για κείμενο απο τους συναδέλφους  που αρνούνται να εργαστούν με βοηθούς σε διανυκτέρευση στην Θεσσαλονίκη επικαλούμενοι τις...ώρες που ισχύουν για ένα μηχανοδηγό σε Αυτοκινητάμαξες και Desiro,αλλά την ίδια ώρα δέχονται να εργάζονται μαζί με βοηθούς στα νυχτερινά εμπορικά και στις συναντήσεις όπου οι ώρες μηχανοδήγησης είναι πολύ περισσότερες!
Μέχρι σήμερα ΚΑΝΕΙΣ δεν μας έχει απαντήσει γιατί κάποιοι δέχονται να εργάζονται εννιάωρα και δεκάωρα σε εμπορικά και συναντήσεις, αλλά δεν δέχονται να εργάζονται σε διανυκτέρευση στην Θεσσαλονίκη με βοηθό!
Περιμένουμε να δούμε πότε επιτέλους κάποιος  θα εξηγήσει πειστικά και με επιχειρήματα την στάση αυτή,που δημιουργεί εύλογες απορίες και σοβαρά ερωτηματικά ιδιαίτερα για την σκοπιμότητα της.

Τέλος, εχθρός του καλού είναι πάντα το καλύτερο.
Όπως στο στέκι της έλξης είχαμε ξεκάθαρα γράψει απο την πρώτη στιγμή ότι το θέμα με την πρόσβαση στο Κιάτο θα λυθεί (και λύθηκε) και ότι αυτό προέκυψε απο την αγωνία ορισμένων να φανούν για μικροσυνδικαλιστικούς λόγους, έτσι και σήμερα γράφουμε ότι με την είσοδο της ηλεκτροκίνησης στον Πειραιά θα υπάρξει νέα προσαρμογή στα κυκλώματα εργασίας που θα διασφαλίζει ακόμα καλύτερους όρους εργασίας για το προσωπικό.
Άλλωστε στην ζωή υπάρχουν πάντα και οι εκπλήξεις και ίσως το επόμενο διάστημα, έχουμε και πάλι τέτοιες αφού πρώτιστος σκοπός πρέπει να είναι η δρομολόγηση απο τον Σεπτέμβριο, του 2ου τρένου την ώρα μεταξύ ΣΚΑ-Αεροδρομίου για λόγους που θα εξηγήσουμε άλλη φορά και δεν έχουν να κάνουν μόνο με την επιβατική κίνηση.
Το θέμα των κυκλωμάτων εργασίας είναι σημαντικό,ωστόσο αυτό που προέχει είναι η σύναψη συμφωνίας με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τους όρους εργασίας, ενόψει ιδιωτικοποίησης.
Εκεί βρίσκεται η ουσία και οι μικροπολιτικοσυνδικαλιστικές αντιπαραθέσεις σε λογικές προηγούμενων δεκαετιών που προσπάθησαν να εγείρουν ορισμένοι,δεν βρήκαν ευήκοα ώτα στους μηχανοδηγούς. Κυρίως γιατί τηρούνται όσα έχουμε γνωρίζουμε εδώ και χρόνια.
Μπροστά μας έχουμε ένα δύσκολο περιβάλλον στο οποίο θα αλλάξουν πολλά απο όσα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.
Και το Σωματείο μας ασχολείται με την μέγιστη διασφάλιση των όρων εργασίας των μηχανοδηγών,σεβόμενο -ευλαβικά- τα όσα διαχρονικά έχουμε απο κοινού συμφωνήσει.

 Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου