Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2020

Τα Γερμανικά κρατίδια ξεκίνησαν εκπαιδευτικά προγράμματα για την προσέλκυση μεταναστών και προσφύγων για τη κάλυψη θέσεων μηχανοδηγών


Στη Γερμανία υπάρχει έλλειψη εργατικού δυναμικού στον τομέα των μηχανοδηγών. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ορισμένα γερμανικά κρατίδια έχουν ξεκινήσει εκπαιδευτικά προγράμματα για την προσέλκυση μεταναστών και προσφύγων για να καλύψουν το κενό.


Σύμφωνα με πρόσφατο άρθρο του γερμανικού ομίλου waz media , το ομοσπονδιακό κρατίδιο της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας αναζητά εκατοντάδες οδηγούς τρένων («Lokführer»). Η βιομηχανία αντιμετωπίζει σημαντική έλλειψη εργατικού δυναμικού, η οποία αναμένεται να αναπτυχθεί τα επόμενα χρόνια. Ενώ η Βόρεια Ρηνανία Βεστφαλία είναι το πιο πυκνοκατοικημένο κράτος της Γερμανίας, η έλλειψη γίνεται αισθητή και σε άλλα κράτη. Η κάλυψη της ζήτησης για τους μηχανοδηγούς αποτελεί πρόκληση για την εθνική υπηρεσία σιδηροδρόμων Deutsche Bahn και εκατοντάδες ιδιωτικές εταιρείες μεταφορών το αντιμετωπίζουν εδώ και χρόνια.
Προγράμματα προσέλκυσης και πρόσληψης ειδικευμένων εργαζομένων στον τομέα αυτό ξεκίνησαν πριν από αρκετά χρόνια. Τα τελευταία στοιχεία της ένωσης Allianz pro Schiene δείχνουν ότι τα προγράμματα αυτά έχουν δείξει αποτελέσματα και ότι το 2018 ο αριθμός των μηχανοδηγών αυξήθηκε κατά 7% σε σύγκριση με το 2017 . Σύμφωνα με την Allianz pro Schiene, το έτος 2018 υπήρχαν περίπου 46.800 απασχολούμενοι οδηγοί τρένων στη Γερμανία, τόσο για τρένα όσο και για μετρό και τραμ.
Ωστόσο, η ζήτηση αυξάνεται ταχύτερα από ό, τι υπάρχουν νέοι υπάλληλοι για να καλύψουν το κενό. Σύμφωνα με την WAZ, δεν υπάρχουν αρκετοί υποψήφιοι για την κατάρτιση. Για κάθε 100 σημεία, υπάρχουν μόνο 23 αιτούντες. Υπάρχουν περίπου 400 διαφορετικές εταιρείες μεταφορών στη Γερμανία, οι οποίες όλες θέλουν να προσλάβουν, λέει ο εκπρόσωπος της κατάρτισης για τα προσόντα από την WAZ.

Πρόσφυγες για κατάρτιση

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πολλές εταιρείες δημοσίων μεταφορών προσπαθούν να προσελκύσουν πρόσφυγες και μετανάστες στη δουλειά. Η Deutsche Bahn θέλει να προσφέρει μαθήματα κατάρτισης για τους πρόσφυγες από το 2020, σύμφωνα με τις εκθέσεις του WAZ. Στο παρελθόν, η Deutsche Bahn προσέφερε ειδική εκπαίδευση σε περισσότερους από 400 πρόσφυγες σε άλλες μηχανικές εργασίες, συμπεριλαμβανομένης της μηχανικής ή της κατασκευής γραμμών.
Η Βόρεια Ρηνανία-Βεστφαλία ξεκίνησε το "Fokus Bahn NRW", ένα κοινό σχέδιο από διάφορες εταιρείες μεταφορών για την πρόσληψη προσωπικού και τη βελτιστοποίηση των υπηρεσιών. Μέρος του προγράμματος είναι μια εκπαίδευση που απευθύνεται σε μετανάστες και πρόσφυγες στην αραβική γλώσσα. Θα περιλαμβάνει επιπλέον συνεδρίες για το γερμανικό λεξιλόγιο που αφορά στη βιομηχανία ατμομηχανών, εκθέσεις WAZ.

Η εκπαίδευση για τους οδηγούς μηχανών έλξης διαρκεί 15 μήνες.

Ένας πρόσφυγας από τη Συρία, ο οποίος συμμετείχε σε μια ενημερωτική συνάντηση του έργου "Fokus Bahn NRW", δυσκολεύτηκε να βρει μόνιμη εργασία στη Γερμανία. Παρόλο που μελέτησε τέσσερα χρόνια γεωργίας στη Συρία πριν από την άφιξή του, έπρεπε να ξεκινήσει από το μηδέν στη Γερμανία. Εργάστηκε ως προσωρινός εργαζόμενος. ως οδηγός τρένου, ελπίζει να κάνει ασφαλή διαβίωση για την οικογένειά του.

Οι περισσότερες από τις πληροφορίες σε αυτό το άρθρο προέρχονται από τη γερμανική έκθεση WAZ.de με dpa.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το "Fokus Bahn NRW" και τις επικείμενες ενημερωτικές συνεδρίες, επισκεφθείτε τη διεύθυνση https://www.fokus-bahn.nrw/ ή το Stiftung Bildung Handwerk , το εκπαιδευτικό ίδρυμα που εφαρμόζει την εκπαίδευση.

www.infomigrants.net (Και Σιδηροδρομικά Νέα)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου