Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου 2017

Ανακοίνωση απο +ΣυνΕξέλιξη

Συνάδελφοι , συναδέλφισες
Στις 14 Σεπτεμβρίου υπογράφηκε η μεταβίβαση των μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Ferrovie Dello Stato μετατρέποντας την Ελλάδα ως
την μοναδική Ευρωπαϊκή χώρα χωρίς Δημόσια Σιδηροδρομική εταιρεία εκμετάλλευσης.
Με την υπογραφή της συμφωνίας ολοκληρώθηκε  η  πολιτική της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, πολιτική που ξεκίνησε  με την πολυδιάσπαση του Ομίλου ΟΣΕ,συνεχίστηκε με την απόσχιση της εταιρείας το 2007 απο τον ΟΣΕ και την υπερχρέωση της με τις δήθεν κρατικές ενισχύσεις, αλλά και το όργιο διαφθοράς στον Όμιλο, με τον Νόμο 3891/2010το κλείσιμο της Πελοποννήσου και άλλων περιφερειακών γραμμών, τις μειώσεις δρομολογίων, τις μετατάξεις εθελοντικές και υποχρεωτικές,τις ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ μειώσεις μισθών που οδήγησαν την εταιρεία στην κερδοφορία,  και φυσικά την ένταξη της μέσα σε μια νύχτα και κυριολεκτικά ΑΜΑΧΗΤΙ, στο ΤΑΙΠΕΔ το 2013, το άντρο  των ακραίων κύκλων του νεοφιλελευθερισμού στην χώρα εδώ και 6 χρόνια.
Τα τελευταία 2 χρόνια δώσαμε  ουσιαστική συνδικαλιστική και πολιτική μάχη για να ανατραπεί η πολιτική  ιδιωτικοποίησης, προσπαθώντας  να ανατρέψουμε όρους που είχαν αποφασιστεί εδώ και χρόνια. Δυστυχώς δεν τα καταφέραμε, αφού η επιλογή της σημερινής Κυβέρνησης ήταν να ακολουθήσει τις αποφάσεις των προηγουμένων, παρά τις προεκλογικές της εξαγγελίες .
Ωστόσο με την μάχη που δόθηκε τα τελευταία 2 χρόνια καταφέραμε να διασφαλίσουμε τους όρους μετάβασης του προσωπικού στην Ferrovie Dello Stato αλλά και να κατοχυρώσουμε θέσεις μας,λύνοντας ζητήματα που εκκρεμούσαν καιρό.

  • Κατοχυρώσαμε τα εργασιακά,ασφαλιστικά και συνταξιοδοτικά δικαιώματα των υπηρετούντων μέσω της Σύμβασης των ΥΓΟΣ,Σύμβασης που ΟΛΟΙ διαπίστωσαν την αξία της για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ το τελευταίο διάστημα.
  • Υπογράφηκε διετής Συλλογική Σύμβαση Εργασίας η οποία κατοχυρώνει τις αμοιβές, επεκτείνοντας την με νέες θεσμικές κατακτήσεις -ικανοποιώντας αιτήματα δεκαετιών- μέχρι τον Οκτώβρη του 2018 που λήγει η μετενέργεια της, ενώ δεν ξεχνάμε ποτέ τις παρεμβάσεις τρίτων που αλλοίωσαν το κείμενο της ΣΣΕ,στερώντας από τους μηχανοδηγούς συμφωνημένους όρους και δίνοντας έναντι 1000 Ευρώ σε κάθε εργαζόμενο με την πώληση της εταιρείας. Τους αποκαλύψαμε στους συναδέλφους, ενώ κανείς δεν πρέπει να ξεχνά ότι ακόμα και αυτή η αποζημίωση αποτελεί αποτέλεσμα των αγώνων ΟΛΩΝ των μηχανοδηγών.
  • Κατοχυρώσαμε μετά από 5 χρόνια όλους τους μηχανοδηγούς,αφού τον Νοέμβριο του 2016 γίναν όλες οι τοποθετήσεις του προσωπικού σε έδρες,ανά μηχανοστάσιο.
  • Ενισχύσαμε την παρουσία του κλάδου στην νέα δομή της Εταιρείας, πετυχαίνοντας μετά από δεκαετίες –και σε κόντρα όλου του κατεστημένου- το αυτοδιοίκητο στην ΔΙΚΑΜ μέσω της Κεντρικής Υπηρεσίας,ενώ καλύφθηκαν όλες οι κενές θέσεις ευθύνης και επανήλθε μετά από 7 και πλέον χρόνια ο θεσμός των ΜΕΚ.
  • Λύσαμε το θέμα της εκπαίδευσης των 21 βοηθών μηχανοδηγού, με την υπογραφή της Υπουργικής απόφασης και η μαθητεία τους ξεκινά το επόμενο διάστημα.
  • Στηρίξαμε έμπρακτα την ολοκλήρωση ΟΛΩΝ των έργων υποδομής που αναβαθμίζουν την ποιότητα εργασίας του μηχανοδηγού στο νέο περιβάλλον.
  • Προχωρήσαμε σε καταγγελία στο Υπουργείο Εργασίας για τις συνθήκες εργασίας των μηχανοδηγών και τις επόμενες μέρες θα υπάρξει συμφωνία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ που θα ανοίγει νέους δρόμους για τον κλάδο έλξης, θέτοντας όρους για την εργασία μας, με προτεραιότητα στις ανάγκες του επαγγελματία μηχανοδηγού. Με την στάση μας στο θέμα της υπερεργασίας 2 χρόνια τώρα,καθιστούμε επιτακτικές τις προσλήψεις νέων μηχανοδηγών.
  • Προστατέψαμε την επαγγελματική αξιοπρέπεια του κλάδου,αναδεικνύοντας τα σοβαρά προβλήματα στην υποδομή τόσο πριν όσο και μετά το δυστύχημα στο Άδενδρο.Κανείς από εμάς δεν ξεχνά τους 2 συναδέλφους και τον συμπολίτη μας που χάσαν την ζωή τους σε ένα δυστύχημα που οι ευθύνες ξεκάθαρα ανήκουν στην πολιτική απαξίωσης του σιδηροδρόμου.
  • Προτείναμε και δημιουργήθηκε επιτροπή για την παρακολούθηση της ασφάλειας κυκλοφορίας μετά από δεκαετίες, με την αυτόνομη συμμετοχή της ΠΕΠΕ, ενώ εκπρόσωπος μας συμμετέχει και στις συζητήσεις για τις αλλαγές στον Κανονισμό Κίνησης. Ο ρόλος της ΠΕΠΕ έχει αναβαθμιστεί σημαντικά και όσοι θέλουν να καταλάβουν, παραδέχονται την αλήθεια.
  • Παράλληλα, δώσαμε έμφαση στην τόνωση των σχέσεων μας με το Σωματείο των Ιταλών μηχανοδηγών καλώντας τους εκπροσώπους του στην Αθήνα τον περασμένο Απρίλη,καθώς όλοι οι εργαζόμενοι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ πλέον ανήκουν στην οικογένεια της FS και οι σχέσεις μας με τα συνδικάτα τους θα πρέπει να είναι σχέσεις ειλικρινούς συνεννόησης και δράσης.
  • Θωρακίσαμε τον κλάδο έλξης και αναβαθμίσαμε το επάγγελμα του μηχανοδηγού με τα νέα εκπαιδευτικά προγράμματα που θα χρησιμοποιηθούν στην Σιδηροδρομική Ακαδήμία,για την ίδρυση της οποίας δώσαμε αγώνα χωρίς τυμπανοκρουσίες ,κόντρα σε τεράστια οικονομικά συμφέροντα που θέλανε ιδιωτικές σχολές να μοιράζουν άδειες μηχανοδήγησης σαν τα μαρουλόφυλα.
  • Κλείσαμε τον δρόμο στους συνταξιούχους που θέλαν να πιστοποιήσουν ιδιωτικές εταιρείες, προστατεύοντας το επάγγελμα του μηχανοδηγού.
  • Δώσαμε και δίνουμε σοβαρή μάχη για την βελτίωση της καθημερινότητας ΟΛΩΝ των μηχανοδηγών, επαναφέραμε την διαφάνεια στο Κεντρικό μηχανοστάσιο, επιβάλαμε την ισονομία στον καταμερισμού έργου και απολαβών,παρακολουθούμε και ελέγχουμε τα  κυκλώματα εργασίας που θα πρέπει να σέβονται τον επαγγελματία μηχανοδηγό,καταθέτοντας συνεχώς προτάσεις για την βελτίωση τους,βελτίωση που είναι ορατή τα τελευταία 2 χρόνια.

Δεν καταφέραμε να λύσουμε όλα τα ζητήματα που παραλάβαμε το 2015 αλλά είμαστε περήφανοι για όσα κατακτήσαμε ΌΛΟΙ μαζί σε ένα εξαιρετικά δυσμενές περιβάλλον. Η μεγάλη κατάκτηση μας, είναι ότι επαναφέραμε το αίσθημα ασφάλειας στους μηχανοδηγούς που γνωρίζουν πλέον ότι το Σωματείο είναι παρών, για ΟΛΟΥΣ.
Το επόμενο διάστημα ΟΛΟΙ μαζί έχουμε να αντιμετωπίσουμε τεράστιες προκλήσεις.
Οι προσλήψεις και η παραμονή των 4 αποσπασμένων, η διασφάλιση του κοινωνικού χαρακτήρα του σιδηροδρόμου, η επαναφορά της Εργατικής Νομοθεσίας στον τρόπο υπολογισμού των δευτερευουσών, η επαναδιαπραγμάτευση του άρθρου 8 και η Συμφωνία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τους όρους εργασίας των μηχανοδηγών αποτελούν κύριο στόχο μας.

Είμαστε βέβαιοι ότι συνεχίζοντας ΟΛΟΙ μαζί, θα τα καταφέρουμε.

Όσοι υπέγραψαν την ιδιωτικοποίηση των Ελληνικών Σιδηροδρόμων θα κριθούν από την Ιστορία.
Δικό μας χρέος είναι να υπενθυμίζουμε ότι οι σιδηροδρομικοί είναι ενωμένοι όσο ποτέ.
Κοιτάμε ΟΛΟΥΣ στα μάτια λέγοντας ότι θα συνεχίσουμε τον αγώνα για την ανατροπή των νεοφιλελεύθερων πολιτικών που επιβλήθηκαν στην χώρα τις τελευταίες δεκαετίες.

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ! 
+ΣυνΕξέλιξη  - Σεπτέμβριος 2017 

1 σχόλιο:

  1. Γιατί μας τα ξαναλέει ο συνταξας το άρθρο.....Κάποια φάβα έχει ο λακος λέγαν οι παλιοί.....θα δούμε και μέχρι τότε....Καλά μυαλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή