Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2018

Παρέμβαση Χρ. Σιμορέλη για το Σιδηρόδρομο στα Τρίκαλα.


Η Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου συνεδρίασε σήμερα, Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου, με θέμα την «Κατασκευή τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου στο τμήμα Έξοδος Σ.Σ. Αθηνών – Τρεις Γέφυρες, με υπογειοποίηση στην περιοχή Σεπολίων».

Στη διάρκεια της συνεδρίασης συζητήθηκαν ζητήματα που αφορούν τα σιδηροδρομικά δίκτυα και άλλων περιοχών της χώρας. Ο Βουλευτής Τρικάλων κ. Χρήστος Σιμορέλης έκανε παρέμβαση απευθυνόμενος προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κ. Χρήστο Σπίρτζη σχετικά με τα προβλήματα του σιδηρόδρομου στα Τρίκαλα.

Ο κ. Σιμορέλης ανέφερε ότι ο σιδηρόδρομος αποτελεί έναν πολύ σημαντικό παράγοντα κοινωνικής ευημερίας, οργάνωσης των μεταφορών και προώθησης της οικονομικής και τουριστικής ανάπτυξης στη Θεσσαλία. Στην πόλη των Τρικάλων υπάρχουν αυτή τη στιγμή αρκετές φυλασσόμενες ισόπεδες διαβάσεις και δυστυχώς κάποιες αυθαίρετες που δημιουργήθηκαν με το κόψιμο της περίφραξης. Στα χρόνια λειτουργίας της σιδηροδρομικής γραμμής έχουν γίνει αρκετά σοβαρά ατυχήματα, κάποια από αυτά θανατηφόρα. 
Ο Βουλευτής τόνισε ότι επείγει να γίνουν οι απαραίτητες παρεμβάσεις στα επικίνδυνα σημεία του δικτύου σε όλο το νομό, και με υπογειοποίηση διαβάσεων όπου κρίνεται απαραίτητο για πεζούς και οχήματα, έτσι ώστε η κυκλοφορία των πολιτών να γίνεται με ασφάλεια. Ακόμη ο κ. Σιμορέλης έθεσε το ζήτημα των αδικαιολόγητων αυξήσεων στα εισιτήρια, ειδικά του πρωινού τρένου προς την Αθήνα, από τη διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με αποτέλεσμα την επιβάρυνση των κατοίκων και την απομάκρυνση μερίδας του επιβατικού κοινού από το τρένο.
 Τέλος ο κ. Σιμορέλης ανέφερε την τεράστια σημασία της σιδηροδρομικής σύνδεσης Καλαμπάκας-Κοζάνης για την ευρύτερη περιοχή.


www.ekalampaka.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου