Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2018

Σύγκρουση τρένου με αγριογούρουνα χτες στον Βόλο , καθυστερήσεις στην αποκατάσταση λόγω ελλείψεως εφεδρειών

Μετά το συμβάν,ακινητοποιήθηκε η αμαξοστοιχία ενώ λόγω ελλείψεως εφεδρείας μηχανοδηγών (εδώ και χρόνια) στο μηχανοστάσιο Λάρισας οι επιβάτες 
ανέμεναν επί δίωρο για να μετεπιβιβαστούν σε λεωφορείο και να απομακρυνθούν απο το σημείο.
Το συμβάν έγινε τα  ξημερώματα του Σαββάτου (29/9)  στο ύψος του Βελεστίνου.
Κανείς απο τους επιβάτες΄και το προσωπικό της αμαξοστοιχίας δεν κινδύνευσε 

Ωστόσο για άλλη μια φορά η έλλειψη μηχανοδηγών και η συνεπακόλουθη έλλειψη εφεδρειών στα μηχανοστάσια έχει ως αποτέλεσμα να υπάρχουν σημαντικές καθυστερήσεις σε περιπτώσεις ακινησίας συρμών.
Δεν είναι υπερβολικό να πούμε ότι εφεδρείες μηχανοδηγών, υπάρχουν πλέον μόνο στο ΜΑΙ όλο το 24 ωρο (και αυτές χωρίς να καλύπτουν τις απαιτούμενες ανάγκες στο σύνολο τους) ενώ  και στο Λιανοκλάδι που καλύπτει το Καλίδρομο, οι εφεδρικοί μηχανοδηγοί έχουν περιοριστεί σημαντικά τους τελευταίους μήνες λόγω της έλλειψης προσωπικού.
Ακόμα και στο Μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης, δεν υπάρχουν εδώ και καιρό νυχτερινές εφεδρείες λόγω της λειψανδρίας μηχανοδηγών, -πλέον δεν υπάρχουν και κατά την διάρκεια της ημέρας-, ενώ στην γραμμή Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη σε περσότερα απο 450 χιλιόμετρα δεν υπάρχει ούτε μηχανή στο ενδιάμεσο για να αποσύρει τρένο που θα παρουσιάσει μηχανικό πρόβλημα, αλλά ούτε και εφεδρείες!  
Η κατάσταση αυτή επιφέρει σημαντικά προβλήματα στην καθημερινή λειτουργία των μηχανοστασίων με την εντατικοποίηση στις βάρδιες των ελιγμών (που καλύπτουν πλέον και εφεδρείες στο ΜΑΙ), να είναι εμφανής παντού, ωστόσο η στρατηγική επιλογή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι να καλυφθούν τα δρομολόγια περιορίζοντας στο ελάχιστο τις εφεδρείες του προσωπικού, και έτσι μετά απο κάθε περιστατικό ακινησίας  να φαίνεται το πρόβλημα, αφού πολλές φορές μηχανοδηγοί έρχονται απο το σπίτι τους (κυριολεκτικά) για να βοηθήσουν στην αποκατάσταση προβλημάτων.


Ελπίζουμε η κατάσταση να βελτιωθεί με τους 70 νέους μηχανοδηγούς που εκπαιδεύονται στο ΚΕΚ, αλλά για να γίνει αυτό θα πρέπει να υπάρξει αλλαγή και των στρατηγικων επιλογών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην διαχείριση προσωπικού και την κάλυψη των απαραίτητων εφεδρειών ανά την Επικράτεια.


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου