Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή, 13 Μαΐου 2018

Τίμησαν την μνήμη των συναδέλφων

Ένας χρόνος πέρασε απο το δυστύχημα στο Άδενδρο στο οποίο έχασαν την ζωή τους 2 συνάδελφοι μας και ένας συμπολίτης μας. Σήμερα τελέστηκε μνημόσυνο στον χώρο του σταθμού στην μνήμη των θυμάτων,παρουσία πολλών συναδέλφων και εκπροσώπων Σωματείων. Χρέος όλων μας να μην
ξεχάσουμε ποτέ όσους χάθηκαν και να αγωνιστούμε για να μην υπάρξουν άλλα "Άδενδρα". 

Αγώνας ενάντια στην απαξίωση του σιδηροδρόμου,αγώνας για να λειτουργήσουν επιτέλους όλα αυτά τα συστήματα ασφαλείας που έχουν πληρωθεί εδώ και δεκαετίες αλλά δεν έχουν λειτουργήσει ποτέ.
Αγώνας δύσκολος καθώς η σημερινή νεοφιλελεύθερη αντίληψη στην Ευρώπη, θέλει να επιβάλει την αλλαγή μοντέλου στις σιδηροδρομικές επιχειρήσεις και αυτές να μετατραπούν απο εντάσεως εργασίας κοινωφελείς, σε επιχειρήσεις εντάσεως κεφαλαίου με στόχο την διαρκή αύξηση της κερδοφορίας τους.
Αποτέλεσμα, να έχουμε συνεχείς εκπτώσεις στα μέτρα ασφαλείας σε όλη την Γηραιά Ήπειρο, έκδοση κοινοτικών οδηγιών που θέλουν να υποβαθμίσουν την απόλυτα εξειδικευμένη εργασία στον σιδηρόδρομο μέσω της απλοποίησης των πιστοποιήσεων και των εκπαιδευτικών προγραμμάτων.
Τα συνεχή δυστυχήματα ακόμα και στα προηγμένα σιδηροδρομικά δίκτυα (το πιο πρόσφατο στην Γερμανία με 2 νεκρούς σε μετωπική σύγκρουση στην ίδια γραμμή,όπου έχασε και την ζωή του μηχανοδηγός προαστιακής αμαξοστοιχίας) είναι η μεγαλύτερη απόδειξη στο πρόβλημα.
Η αλλαγή πολιτικής στην Ευρώπη είναι το ζητούμενο, ωστόσο αντί η ΕΕ να βλέπει το πρόβλημα, προσπαθεί με τα λεγόμενα "σιδηροδρομικά πακέτα" να απελευθερώσει την σιδηροδρομική αγορά ακόμα περσότερο, δίνοντας έμφαση στα τεράστια κεφάλαια που επενδύονται στην μεταφορά εμπορευμάτων.

Η σημερινή κατάσταση στο σημείο παραμένει ίδια και το επόμενο διάστημα θα πρέπει να γίνουν όλες οι εκείνες οι ενέργειες που θα αποκαταστήσουν όχι μόνο τις ζημιές, αλλά και την πλήρη λειτουργία των φωτοσημάτων - τηλεδιοίκησης.


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου