ΕΔΩ Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ - ΟΛΗ Η ΕΚΠΟΜΠΗ - Απο το 31' και μετά για την ΕΕΣΣΤΥ
Η φωνή των μηχανοδηγών! Ένας χώρος που φιλοξενούνται ειδήσεις για τον σιδηρόδρομο.Για επικοινωνία στείλτε τα σχόλια σας στην διεύθυνση mixanodigoiose@gmail.com
Λέμε ξεκάθαρα ότι....
Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
«Όταν το 2010 η οικονομική κρίση ξεσπούσε με όλη της την καταστροφική ορμή στη χώρα μας ο τότε πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου» λέει ο Τάσος Τέλλογλου και συνεχίζω εγώ με υπουργό μεταφορών τον Ρέππα Δημήτρη και όλους τους παρελκόμενους ψηφίζουν ανήμερα του Αγίου Δημητρίου στις 26 Οκτωβρίου του 2010 τον ν. 3891/2010 (ΦΕΚ 188 Α΄ του 2010) περί εξυγίανσης των Ελληνικών Σιδηροδρόμων αναγκάζοντας 1600 περίπου σιδηροδρομικούς σε μετάταξη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο κακό είναι ότι σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του νόμου στην παράγραφο 6 αναφέρει ποιοι υπάλληλοι αποτελούν το πλεονάζον τακτικό προσωπικό για μετάταξη οι οποίοι είναι:
Ανά ειδικότητα ή τομέα λειτουργίας, οι έχοντες υποβάλει σχετική αίτηση και, εν συνεχεία, οι έχοντες τη μεγαλύτερη πραγματική και αναγνωρισμένη προϋπηρεσία. Δηλαδή αν δεν υπήρχαν αιτήσεις θα έκανε υποχρεωτικές μετατάξεις με γνώμονα τους έχοντες τη μεγαλύτερη πραγματική και αναγνωρισμένη προϋπηρεσία. Αυτό άλλωστε κι έκανε με 300 περίπου αναγκαστικές μετατάξεις αφού οι αιτήσεις ήταν λιγότερες από τον στόχο που είχαν.
Και λέω κακό γιατί με αυτή την παράγραφο (6) φόβισε κάποιους υπαλλήλους με πολλά χρόνια υπηρεσίας να υποβάλουν αίτηση.
Άλλωστε τι ήταν αυτό που έκανε ξαφνικά να υποβάλουν αίτηση μετάταξης υπάλληλοι με 30 περίπου χρόνια στο σιδηρόδρομό;
Στο προσωπικό που μετατάχθηκε ενώ προβλεπόταν προσωπική διαφορά αν υπήρχε διαφορά στο μισθό, την κατήργησαν αμέσως με νόμο.
Στη συνέχεια επειδή δημιουργήθηκε έλλειψη προσωπικού λόγω του ν. 3891/2010, πήραν προσωπικό με μπλοκάκι.
Αν είναι δυνατόν!!!
Αργότερα επέστρεψαν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ με απόσπαση κάποιοι μεταταγμένοι του ν. 3891/2010 σιδηροδρομικοί με συγκεκριμένες ειδικότητες.
Στις 30 Μαρτίου του 2018 ψηφίζεται ο ν. 4530/2018 (ΦΕΚ 59 Α΄ του 2018)όπου δίνει τη δυνατότητα να επιστρέψουν στον Ο.Σ.Ε με μετάταξη και όχι με απόσπαση κάποιοι μεταταγμένοι του ν. 3891/2010 σιδηροδρομικοί με συγκεκριμένες ειδικότητες.
Ας ελπίσουμε να δοθεί η δυνατότητα επιστροφής και σε τεχνίτες.
Μεταταγμένος τεχνίτης του ν. 3891/2010.
Τα συμπεράσματα δικά σας!!