Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 21 Μαΐου 2018

Για την πορεία των σιδηροδρομικών έργων, που εκτελεί η ΕΡΓΟΣΕ στη Θεσ/νίκη, ενημερώθηκε το ΤΕΕ/ΤΚΜ

Με τον πρόεδρο Πάρι Μπίλλια και μέλη της διοικούσας επιτροπής του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας/Τμήμα Κεντρικής Μακεδονίας (ΤΕΕ/ΤΚΜ), συναντήθηκε ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Χρήστος Διονέλης και στελέχη της εταιρείας.

Σκοπός της συνάντησης, που έγινε στη Θεσσαλονίκη, ήταν η παροχή ενημέρωσης εκ μέρους της ΕΡΓΟΣΕ προς τον τεχνικό κόσμο για τις τελευταίες εξελίξεις όσον αφορά στα βασικά σιδηροδρομικά έργα που η ΕΡΓΟΣΕ εκτελεί στην Θεσσαλονίκη.

Η συνάντηση επικεντρώθηκε στο έργο της δημιουργίας του Προαστιακού σιδηροδρόμου Θεσσαλονίκης, η οριστική μελέτη του οποίου θα δημοπρατηθεί από την ΕΡΓΟΣΕ τις επόμενες εβδομάδες.

Η μελέτη του έργου διακρίνει δύο φάσεις ανάπτυξης. Η α’ φάση προβλέπει την ανάπτυξη του δικτύου στο υφιστάμενο δίκτυο σιδηροδρομικών γραμμών στη Θεσσαλονίκη, ενώ η β’ φάση προβλέπει την επέκταση του δικτύου τόσο σε υφιστάμενη χάραξη όσο και σε χάραξη που θα μελετηθεί.

Όλη η προσέγγιση της ΕΡΓΟΣΕ τόσο για το δίκτυο, όσο και για την χωροθέτηση σταθμών (ενδεικτική στην παρούσα φάση) έχει βασιστεί στην συνεργασία που έχει υπάρξει τα τελευταία χρόνια μεταξύ της ΕΡΓΟΣΕ και όλων των εμπλεκομένων φορέων της πόλης (ΟΣΕ, Δήμους, Ινστιτούτα Μεταφορών, κ.λπ.).

Για την μελέτη χαράξεων και χωροθετήσεων που δεν υφίστανται σήμερα, θα υπάρξει συνεργασία των μελετητών με το Αττικό Μετρό και όλους τους φορείς που διαχειρίζονται δίκτυα παροχής συγκοινωνιών στην πόλη (τραμ, λεωφορεία, κλπ.).

Επίσης, η ΕΡΓΟΣΕ έδωσε όλη την τελευταία πληροφόρηση αναφορικά με το έργο της μελέτης της νέας σιδηροδρομικής σύνδεσης με τον λιμένα Θεσσαλονίκης, καθώς επίσης και για τα έργα κατασκευής ανισοπέδου κόμβου στην Μενεμένη και της δημιουργίας νέας ηλεκτροκινούμενης σιδηροδρομικής γραμμής «Πολύκαστρο-Ειδομένη».

Τα δύο αυτά έργα βρίσκονται στο τελευταίο στάδιο κατασκευής, και θα ολοκληρωθούν εντός του 2018.

www.metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου