Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή, 13 Μαΐου 2018

Τρένο για Άργος και Ναύπλιο ζητούν οι Κορίνθιοι.

Πληθαίνουν οι φωνές για την την επαναλειτουργία του τρένου
Με την παρουσία του Δημάρχου Κορινθίων Αλέξανδρου Πνευματικού και της
βουλευτή Κορινθίας του ΣΥΡΙΖΑ Μαρίας Θελερίτη πραγματοποιήθηκε στην Κόρινθο η εκδήλωση για την επαναλειτουργία του τρένου στο τμήμα Κόρινθος - Άργος - Ναύπλιο, το απόγευμα του Σαββάτου 12 Μαϊου.

Κύριοι ομιλητές της εκδήλωσης ήταν ο Κώστας Μπρούσαλης, εκπαιδευτικός - συγγραφέας, επικεφαλής της κίνησης Πελοποννησιακή Γραμμή και ο Δημήτρης Νόνης, μέλος της Πρωτοβουλίας Πολιτών για την Επαναλειτουργία Τώρα του Τρένου στην Αργολίδα.

Επίσης τοποθετήθηκαν εκπρόσωποι δημοτικών και περιφερειακών παρατάξεων και διαβάστηκε χαιρετισμός του Δημάρχου Ναυπλιέων Δημήτρη Κωστούρου. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο πρόεδρος της Νομαρχιακής Επιτροπής ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας Γιώργος Παπασταμόπουλος και ο Γραμματέας της αντίστοιχης νομαρχιακής Αρκαδίας Τάσος Παπαζαχαρίας, καθώς επίσης εκπρόσωποι του Συλλόγου Φίλων Σιδηροδρόμου Αθηνών.

Συμπαραστάτης της προσπάθειας ο δήμαρχος Κορινθίων που μάλιστα προτίθεται να περάσει και ψήφισμα από το δημοτικό συμβούλιο, με το οποίο θα ζητά να επαναλειτουργήσει η μετρική γραμμή μέχρι Ναύπλιο. 

Να υπενθυμίσουμε πως ήδη έχει συμφωνηθεί η διενέργεια μελέτης βιωσιμότητας από τον Δήμο Ναυπλιέων σε συνεργασία με τον ΟΣΕ, βάσει της οποίας θα καθοριστούν τα επόμενα βήματα.

Στα θετικά ότι πλέον κυβερνητικοί φορείς βλέπουν με θετικό μάτι το πάγιο αίτημα των κατοίκων της Αργολίδας, αλλά με τεχνοκρατικούς όρους. Η υποστήριξη από τους Κορίνθιους έρχεται και αυτή στο κατάλληλο χρονικό σημείο εν όψει και της προγραμματικής σύμβασης για τη μελέτη που αναμένεται να υπογραφεί σύντομα.

www.anagnostis.gr

1 σχόλιο:

  1. Να μην ξεχνάμε, γιατί όσοι τότε συνέδραμαν και στήριξαν την πλήρη διάλυση του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο, είναι αυτοί που φωνάζουν περισσότερο τώρα. Σε όλα τα θέματα. Το δίδυμο των Ρέππα-Τσιόκα έκλεισε το συγκεκριμένο τμήμα, με πρόσχημα την κατασκευασμένη μελέτη της Preis. Το είχαν προαποφασίσει και εκμεταλλευόμενοι το συμβάν στον Αχλαδόκαμπο, το έκαναν απότομα. Με την συνέργεια του τότε Γεν. Δ/ντη Βασίλη Τσιαμαντή. Αθάνατοι!
    Η γραμμή είναι τροφοδοτική του Προαστιακού και θα μπορούσε να έχει δρομολόγια ανά 2-3 ώρες. Με χρόνο περί τη μία ώρα, όπως πριν σταματήσουν τα δρομολόγια, είναι συντομότερο από τα λεωφορεία για διαδρομή ως το Κέντρο της Αθήνας. Τα υπόλοιπα είναι προφάσεις εν αμαρτίαις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή