Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2020

Άγονος ο διαγωνισμός για το Θριάσιο 2

Άδοξα έληξε ο περίφημος διαγωνισμός για το μεγάλο Εμπορευματικό Κέντρο στον Ασπρόπυργο, γνωστό και ως Θριάσιο 2.Σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com, στη σχετική διαδικασία που πραγματοποιήθηκε σήμερα 2ο Ιανουαρίου δεν
παρουσιάστηκε κανένα από τα τρία ενδιαφερόμενα σχήματα παρότι είχαν ζητήσει δύο φορές την παράταση του διαγωνισμού για να προετοιμαστούν.  Τα σχήματα ήταν οι Pearl (COSCO), Goldair και Damco (Κοπελούζος).

Πηγές κοντά στο έργο δήλωσαν στο ypodomes.com ότι πέφτει οριστικά η αυλαία στον διαγωνισμό και πως από αύριο κιόλας θα ξεκινήσει η προετοιμασία ενός νεόυ διαγωνισμού που θα είναι πιο «θελκτικός» για την αγορά και θα έχει συμμετοχή, προκειμένου να προχωρήσει και να ολοκληρωθεί αλλά το κυριότερο να ξεκινήσει να λειτουργεί το ακίνητο. Ο νέος διαγωνισμός εκτιμάται ότι θα μπορέσει να βγεί στον αέρα μέχρι το καλοκαίρι.

Ένας από τους βασικούς λόγους που ο διαγωνισμός δεν προχωρήσει σύμφωνα με εκτιμήσεις παραγόντων της αγοράς είναι η μέχρι και σήμερα εμπλοκή στο Θριάσιο 1. Βέβαια με το μπλοκάρισμα της σύμβασης παραχώρησης για το Θριάσιο 1, από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ο διαγωνισμός για το Θριάσιο 2 έχει ένα μεγαλύτερο χρονικό περιθώριο. Αυτό γιατί προηγείται η ολοκλήρωση και συμβασιοποίηση για το ΘΕΚ και ακολούθως για το Θριάσιο 2.

Να θυμίσουμε πως ο  διαγωνισμός για την παραχώρησης του Εμπορευματικού Σιδηροδρομικού Σταθμού και Σταθμού Διαλογής (ΕΣΣΣΔΙ) στο Θριάσιο Πεδίο, (γνωστότερος ως Θριάσιο 2 ) ξεκίνησε μόλις τον περασμένο Μάρτιο, λίγες ημέρες πριν εκπνεύσει η ημερομηνία που είχε δοθεί από την Κομισιόν (31.3.19) και η οποία αφορούσε την ολοκλήρωση και συμβασιοποίηση του διαγωνισμού αυτού. Στις αρχές του καλοκαιριού πέρασε στη Β` φάση του διαγωνισμού.

Η αρχική ημερομηνία κατάθεσης προσφορών ήταν η 17η Σεπτεμβρίου 2019, στη συνέχεια πήγε στις 18 Νοεμβρίου και ακολούθως πήρε νέα παράταση για τις 20 Ιανουαρίου 2020. Αναθέτουσα Αρχή του έργου είναι το Υπουργείο Υποδομών και πιο συγκεκριμένα η Διεύθυνση Συγκοινωνιακών Υποδομών με Σύμβαση Παραχώρησης.

ΤΟ ΑΚΙΝΗΤΟ
Το mega-Εμπορευματικό Κέντρο Θριάσιο 2, είναι το δεύτερο μεγαλύτερο, μετά από εκείνο του Διεθνούς Αερολιμένα της Αθήνας και η μάχη που προβλέπεται να δοθεί για την απόκτηση του αναμένεται να συνεχιστεί από τους υπόλοιπους διεκδικητές.

Το ακίνητο στο Θριάσιο 2 διαθέτει πολλαπλές σιδηροδρομικές γραμμές, ηλεκτροκίνηση, αποθήκες, κτίρια διοίκησης κ.α. Θα γίνει το μεγαλύτερο Logistics Center της Νότιο-Ανατολικής Ευρώπης με εμβαδον 1.758.240 τ.μ. και αναμένεται να μετατρέψει όλη την περιοχή σε ένα τεράστιο εμπορευματικό hub.
Οι υποχρεωτικές επενδύσεις σύμφωνα με πηγές δεν ξεπερνούν τα 20-25εκατ.ευρώ πράγμα που κάνει ακόμα πιο ελκυστικό το συγκεκριμένο ακίνητο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου