Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2017

Απο πότε οι συναντήσεις του Προεδρείου της ΠΕΠΕ γίνανε " κρυφές" ;


Πραγματικά δεν έχει τελειωμό η κατρακύλα του γραφικού εκπροσώπου του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών στην έλξη,(και γενικότερα του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών). Ο γραφικός εκπρόσωπος 
έχει πλέον χάσει τον μπούσουλα και βρίσκεται σε εμφανή σύγχυση.

Αφού μαζί με τους εκπροσώπους της ΠΑΣΚ ανακαλύψανε ότι η επικείμενη συμφωνία της ΠΕΠΕ θα περιλαμβάνει αμοιβές οι οποίες θα συνδυάζονται με τις "παραπάνω ημέρες εργασίας" και διαψεύστηκαν πανηγυρικά, τώρα λειτουργώντας ως ο θυρωρός της ΠΑΣΚ (σε συνέχεια της συνεργασίας ΠΑΜΕ- ΠΑΣΚ - ΔΑΚΕ) ανακαλύπτει και μυστικές συναντήσεις!

Το Προεδρείο της ΠΕΠΕ έχει λάβει εξουσιοδότηση μετά το τελευταίο ΔΣ, να ολοκληρώσει τις διαπραγματεύσεις για την συμφωνία ΠΕΠΕ -ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενώ οι διαφωνίες της τελευταίας στιγμής απο την ΠΑΣΚ Έλξης έχουν καταγραφεί και μάλιστα στο τελευταίο ΔΣ είχαμε και ψηφοφορία όπου με συντριπτική πλειοψηφία (9-2) επιβεβαιώθηκε η τακτική του Σωματείου τους τελευταίους 3 μήνες.
Οι εκπρόσωποι της ΠΑΣΚ Έλξης παρά το ότι μέχρι και πριν 10 μέρες συμφωνούσαν σε όλα,στην τελευταία συνάντηση -κατόπιν εντολών της ΠΑΣΚ στην ΠΟΣ μάλλον- έκαναν στροφή 180 μοιρών και άλλαξαν θέσεις,γιατί ίσως διαπίστωσαν ότι τελικά η συμφωνία θα προχωρήσει (προφανώς θεωρούσαν δεδομένο ότι αυτό δεν θα γίνει ποτέ).
Για όλα όσα αναφέρουμε, υπάρχει η αλληλογραφία του καλοκαιριού (γιατί κάποιοι κρατάνε πρακτικά όπως έχουμε πεί και διαπίστωσαν με πίκρα το καλοκαίρι κάποιοι άλλοι).
Αντιλαμβανόμαστε πλήρως την δύσκολη θέση του γραφικού του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών αλλά και της ΠΑΣΚ στην έλξη και την τακτική που ακολουθούν συνεργαζόμενοι -και σε άλλους χώρους το ίδιο κάνουν- και τους θελει να διαλύουν ότι δεν μπορούν να ελέγξουν.
Εμείς απλά αναρωτιόμαστε γιατί απάντηση δεν λάβαμε. 
Τελικά ισχύει ότι ΠΑΜΕ και ΠΑΣΚ θα συνεργαστούν στις εκλογές της ΠΕΠΕ το καλοκαίρι του 2018;
Και αν αυτό ισχύει, τα μέλη της ΑΣΚΕ τα ρώτησε ο γραφικός της εκπρόσωπος ή μήπως αυτά τα συμφωνεί σε μυστικές συναντήσεις με συνδικαλιστές της ΠΑΣΚ προκειμένου ο ίδιος να αποκομήσει ιδιοτελή οφέλη και να εκπληρώσει την "φαντασίωση του", να εκλεγεί δηλαδή στο ΔΣ της ΠΕΠΕ -ακόμα και αν αυτό είναι μέσω της ΠΑΣΚ-;  Απο το 2004 παλεύει να εκλεγεί και μέχρι σήμερα το μόνο που κατάφερε είναι να εκλεγεί στο ΣτΑ(και κάποιοι ξέρουν και πως...)
Γιατί κατεβαίνοντας μόνος του, απέδειξε ότι όσο και αν το βοηθάνε οι συνταξιούχοι και ιστορικά στελέχη της ΑΣΚΕ, δεν θα βρεί ούτε την δικιά του που λένε και "λαικά".. Το 2015 είναι πρόσφατο!
Και τρέμει πραγματικά για αυτήν την εξέλιξη που θα αποδείξει περίτρανα ότι είναι η γραφικότερη παρουσία που πέρασε ποτέ απο το σιδηροδρομικό συνδικαλιστικό γίγνεσθαι!
Ξέρετε τι είναι να φαντάζεσαι ότι είσαι "πολλοί" και τελικά να διαπιστώνεις ότι αυτό περιλαμβάνει  τον εαυτό σου μόνο; 
Είναι σαν το βέρτικο της ΠΑΣΚ το περασμένο καλοκαίρι όταν διορίστηκε ο Θεοδωρόπουλος σε θέση Υποδιευθυντή,αν και συνδικαλιστής, και νόμιζε ότι κέρδισε τις εκλογές του Σωματείου! 15 μέρες μετά ανακάλυψαν ότι τα πράγματα τελικά είναι χειρότερα για αυτούς απο ότι πρίν! (πριν είχαν και μια δικαιολογία,τώρα πλέον δεν υπάρχει καμία!).
Είδαν τον Τσίπρα
Μέχρι και συνάντηση της ΠΕΠΕ με τον Τσίπρα "ανακαλύπτεις" για να πετύχεις τον σκοπό σου!
Ποιος ξέρει όμως. Μπορεί να έχει γίνει και τέτοια τα τελευταία 2 χρόνια!!!!!
Να ρωτήσουνε τον θυρωρό στο Μαξίμου!

Στα σοβαρά τώρα.
Η ΠΕΠΕ θα ανακοινώσει επίσημα στους μηχανοδηγούς τα αποτελέσματα των διαβουλεύσεων σύντομα.
Και τότε θα δούμε και θα κρίνουμε.
Απο το αποτέλεσμα!


Το στέκι της έλξης - το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου