Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2018

Τα πρώτα τρένα υδρογόνου της Alstom έκαναν το ντεμπούτο τους στην Κάτω Σαξονία

Τα πρώτα δύο τρένα, που κινούνται με υδρογόνο, κυκλοφορούν εδώ και λίγες ημέρες στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Κάτω Σαξονίας στη Γερμανία. Ο λόγος για τα Coradia iLint, τα οποία κατασκευάστηκαν

από την γαλλική Alstom στο Salzgitter της Γερμανίας, και είναι εξοπλισμένα με κυψέλες καυσίμου που μετατρέπουν το υδρογόνο και το οξυγόνο σε ηλεκτρική ενέργεια, εξαλείφοντας έτσι τις παραγόμενες εκπομπές ρύπων.

Επί του παρόντος, οι δύο αμαξοστοιχίες έχουν τεθεί σε εμπορική χρήση στο σιδηροδρομικό δίκτυο Eisenbahnen und Verkehrsbetriebe Ebbe-Weser (EVB), εκτελώντας το δρομολόγιο Cuxhaven, Bremerhaven, Bremervörde, Buxtehude.

Ουσιαστικά, πραγματοποιούν μια διαδρομή περίπου 100 χλμ., όπου μέχρι σήμερα κινούνταν ντιζελοκίνητα τρένα.

Οι εν λόγω αμαξοστοιχίες θα τροφοδοτούνται από μια κινητή αντλία πλήρωσης υδρογόνου, που θα υπάρχει στο σταθμό του Bremervörde, ενώ θα έχουν τη δυνατότητα να κινούνται με απόλυτη αυτονομία για συνολικά 1.000 χλμ.

Σύμφωνα με τα σχέδια της Alstom, ένας σταθερός σταθμός πλήρωσης υδρογόνου θα τεθεί σε λειτουργία, το 2021, στις εγκαταστάσεις της EVB, όταν η εταιρεία θα παραδώσει επιπλέον 14 Coradia iLint στην αρχή μεταφορών της επαρχίας Landesnahverkehrsgesellschaft Niedersachsen (LNVG).

www.metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου