Ας κοιτάξουμε συνάδελφοι την απόλυτη πραγματικότητα σε μια ιστορία που θα θυμίσει στους σιδηροδρομικούς γαργαλιστικές λεπτομέρειες.
Στην ιδιωτικοποιημένη ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2016 , με την δράση των Σωματείων της (ΠΕΠΕ-ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ) διασφαλίστηκαν όλες οι θέσεις εργασίας, ψηφίστηκε και υπογράφηκε ΣΣΕ που έδινε αυξησεις το 2016 ΜΕΤΑ την πρόταση της FS, δόθηκαν τα 1000 Ευρώ με την πώληση της εταιρείας.
Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ έγιναν όταν κρίθηκε αναγκαίο κινητοποιήσεις 12 συνεχόμενων ημερών με τα τρένα καθηλωμένα και τους εργαζόμενους σε συνεχείς συνελεύσεις.
Στην ΕΕΣΣΤΥ με την δράση του "θεσμού" της ΠΟΣ (ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΠΑΜΕ), ψηφίστηκε και υπογράφηκε ΣΣΕ (ΜΕΤΑ την πρόταση της FS)που δεν δίνει τίποτα στους εργαζόμενους σε αυξήσεις, ενώ τα 1000 Ευρώ φαίνονται σαν μακρινό αστείο. Έγιναν μετατάξεις χωρίς ποτέ η ΠΟΣ να διευκρινήσει τι αφορούν και γιατί τελικά αυτές εξαγγέλθηκαν. Με τον γνωστή μέθοδο των σεναρίων ανακαλύφθηκαν αυτοί που τις ήθελαν ή τις ζητούσαν. Αλλά η ΠΟΣ ποτέ δεν είπε πως δεν τις επιθυμεί, τουλάχιστο επίσημα! (Φέρτε μας ένα γραπτό αν είναι διαφορετικά!).
Εξαγγέλθηκαν όμως απο την ΠΟΣ 16 ημέρες κινητοποιήσεων τους τελευταίους 2 μήνες για την πώληση της ΕΕΣΣΤΥ και πραγματοποιήθηκε τελικά 1 μέρα απεργίας (με στάσεις εργασίας) στην οποία κυκλοφόρησε το 80% των τρένων.
Τις υπόλοιπες μέρες κινητοποιήσεων η πλειοψηφία της ΠΟΣ τις ματαίωνε γιατί δεν συνεδρίαζε το ΔΣ... του ΤΑΙΠΕΔ!
Tελικά ακόμα και αυτή η ΣΣΕ (αυτή ζητούσε η ΠΟΣ) υπογράφηκε αφού μεσολάβησαν τα Σωματεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το Δίκτυο Σιδηροδρομικών και αφού η ΠΟΣ είχε πετύχει να χαρακτηριστούν απεργίες παράνομες, να διαχωρίσει τους σιδηροδρομικούς και πόσα άλλα!
Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα συνδικάτα συζητούν σήμερα ΣΣΕ που δίνει αυξήσεις σε ΟΛΟΥΣ τους εργαζόμενους.
Η πλειοψηφία της Ομοσπονδίας ΑΡΝΗΘΗΚΕ να περιμένει να ενταχθεί στην νέα ΣΣΕ το προσωπικό της ΕΕΣΣΤΥ όταν μεταφερθεί στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά προτιμά να "διαπραγματευτεί" τότε τους όρους μας είπε, η πλειοψηφία!
Ακόμα να καταλάβουμε τι φοβόταν η πλειοψηφία αν διαπραγματευτεί μετά την μεταβίβαση των μετοχών ή ας το πούμε καλύτερα, ΠΟΤΕ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΟΙ ΤΕΧΝΙΤΕΣ και οι συνάδελφοι στην ΕΕΣΣΤΥ.
Αν είχε συμφωνηθεί να ενταχθούν στην νέα ΣΣΕ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , ή αν θα περιμένουν να διαπραγματευτεί η....ΠΟΣ αν θα ενταχθούν και πως, όταν θα γίνει η μεταβίβαση των μετοχών.
Αυτή η ΠΟΣ που η πλειοψηφία της σήμερα πανηγυρίζει γιατί με την μεσολάβηση του Δικτύου Σιδηροδρομικών , συμβιβάστηκε με την ΙΔΙΑ ΣΣΕ!
Και αυτή λέει ο γραφικός είναι ήττα για το Δίκτυο και νίκη για τις ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ -ΠΑΜΕ!!!!
Μιλάμε για την απόλυτη παράνοια πλέον......
Οι συγκρίσεις είναι ΜΟΙΡΑΙΕΣ.
Καλό θα είναι να μην υποτιμούν την νοημοσύνη των σιδηροδρομικών ορισμένοι.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Υ.Γ. Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ των 600 εργαζομένων υπάρχουν 2 Σωματεία των 24 συνδικαλιστών. Σχεδόν κανείς συνδικαλιστής δεν έχει απαλλαγή, όλοι εργάζονται κανονικά( μάλιστα κάποιοι στους μηχανοδηγούς στοχοποιούνται γιατί δουλεύουν όπως όλοι οι συνάδελφοι).
Στην ΕΕΣΣΤΥ των 400 υπάρχουν διπλάσια (και βάλε) Σωματεία ων 30+ συνδικαλιστών! (Δεν βάζουμε όσους έχουν απαλλαγές).
Αλήθεια αυτοί που αρχίζουν και λένε ότι στην ΕΕΣΣΤΥ πρέπει να υπάρξει αναδιοργάνωση του κινήματος για το συμφέρον των εργαζόμενων, λένε αλήθεια, ή αλήθεια λένε οι συνδικαλιστές που θέλουν καρέκλες και θέλουν το σημερινό πύργο της Βαβέλ στα συνδικάτα;
NEMESIS είναι να υπογράφεις την ΣΣΕ που σου επιτρέπει το ΤΑΙΠΕΔ το 2018 και να πανηγυρίζεις κιόλας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΕΜΕΣΙΣ είναι να σου θυμίζουν, με αυτόν τον τρόπο της σύγκρισης,ότι το 2016 ενώ το ΤΑΙΠΕΔ ήθελε την ίδια ΣΣΕ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κάποιοι τρελοί και μικροί πήραν παραπάνω και ενώ μάλιστα αυτή είχε λήξει και δεν ήταν καν στην μετενέργεια (όπως συνέβη στην ΕΕΣΣΤΥ).
ΝΕΜΕΣΙΣ είναι ο μπελάς που έχετε βρεί όλοι οι μεγαλοσυνδικάλες και που δεν λέει να σας αφήσει,αν δεν ήταν ΝΕΜΕΣΙΣ θα ήταν ένα κακό σπυρί στα οπίσθια!