Αγαπητοί Συνάδελφοι,
Επειδή το προηγούμενο άρθρο μου, περί της προσπάθειας επίλυσης της διαφοράς
μας που αφορά τις οφειλόμενες άδειες και αναπαύσεις προηγουμένων ετών εκ
μέρους της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., έτυχε ευρύτατης αποδοχής από όλους τους
εργαζομένους, με αποτέλεσμα να μην προλαβαίνω να απαντώ σε όλες τις κλήσεις
που λαμβάνω.
Για το λόγο αυτό και σε επικοινωνία που είχα με το συνεργαζόμενο
Δικηγόρο κ. Στέφανο Αθ. Μπαλάφα με ενημέρωσε πως επειδή οι αιτήσεις (μία για
τις άδειες και μία για τις αναπαύσεις) γίνονται ατομικά και είναι αυστηρώς
προσωπικές απαιτούνται για τη σύνταξη τους από τον καθένα ενδιαφερόμενο τα
παρακάτω στοιχεία : ΟΝΟΜΑ, ΕΠΙΘΕΤΟ, ΠΑΤΡΩΝΥΜΟ, ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΗΤΡΩΟΥ,
Α.Φ.Μ., Δ.Ο.Υ., ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ (E-MAIL), ΑΡΙΘΜΟΣ
ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΩΝ ΑΔΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΥΣΕΩΝ ΟΠΩΣ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΝΤΥΠΟ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ και ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
Τα στοιχεία
αυτά μπορεί κάθε συνάδελφος να τα δίνει σε έμενα και με τη σειρά μου να τα
μεταφέρω στο Δικηγόρο. Έπειτα αυτός θα συντάξει τις αιτήσεις για το κάθε
ενδιαφερόμενο και θα τις αποστείλει στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που θα του
έχει δοθεί, ώστε να τα εκτυπώνει ο κάθε συνάδελφος - ενδιαφερόμενος και έπειτα
αφού λάβουν αριθμό πρωτοκόλλου να κατατεθούν από τον ίδιο. Σημαντικό είναι να
κρατάει ο καθένας αντίγραφο των αιτήσεων του με τον αριθμό πρωτοκόλλου τους.
Επίσης να σημειωθεί πως το κόστος κάθε αίτηση είναι στα 10 ευρώ (10 ευρώ για
την αίτηση που αφορά τις άδειες και 10 ευρώ για την αίτηση που αφορά τις
αναπαύσεις), για το οποίο ποσό θα λάβει ο καθένας τη νόμιμη απόδειξη του.
Τέλος
προς διευκρίνιση το ανωτέρω ποσό αφορά τη σύνταξη μόνον των ανωτέρω
αιτήσεων και δεν συμπεριλαμβάνουν κάποια άλλη διαδικασία.
Για οποιαδήποτε άλλη διευκρίνιση είμαι στη διάθεση σας.
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς
Γεώργιος Κ. Σαββίδης, Μηχανοδηγός
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου