Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017

Ο πρόεδρος της Κομισιόν στηρίζει τη σιδηροδρομική σύνδεση λιμένων της Β. Ελλάδας με τη Βουλγαρία

Τη στήριξη της Κομισιόν έχει το σχέδιο  Ελλάδας – Βουλγαρίας που προωθεί τη σιδηροδρομική σύνδεση των λιμένων της Θεσσαλονίκης, της Καβάλας και της Αλεξανδρούπολης με των αντίστοιχων βουλγαρικών σε Μπουργκάς, Βάρνα και Ρούσε.


Επιμέλεια: Μ. Δημητρίου - metaforespress.gr

Για το θέμα αυτό είχε συνάντηση ο πρόεδρος της Κομισιόν με τον Έλληνα πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα και τον Βούλγαρο ομόλογό του Μπόικο Μπορίσοφ.

Μάλιστα, μετά το πέρας της συνάντησης, σε ανάρτησή του στο Twitter, ο Ζαν Κλοντ Γιούνκερ έκανε γνωστό ότι η Κομισιόν «στηρίζει σχέδια που ενώνουν».

Στη συνάντηση, ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής συμφώνησε για τη στήριξη της εν λόγω πρωτοβουλίας, με κονδύλια από το Πακέτο Γιούνκερ.

Τέλος, αποφασίστηκε συνάντηση των τεχνικών ομάδων, ώστε τις επόμενες εβδομάδες να γίνουν τα απαραίτητα βήματα.

Τα χαρακτηριστικά του εγχειρήματος 

Το γιγαντιαίο σιδηροδρομικό εγχείρημα που εξήγγειλαν Ελλάδα και Βουλγαρία, ενώνοντας τα λιμάνια της Καβάλας, της Θεσσαλονίκης και της Αλεξανδρούπολης με τρία βασικά λιμάνια της Βουλγαρίας (Μπουργκάς – Βάρνα – Ρούσε) απαιτεί κάποια… δις. ευρώ, αρκετά εξ αυτών ιδιωτικά.

Εικάζεται ότι το έργο, σε πλήρη διάσταση, θα ανέλθει στα 6,5 δισ. ευρώ. Εάν εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση, θα υλοποιηθεί από κοινή ελληνοβουλγαρική εταιρεία, ένα μοντέλο που προωθείται σε στενή συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, όπως συμβαίνει στη Rail Baltica.

Η ιδιωτική συμμετοχή εκτιμάται στο 40% και η ελληνοβουλγαρική στο 60%, με τους ιδιώτες να τυγχάνουν σειρά προνομίων.

Από ελληνικής πλευράς, μόνο η αναβάθμιση του τμήματος Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο, μήκους 175 χλμ, έχει προϋπολογισμό 160-170 εκατ. Σε πρώτη φάση, έμφαση θα δοθεί στο τμήμα Αλεξανδρούπολη – Μπουργκάς.

Το μεγάλο πλεονέκτημα του διαδρόμου έγκειται στην παράκαμψη των στενών του Βοσπόρου, με στόχο την προσέλκυση φορτίων συνδυασμένων μεταφορών (σιδηρόδρομος/πλοίο) μεταξύ χωρών της Μέσης και Άπω Ανατολής και χωρών της Μαύρης Θάλασσας και της Ανατολικής Ευρώπης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου