Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 19 Μαΐου 2018

Αθ. Σχίζας: Διεθνές ενδιαφέρον για τη μίσθωση τροχαίου υλικού της ΓΑΙΑΟΣΕ

Την ύπαρξη αμερικανορουμανικού ενδιαφέροντος για τη μίσθωση τροχαίου υλικού της ΓΑΙΑΟΣΕ ανακοίνωσε, από το βήμα του 2ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών, ο Αθανάσιος Σχίζας, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.


Όπως είπε ο κ. Σχίζας, στόχος είναι το «άνοιγμα» της ΓΑΙΑΟΣΕ και στο εξωτερικό, πέραν της ελληνικής σιδηροδρομικής αγοράς (ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Rail Cargo Logistics Goldair).

Σύμφωνα με τον ίδιο, τα προσδοκώμενα έσοδα από τη μίσθωση τροχαίου υλικού, για το 2018, εκτιμάται ότι θα ανέλθουν στα 15 εκατ. ευρώ.
Όπως αποκάλυψε, «υπάρχει ενδιαφέρον για το υλικό που ανακατασκευάζεται, με στόχο την άμεση αξιοποίησή του. Πιθανόν για να καλυφθούν οι ανάγκες της αγοράς να προχωρήσουμε και σε μισθώσεις υλικού».

Κατά τον κ. Σχίζα, αν η ΓΑΙΑΟΣΕ προχωρήσει στην συντήρηση/αναβάθμιση τροχαίου υλικού τότε θα υπάρξει προσέλκυση εγχώριων και διεθνών «παικτών», θα διατηρηθεί σε υψηλά επίπεδα η αξιοπιστία της εταιρείας, ενώ σε κάθε περίπτωση η κίνηση αυτή θα αποφέρει επιπλέον έσοδα στο ελληνικό δημόσιο.

Αναφερόμενος στο σταθμευμένο τροχαίο υλικό, τόνισε ότι η αξία του εκτιμάται στα 84 εκατ. ευρώ, ενώ μεγάλη ποσότητα από αυτό είναι στα όρια να διατεθεί για scrap.

Παράλληλα, ανακοινώθηκε ότι προχωρά το θέμα της επαναξιολόγησης του τροχαίου υλικού που χρησιμοποιεί η ΓΑΙΑΟΣΕ, με αυτό να ανέρχεται στα 440-500 εκατ. ευρώ.

Ο κ. Σχίζας σημείωσε ότι «αρκετό από το τροχαίο υλικό έχει μικρό χρόνο υπολειπόμενης ζωής, οπότε αναζητούνται τρόποι για σωστή χρήση του».

Αναφορικά με το αναξιοποίητο τροχαίο υλικό, τόνισε ότι θα πρέπει να περισυλλέγει και να γίνει scrap. «Για το λόγο αυτό, υπήρξε μια από κοινού προσέγγιση με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την αξιολόγηση των χώρων», κατέληξε.

www.metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου