Ενδιαφέρουσες ειδήσεις βγήκαν απο την χτεσινή συνάντηση του Σωματείου μας με τον Δ/ντα Σύμβουλο του ΟΣΕ κ. Παναγιώτη Θεοχάρη. Στην συνάντηση που έγινε σε πολύ καλό κλίμα, τέθηκαν στο τραπέζι πολλά ζητήματα γύρω απο
την εκπαίδευση και πιστοποίηση των μηχανοδηγών, την κατάσταση της Υποδομής και τον Προαστιακό της Πάτρας.
Αναφορικά με την λειτουργία της Σιδηροδρομικής Ακαδημίας ο κ. Θεοχάρης ενημέρωσε πως η σχολή βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία, ενώ είναι έτοιμη να υποδεχτεί και τους μηχανοδηγούς που θα προσλάβει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Αυτή την στιγμή εκπαιδεύονται οι βοηθοί μηχανοδηγού αλλά και οι ηλεκτροδηγοί της ΣΤΑ.ΣΥ (που εργάζονται στην σιδηροδρομική υποδομή) οι οποίοι θα λάβουν πιστοποιητικό τύπου Α για την γραμμή Πλακεντίας - Αεροδρόμιο.
Για το πιστοποιητικό τύπου Β, την αίτηση για εκπαίδευση και πιστοποίηση κάνει η σιδηροδρομική επιχείρηση.
Αναφορικά με τις μεταβατικές διατάξεις του Νόμου 3911 για την χορήγηση Ευρωπαϊκής άδειας μηχανοδήγησης, ο κ. Θεοχάρης απάντησε πως και οι μηχανοδηγοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πρέπει να περάσουν απο το ΚΕΚ για να παρακολουθήσουν πρόγραμμα μιας εβδομάδας περίπου.
Σε σχέση με την κατάσταση της υποδομής τόνισε ότι προτεραιότητα είναι το Άδενδρο,αναγνώρισε τα προβλήματα με την βλάστηση γύρω απο την γραμμή τονίζοντας την έλλειψη προσωπικού αλλά και την βούληση να λυθεί το πρόβλημα. Έχουν υπογραφεί ήδη κάποιες εργολαβίες που βρίσκονται σε εξέλιξη και θα υπογραφούν και άλλες.
Το ECTS και το GSMR αναμένεται να τεθούν πιλοτικά σε λειτουργία το συντομότερο με το Λιόσια - Αεροδρόμιο να είναι ίσως το πρώτο κομμάτι γραμμής που θα γίνει αυτό (ECTS). Το ίδιο θα γίνει και για το ΤΧ1- Πλατύ, ενώ αναγνώρισε τα προβλήματα που υπάρχουν μεταξύ ΤΧ1-ΘΝ και την παρουσία μεταναστών σε εγκαταλελειμμένα βαγόνια στην Διαλογή, τα οποία υπάρχει σχεδιασμός για να απομακρυνθούν στους Λαχανόκηπους.
Για την γραμμή Δίκαια - Αλεξανδρούπολη τόνισε πως το πρόβλημα είναι πλέον και με έργα που θέλει να κάνει η περιφέρεια σε σημεία που υπάρχει μεγάλη ροή υδάτων και σημειώνονται πλημμύρες,άρα θα υπάρξει καθυστέρηση στην πλήρη επαναλειτουργία.
Δημοπρατείται η ανακαίνιση γραμμής Πάτρα - Πύργος, ενώ στον Προαστιακό της Πάτρας όσο προχωράνε τα έργα θα υπάρχουν προβλήματα, ωστόσο θα ανοίξει η γραμμή προς Κάτω Αχαία.
Τέλος στο θέμα του ΜΑΙ για την κατάσταση μεταξύ 5ης- 6ης-7ης γραμμής για την αλλαγή των Desiro ανέφερε ότι είχε δώσει εντολή να λυθεί το ζήτημα και θα παρέμβει άμεσα για να υπάρξει εξέλιξη γύρω απο το θέμα καθώς η ΠΕΠΕ του έθεσε ότι υπάρχει κίνδυνος τραυματισμού εργαζόμενου.
Η ΠΕΠΕ τόνισε πως ο ΟΣΕ για τους μηχανοδηγούς θα είναι πάντα η μητρική εταιρεία η οποία θα διασφαλίζει την υποδομή αλλά και την άρτια εκπαίδευση και πιστοποίηση του προσωπικού με τα υψηλότερα στάνταρ και για αυτό θα επιζητά συνεχώς την συνεργασία μαζί του.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου