Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη, 17 Μαΐου 2018

Π.Θεοχάρης: «Ο ΟΣΕ προχωρά σε συνδέσεις με ΒΙ.ΠΕ. – Συμφωνία με ΕΛ.ΠΕ. και Motor Oil»


Την προτεραιότητα του ΟΣΕ να συνδέσει τις ΒΙ.ΠΕ. της χώρας με το σιδηροδρομικό δίκτυο ανέδειξε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Θεοχάρης, κατά την ομιλία του στο 2ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών και αποκάλυψε ότι ήδη υπάρχει συμφωνία με ΕΛ.ΠΕ. και Motor Oil.


Συγκεκριμένα, ανέφερε πως έχουν προχωρήσει σε προγραμματικές συμβάσεις ώστε να διασυνδεθούν τα διυλιστήρια και οι βιομηχανικές μονάδες πέριξ της Κορίνθου με το σιδηροδρομικό δίκτυο, ένα έργο με εκτιμώμενη μεταφορική ικανότητα 300.000 τόνων ετησίως, ενώ προανήγγειλε τη δρομολόγηση αντίστοιχων έργων και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας.

«Πλησιάζουμε στην ολοκλήρωση ενός μακρού προγράμματος που θα συνεισφέρει στην ενίσχυση των σιδηροδρομικών μεταφορών», ανέφερε ενώ έκανε λόγο για ενίσχυση των μεταφορών και δη των εμπορευματικών αλλά και στην ανάγκη για τη συνδυασμένη λειτουργία τους.

«Με τον ΟΣΕ να είναι πλέον ο διαχειριστής της υποδομής, ζητούμενο είναι να μπορέσει να μεγιστοποιήσει την κοινωνικοοικονομική αποδοτικότητα των διατιθέμενων πόρων για την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών σιδηροδρομικής μεταφοράς στο μεγαλύτερο μέρος της χώρας», είπε χαρακτηριστικά ο Διευθύνων Σύμβουλος.

Τόνισε την ανάγκη καλής συνεργασίας με τους φορείς οικονομικής, επιχειρηματικής και κοινωνικής ζωής της χώρας, ενώ επεσήμανε ότι το Στρατηγικό Σχέδιο Ανάπτυξης των Μεταφορών θα φέρει το τρένο στα λιμάνια της Καβάλας, της Αλεξανδρούπολης, της Ηγουμενίτσας και του Βόλου.

Στην παρουσίασή του, ο κος Θεοχάρης ανέφερε ότι το 2016, το δίκτυο των ενεργών γραμμών εκτεινόταν σε μήκος περίπου 2.000 χλμ., εκ των οποίων τα 941 υποστηρίζουν ταχύτητες άνω των 120 χλμ./ώρα και εξήγησε πως οι βασικές αναπτυξιακές επιλογές του ΟΣΕ μέχρι το 2022 θα κινηθούν σε 4 βασικούς άξονες:

α) Την ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού κορμού της χωράς σε διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή με σύγχρονη τηλεδιοίκηση,

β) Την ολοκλήρωση δράσεων για τεχνολογικό εκσυγχρονισμό και βελτίωση των σταθμών,

γ) Την ολοκλήρωση εκσυγχρονισμού του υφιστάμενου αλλά και επέκταση του προαστιακού δικτύου στην Αττική, τη Θεσσαλονίκης και την Πάτρα και

δ) Την ολοκλήρωση έργων για τη σιδηροδρομική σύνδεση βασικών λιμένων και ΒΙ.ΠΕ.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ μίλησε για εκπόνηση προγράμματος ανάταξης για όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, το οποίο ξεπερνά τα 100 εκατ. ευρώ, ώστε να καταστεί εφικτή η απρόσκοπτη λειτουργία του τόσο για τις επιβατικές όσο και τις εμπορευματικές μεταφορές.

Το Εμπορευματικό Κέντρο στο Θριάσιο Πεδίο

Ο κος Θεοχάρης σχολίασε πως με τη σύνδεση του Εμπορευματικού Κέντρου Θριασίου Πεδίου με το Λιμένα Ν. Ικονίου έχει ήδη επιτευχθεί σημαντική αύξηση του μεταφορικού έργου του σιδηροδρόμου, με θετικά βήματα που θα αντιστρέψουν τις αρνητικές τάσεις των τελευταίων ετών.

Επεσήμανε δε πως το Εμπορευματικό Κέντρο Θριασίου Πεδίου θα γίνει ο κεντρικός εμπορευματικός σταθμός της Ελλάδας και θα αποτελέσει σημείο αναφοράς της εν γένει προσπάθειας εκσυγχρονισμού του εμπορευματικού έργου από τον ΟΣΕ ενώ θα είναι τμήμα ενός ευρύτερου συγκροτήματος που θα περιλαμβάνει πλήθος μεγάλων εταιρειών διαχείρισης και logistics.

Σύμφωνα με τον κο Θεοχάρη, o ΟΣΕ ήδη εκπαιδεύει προσωπικό στις εξειδικευμένες σιδηροδρομικές λειτουργίες του Κέντρου, το οποίο βρίσκεται υπό παράδοση από την ΕΡΓΟΣΕ και ανέφερε ότι οι εν εξελίξει διαδικασίες αναμένεται να ολοκληρωθούν έως το τέλος του καλοκαιριού.

www.ypodomes.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου