![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjlqOznIx4K1eXVh6qilQPVxFIO8kTYOhUGTeEBD_tbu6fQE9ubAmkY9ACccE07lYPb7H27XMQJud8NWpzNE6tILCPZdRiAcvam2VOrtE5kNYfDJ9ygSaJQvQk6MBEs2trasra4BQXZiBOI/s200/CAM00190.jpg)
Εκτροχιασμό του 1591 (Προαστιακός Θεσσαλονίκης - Λάρισας) είχαμε σήμερα το πρωί στην περιοχή του Πλατέως, μετά απο αστοχία στην υποδομή (Αλλαγή κλειδιών). Δεν υπήρξε
κανένας τραυματισμός επιβάτη καθώς η ταχύτητα του συρμού ήταν πολύ μικρή (Εκκινούσε απο τον σταθμό) και εκτροχιάστηκε το 2ο φορίο του.
Θα επαναλάβουμε για πολλοστή φορά ότι η έλλειψη λειτουργίας φωτοσημάτων και συστημάτων ασφαλείας (ETCS) είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο σήμερα, πρόβλημα που δυναμιτίζει- υποθάλπτει την προοπτική ανάπτυξης του, παρά την ολοκλήρωση των έργων υποδομής (γραμμές) μετά απο δεκαετίες αναμονής.
ΑΝ τα φωτοσήματα λειτουργούσαν, δεν θα είχαμε τέτοια φαινόμενα ή τουλάχιστο αυτά θα είχαν περιοριστεί σημαντικά.
Το Πλατύ ανήκει στο ίδιο σύμπλεγμα σταθμών με το Άδενδρο, όπου ΔΥΣΤΥΧΩΣ 2 σχεδόν χρόνια μετά το τραγικό δυστύχημα, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου