Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 7 Αυγούστου 2017

Κομβικός ο ρόλος της Υπηρεσίας Ελέγχου κυκλοφορίας (ΜΕΚ)


Το στέκι της έλξης θέλει να συγχαρεί τους συναδέλφους στην Υπηρεσία Ελέγχου Κυκλοφορίας για τις ενέργειες τους το τελευταίο διάστημα και παρά 
το ότι βρισκόμαστε μέσα στην μέση του καλοκαιριού ενώ διανύουμε και την περίοδο  των καλοκαιρινών αδειών.

Τις τελευταίες 2-3 εβδομάδες οι συνάδελφοι έδειξαν για άλλη μια φορά στο πεδίο τις δυνατότητες που μπορεί να παρέχει στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ η Υπηρεσία Ελέγχου Κυκλοφορίας και οι 5 ΜΕΚ μαζί με τον Προιστάμενο Υπηρεσίας.

Το πρώτο πεδίο αφορά την καθημερινή εκπαίδευση που παρείχαν οι συνάδελφοι στους μηχανοδηγούς απο την Πάτρα και το Κιάτο που με την είσοδο της ηλεκτροκίνησης εισήλθαν στην γραμμή της Αθήνας. 
Οι συνάδελφοι ΜΕΚ ήταν ΠΑΡΟΝΤΕΣ δίπλα στους μηχανοδηγούς παρέχοντας τις απαραίτητες οδηγίες στο έμπειρο προσωπικό έλξης στην πλειονότητα των περιπτώσεων. (αν όχι σε όλες).
Την ίδια ώρα ΜΕΚ βρέθηκε και στο σημείο του εκτροχιασμού στην Καλιπεύκη-όπως συμβαίνει σε όλα τα συμβάντα απο την ημέρα ίδρυσης της Υπηρεσίας-  απο την πρώτη στιγμή μαζί με τους συναδέλφους και με συντονισμένες ενέργειες φρόντισε για την μεταφορά του φορτίου στο Λειανοκλάδι και την ομαλή κυκλοφορία των υπόλοιπων αμαξοστοιχιών, σε συνεργασία με τους σιδηροδρομικούς σε άλλες ειδικότητες, σε μια πολύ δύσκολη μέρα.
Οι συνάδελφοι στην Βόρεια Ελλάδα βρίσκονται συνεχώς πάνω στα τρένα, παρέχοντας σε μηχανοδηγούς και βοηθούς την απαραίτητη βοήθεια σε κάθε πρόβλημα καθημερινά. Η συμβολή τους τις μέρες που τα αρτηριακά τρένα κυκλοφόρησαν με βοηθούς προς την Βόρεια Ελλάδα ήταν καθοριστική.
Φυσικά η Υπηρεσία Ελέγχου Κυκλοφορίας ήταν  παρούσα στα εγκαίνια της ηλεκτροκίνησης στην Αθήνα και μέσα στον συρμό που μετέφερε τους επισήμους και τους δημοσιογράφους στο νέο σταθμό Ζεφυρίου, για την αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων, ενώ οι συνάδελφοι ΜΕΚ εργάστηκαν πυρετωδώς τις τελευταίες μέρες για να μην παρουσιαστεί κανένα πρόβλημα στον σταθμό Λαρίσης κατά την μεταφορά ή παραμονή του τροχαίου υλικού στο Ρέντη τις νυχτερινές ώρες.
Τέλος έχουμε πληροφορηθεί ότι οι συνάδελφοι ετοιμάζουν και εγχειρίδια για τους μηχανοδηγούς σε μορφή PDF προκειμένου σύντομα αυτά να δοθούν στο προσωπικό και να έχουμε και ηλεκτρονικά όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για το τροχαίο υλικό.
Αναμφίβολα η δημιουργία της υπηρεσίας των ΜΕΚ,έδωσε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ μια σημαντική ανάσα στα ζητήματα της παρουσίας έμπειρου προσωπικού έλξης σε καίρια σημεία ενώ αύξησε τις δυνατότητες εκπαίδευσης του.
Απτά είναι τα αποτελέσματα στο μηχανοστάσιο του ΜΑΙ -εκεί που υπήρχε και το μεγαλύτερο πρόβλημα,εξαιτίας γνωστών πολιτικών που ασκήθηκαν την τελευταία δεκαετία - όπου πλέον το μεγαλύτερο μέρος του προσωπικού είναι εκπαιδευμένο στο σύνολο του τροχαίου υλικού και της γραμμής.
Το επόμενο διάστημα με την εκπαίδευση των βοηθών οι ΜΕΚ θα έχουν επίσης σημαντικό έργο.

Βέβαια θα πρέπει να πούμε ότι δεν περνούν απο εμάς απαρατήρητες οι προσπάθειες απαξίωσης της Υπηρεσίας απο συγκεκριμένους, γραφικούς και μή κύκλους.
Δυστυχώς για όλους αυτούς, γραφικούς και μή, οι ΜΕΚ ήρθαν για να μείνουν και να έχουν σημαντικό ρόλο τα επόμενα χρόνια στην έλξη.
Η περιστασιακή χρησιμοποίηση των συναδέλφων σε αλλότροια καθήκοντα, λόγω των καλοκαιρινών αδειών, ίσως έδωσε κάποια δικαιώματα σε ορισμένους να ασκήσουν -για άλλη μια φορά- κριτική άνευ ουσίας.
Όποιος έχει αντιληφθεί τον κομβικό ρόλο αυτής της Υπηρεσίας, θα πρέπει να γνωρίζει ότι αποτελεί την προμετωπίδα της έλξης για τα επόμενα χρόνια.
Και όσοι σκέφτονται διαφορετικά, σκέφτονται άλογα και με ιδιοτελή συμφέροντα.

Κλείνοντας θα θέλαμε και πάλι να δώσουμε συγχαρητήρια σε όλους τους σιδηροδρομικούς γιατί μέσα σε μια πολύ δύσκολη περίοδο,καταφέραμε να κρατήσουμε τον σιδηρόδρομο όρθιο για άλλη μια φορά.


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου