Το Δίκτυο Σιδηροδρομικών από την ημέρα ίδρυσης του , έχει οριοθετήσει ως στρατηγικό του στόχο την εκπροσώπηση των συμφερόντων των συναδέλφων πέρα από
κομματικά ή μικρό-παραταξιακά συμφέροντα και τακτικές που απαξίωσαν το συνδικαλιστικό κίνημα στον σιδηρόδρομο και στην χώρα.
Απαξίωση που εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο όσοι επιθυμούσαν να χτυπήσουν εργατικά δικαιώματα εξαπολύοντας την ακραία επίθεση εναντίον των εργαζομένων την περίοδο 2010-2015.
Την ώρα που αυτή η επίθεση βρισκόταν σε πλήρη εξέλιξη οι κομματικοί συνδικαλιστές του χτες έβλεπαν στο Καστελόριζο βαρκούλες να κουνιούνται , στο Ζάππειο ονειρεύονταν μεταρρυθμίσεις με περικοπή δημοσίων δαπανών , έκλειναν τα μάτια στην άγρια καταστολή απέναντι σε κινήματα ενεργών πολιτών που πάλευαν μόνοι τους για την ανατροπή , δεν αντιδρούσαν στις επιστρατεύσεις συναδέλφων στις συγκοινωνίες και στην ενέργεια, επέτρεπαν με την ανοχή τους την επώαση του φιδιού του νεοναζισμού στην Ελληνική κοινωνία.
Πρόκειται για τους ίδιους συνδικαλιστές και παρατάξεις που ονόμασαν την εργασία - απασχόληση, επέτρεψαν τον διαχωρισμό νέων και παλαιών εργαζομένων και ανέχτηκαν τα μπλοκάκια στον κόσμο της εργασίας, δημιουργώντας 2 και 3 ταχύτητες εργαζομένων,από ρυθμίζοντας την αγορά εργασίας.
Την ίδια ώρα και παράλληλα με όλα αυτά,μειώνονταν 13 φορές οι συντάξεις, καταργούνταν 13ος κ 14ος μισθός στο Δημόσιο & στις ΔΕΚΟ, εξαϋλώνονταν τα αποθεματικά των ασφαλιστικών μας ταμείων είτε με τα δομημένα ομόλογα, είτε με το χρηματιστήριο, είτε με το ληστρικό PSI και με τους εκπροσώπους μας σε αυτά να μην μας παρέχουν καμία ενημέρωση.
Ο σιδηρόδρομος δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση. Από τις αρχές της δεκαετίας του 2000, ξεκινά το σχέδιο απαξίωσης του, με την πολυδιάσπαση του Ομίλου σε θυγατρικές, την δημιουργία υπέρογκων χρεών και με τα έργα ανάπτυξης του δικτύου να αποτελούν εργαλείο διακίνησης μαύρου πολιτικού χρήματος (Siemens). Το 2013εκχωρούνται στο ΤΑΙΠΕΔ οι μετοχες των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ,με τους συνδικαλιστές του χτες να προσπαθούν να πείσουν ότι «δεν θα πουληθούν ποτέ». Λίγο νωρίτερα το 2010, χιλιαδες μετατάξεις σιδηροδρομικών , στην πλειοψηφία τους υποχρεωτικές , αφού κλίμα τρομοκρατίας επικρατούσε στους εργασιακούς χώρους , προαλείφουν το έδαφος για την ιδιωτικοποίηση.
Οι συνδικαλιστικές δυνάμεις του χτες (ΠΑΣΚ- ΔαΚΕ) στήριξαν τις πολιτικές αυτές , έχοντας ως ταξικό άλλοθι στις επιλογές τους ,τους εκπροσώπους του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών (πρώην ΔΕΣΚ) που επέτρεπε την επέλαση του Νεοφιλελευθερισμού προσδοκώντας σε εκλογικά κέρδη από την φτωχοποίηση των εργαζομένων και την απαξίωση του σιδηροδρόμου,, «γκετοποιοντας» τις δυνάμεις του.
Οι συνδικαλιστικές δυνάμεις του χτες (ΠΑΣΚ- ΔαΚΕ) στήριξαν τις πολιτικές αυτές , έχοντας ως ταξικό άλλοθι στις επιλογές τους ,τους εκπροσώπους του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών (πρώην ΔΕΣΚ) που επέτρεπε την επέλαση του Νεοφιλελευθερισμού προσδοκώντας σε εκλογικά κέρδη από την φτωχοποίηση των εργαζομένων και την απαξίωση του σιδηροδρόμου,, «γκετοποιοντας» τις δυνάμεις του.
Ποτέ το ΠΑΜΕ ή η ΔΕΣΚ δεν λειτούργησε αποτρεπτικά στις επιλογές των συστημικών παρατάξεων του χτες , πάντα αποτελούσε και αποτελεί και σήμερα -εν γνώση και πλήρη συνείδηση των εκπροσώπων του-το μαξιλάρι του συστήματος , την βαλβίδα εκτόνωσης που χρησιμοποιούσαν ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ για να καλύψουν την αδράνεια τους.
Η ίδρυση του Δικτύου Σιδηροδρομικών τρόμαξε το σύστημα του χτες , και έτσι εδώ και 3 χρόνια απροκάλυπτα πλέον έχει προχωρήσει σε ανίερη συμμαχία υπονομεύοντας τα συμφέροντα των σιδηροδρομικών προκειμένου να διατηρήσουν οι παρατάξεις και οι συνδικαλιστές του χτες , τις καρέκλες τους.
Εδώ και 3 χρόνια οι σιδηροδρομικοί είναι μάρτυρες ενός βρώμικου πόλεμου σε βάρος κάθε αντίθετης άποψης στο συνδικάτο μας.
Η ανίερη συμμαχία των συνδικαλιστών του χτες βλέποντας τις δυνάμεις της να φυλοροούν και άρα να χάνει τα «οφίτσια» δεκαετιών ,επιστράτευσε στην Ομοσπονδία «παρατηρητές», επέτρεψε την τιμωρία μελών του Προεδρείου της για την συνδικαλιστική τους δράση , ενώ εδώ και 2 χρόνια εντελώς αντιδημοκρατικά επιβάλει τον σκοταδισμό και την παραπληροφόρηση.
Τελευταίο παράδειγμα , ξεπεσμού και αναξιοπρέπειας τους , αποτελεί η επίδοση εξώδικου για κινητοποιήσεις με την απόφαση για αυτές να εμφανίζεται ως ομόφωνη , ενώ δεν ήταν! Η Δημοκρατία στο απόσπασμα , με τους συνδικαλιστές του χτες να υπερηφανεύονται για τα κατορθώματα τους.
Στην χτεσινή συνάντηση της Ομοσπονδίας με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι αντιδημοκρατικές δυνάμεις του σκοταδισμού , απαγόρεψαν σε εκλεγμένο του Δικτύου να παραβρεθεί σε αυτή , επειδή δεν «ανήκε» στο Προεδρείο και επειδή «θα διέρρεαν» στους συνάδελφους τα όσα ειπώθηκαν.
Μάλιστα ο εκπρόσωπος του ΠΑΜΕ επιτελώντας τον διαχρονικό του ρόλο, προσφέροντας στήριξη σε όσους στηρίζουν την δήθεν ταξική του προέλευση,απείλησε με αποχώρηση αν επιτρεπόταν να παραβρεθεί εκλεγμένο μέλος του Δικτύου στην συνάντηση !(ως 2ος αντικαθιστώντας τον συνάδελφο μας στο Προεδρείο ,που απουσίαζε ). Μόλις μερικές μέρες πριν « επέτρεπε» στην ΔΑΚΕ να συμμετέχει με τρίτο συνάδελφο, εκτός Προεδρείου ,μόλις 2 χρόνια πριν ανεχόταν «παρατηρητές» στο Προεδρείο, ενώ δεν προβλέπονταν στο καταστατικό της ΠΟΣ!
Ο σκοταδισμός , η βαθιά συντήρηση και οι αντιδημοκρατικές πρακτικές σε πλήρη εξέλιξη. Αποτελεί ΝΤΡΟΠΗ για το ταξικό κίνημα η χτεσινή στάση του εκπροσώπου του ΠΑΜΕ , στάση που αποτελεί δεύτερο δείγμα του χαρακτήρα του μετά τα όσα χυδαία είχε επικαλεστεί σε συγκέντρωση της Ομοσπονδίας για τους εργαζόμενους στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η φασιστική νοοτροπία των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών καταγγέλλεται σε όλο τον σιδηροδρομικό κόσμο.
Εδώ και μήνες , με δίκη τους ευθύνη οδήγησαν την τεχνική βάση στην ιδιωτικοποίηση χωρίς να καταλάβει ποτέ η Ελληνική κοινωνία , ακόμα και η σημερινή Κυβέρνηση ,ότι χάνεται ένα πολύτιμο εργαλείο για την παραγωγική ανασυγκρότηση.
Σημερινή Κυβέρνηση που θα πρέπει να απολογηθεί για το έγκλημα των ιδιωτικοποιήσεων στον Ελληνικό σιδηρόδρομο,πολιτική επιλογή που άφησε την χώρα χωρίς δημόσια σιδηροδρομική εταιρεία κ σήμερα οδηγεί και την τεχνική βάση στον ιδιώτη.
Με ευθύνη των συνδικαλιστικών δυνάμεων του χτες ,οι εργαζόμενοι στην τεχνική βάση βρίσκονται σε κατάσταση αποπροσανατολισμού αφού επί 7 μήνες η συμμαχία των ΠΑΣΚ -ΔΑΚΕ-ΠΑΜΕ, ασχολούνταν με συμφωνίες Σωματείων προσπαθώντας να τις ανατρέψει , με το τίμημα εξαγοράς της ΕΕΣΣΤΥ, λες και αυτό θα ήταν πρόβλημα και με καυγάδες επί προσωπικού με όσους διαφωνούσαν μαζί της , βλέποντας τα αδιέξοδα των στρατηγικών της επιλογών.
Δεν μας προκαλεί καμία εντύπωση ο εκνευρισμός τους , έκδηλος στις χτεσινές συγκεντρώσεις στα εργοστάσια , δεν μας τρομάζουν οι ψευτοτραμπουκισμοι δήθεν κομμουνιστών, χτες κατάλαβαν καλά,όλοι αυτοί ,ότι, το Δίκτυο Σιδηροδρομικών δημιουργήθηκε για να ανατρέψει το κατεστημένο τους.
Και είναι ΠΑΡΩΝ και δίπλα στους σιδηροδρομικούς.
Το επόμενο διάστημα αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες για τους εργαζόμενους στην τεχνική βάση , καλούμε τις υγιείς δυνάμεις να συμπαραταχθούν με αυτές και τους σιδηροδρομικούς σε εγρήγορση.
Η αναγκαιότητα για Οργανωτικό Συνέδριο στην ΠΟΣ είναι πλέον αδιαμφισβήτητη όπως και η αναγκαιότητα για δημιουργία ενιαίου Σωματείου στην ΕΕΣΣΤΥ.
Σήμερα τους 400 τεχνίτες και τους εργαζόμενους στην τεχνική βάση εκπροσωπούν 6-7 Σωματεία(!!!) , για να υπάρχουν καρέκλες για τους επαγγελματίες του συνδικαλισμού! Και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ οι εξελίξεις οδηγούν στην αναγκαιότητα ενός επιχειρησιακού Σωματείου.
Συνάδελφοι συναδέλφισσες ,
Το μεγαλύτερο ψέμα των τυχοδιωκτών του χτες ήταν ότι το Δίκτυο Σιδηροδρομικών δεν στηρίζει τις κινητοποιήσεις, επειδή διαφώνησε με αυτές.
Όσα ψέμματα και αν πουν , η αλήθεια είναι ότι πλέον δεν μας εντυπωσιάζουν , περιμένουμε ακόμα χειρότερα τις επόμενες ημέρες.
Γιατί λίγο πριν ξημερώσει επικρατεί το βαθύτερο σκοτάδι και στην Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών εδώ και καιρό ο σκοταδισμός και οι αντιδημοκρατικές διαδικασίες, δυστυχώς κυριαρχούν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου