Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 30 Μαΐου 2018

X.Σπίρτζης: Το φθινόπωρο έτοιμη η γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη, "να πείτε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ να φέρει τα τρένα".

Τέλος τα έργα, εκκίνηση στα δρομολόγια σε διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή από το Φθινόπωρο η σιδηροδρομική σύνδεση της Αθήνας με τη Θεσσαλονίκη και μάλιστα σε τρεις ώρες και είκοσι λεπτά.Αυτό ανέφερε χθες ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χ.Σπίρτζης ενώ χαριτολογώντας είπε

"να πειτε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα φέρει τα τρένα για να καλύψει τα δρομολόγια.


Σύμφωνα με τον κ. Σπίρτζη το καλοκαίρι θα ολοκληρωθούν τα έργα. Το τελευταίο εμπόδιο είναι η ολοκλήρωση της απαιτητικής ΣΓ26, της μεταλλικής γέφυρας στον Μπράλο που κατασκευάζεται πάνω σε ενεργό ρήγμα. Μετά την ολοκλήρωση θα χρειαστεί ένα διάστημα για τη λείανση των γραμμών, την ασφαλή διέλευση της Σήραγγας Όθρυος (της 2ης μεγαλύτερης στην Ελλάδα με 6,4χλμ μήκος) κ.α.

Σύμφωνα με τον Υπουργό η λειτουργία της νέας διπλής γραμμής με ηλεκτροκίνηση είναι οριστικά το Φθινόπωρο ολοκληρώνοντας έργα που κράτησαν περισσότερο από 30 χρόνια για τον εκμοντερνισμό της βασική σιδηροδρομικής αρτηρίας της χώρας από τον Πειραιά και την Αθήνα μέχρι τη Θεσσαλονίκη και την Ειδομένη.

Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου