Πως μια καλοκαιρινή βροχή, εξέθεσε την πλειοψηφία της ΠΟΣ και τις Κυβερνητικές "μαριονέτες" στο συνδικάτο μας.
Μεγάλη ταλαιπωρία χτες με την κατάργηση δρομολογίων απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και σημαντικές καθυστερήσεις σε αρτηριακά δρομολόγια (με ανακοίνωση της η εταιρεία επιρρίπτει σημαντικές ευθύνες στην υποδομή) λόγω της καλοκαιρινής...βροχής. Το στέκι της έλξης θυμήθηκε πως είχε αντιδράσει
η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών μερικά χρόνια πριν, τον Ιανουάριο του 2017, όταν ένας πρωτοφανής χιονιάς είχε πλήξει την χώρα στην Κεντρική Ελλάδα και είχαμε καταργήσεις δρομολογίων και καθυστερήσεις.
Χτες με μια απλή καλοκαιρινή... βροχή που οδήγησε στην κατάρρευση στην Βόρεια Ελλάδα, η ΠΟΣ δεν έβγαλε ΚΙΧ.
Περιμέναμε απο την Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών να αναφερθεί στις αιτίες των όσων έζησε το επιβατικό κοινό απο μια...καλοκαιρινή βροχή.
Γιατί τα τελευταία 5 χρόνια μας είχαν συνηθίσει έτσι οι ηγέτες των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΔΕΣΚ.
Γιατί τα τελευταία 5 χρόνια μας είχαν συνηθίσει έτσι οι ηγέτες των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΔΕΣΚ.
Μάταια όμως.....
ΑΝ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΧΑΣΕΙ τα όσα έγραφαν το 2015-2019 να τους υπενθυμίσουμε ότι έχουμε πλήρες αρχείο με τις ανακοινώσεις τους.
Ανακοινώσεις συνδικάτων, όχι προσωπικές απόψεις σε blog και που θα τους ακολουθούν για πολλά-πολλά χρόνια.
Ο Κυβερνητικός συνδικαλισμός στο απόγειο του τον τελευταίο χρόνο και μάλιστα απο μια Ομοσπονδία που δεν μίλησε ούτε όταν επέστρεφαν συνταξιούχοι σε θέσεις καίριας ευθύνης στον ΟΣΕ το φθινόπωρο του 2019, ούτε όταν συνδικαλιστές τοποθετούνταν σε θέσεις επίσης καίριας ευθύνης ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΤΟΥΣ στον ΟΣΕ.
Μας αφήνουν παγερά αδιάφορους τα πρόσωπα, το τονίζουμε.
Μας ενδιαφέρει η συνδικαλιστική προσέγγιση.
Ας δούμε τι έγραφαν στις 12 Γενάρη του 2017 σε Δελτίο Τύπου τα ίδια πρόσωπα και οι ίδιες παρατάξεις (ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΔΕΣΚ) μετά απο μια πρωτοφανή χιονόπτωση, με τα τρένα να κυκλοφορούν τότε απο τον Ορεινό Όγκο και όχι απο την σημερινή -νέα- χάραξη. Τα ίδια πρόσωπα που μετά το μπάχαλο απο μια βροχή, ΧΤΕΣ ΚΡΥΦΤΗΚΑΝ.
2017 μετά απο πρωτοφανή χιονιά με καθυστερήσεις σε δρομολόγια και καταργήσεις γράφει η ΠΟΣ : Οι διαχρονικές πολιτικές απαξίωσης και κατακερματισμού του σιδηροδρόμου από όλες τις Κυβερνήσεις, με στόχο την πώλησή του, το μόνο που κατάφεραν είναι να διαλύσουν το σιδηρόδρομο.
2020 μετά απο βροχή που είχε σχεδόν παρόμοια αποτελέσματα ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
2017 μετά απο πρωτοφανή χιονιά με καθυστερήσεις σε δρομολόγια και καταργήσεις γράφει η ΠΟΣ :Η σημερινή απόφαση είναι η μεγαλύτερη παραδοχή μας αποτυχίας τόσο της Διοίκησης όσο και της πολιτικής ηγεσίας που δεν κατανόησαν ποτέ ότι ο Σιδηρόδρομος δεν λειτουργεί ούτε από τα αναπαυτικά γραφεία ούτε διοικείται με αποφάσεις που λαμβάνονται παρακολουθώντας εκ του μακρόθεν καταλήγοντας ...Εμείς, οι εργαζόμενοι στο Σιδηρόδρομο, έχοντας πλήρη συναίσθηση της όποιας ευθύνης μας αναλογεί, νιώθουμε την ανάγκη (μιας και δεν έχουν φιλότιμο να το πράξουν αυτοί που έχουν την ευθύνη), να ζητήσουμε συγνώμη από τους επιβάτες που βιώσαν και βιώνουν την απίστευτη ταλαιπωρία των τελευταίων ημερών που άλλωστε βιώνουμε κι εμείς.
2020 μετά απο καλοκαιρινή βροχή που προκαλεί μπάχαλο στον σιδρόδρομο στην Βόρεια Ελλάδα, η ΠΟΣ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
Τα συμπεράσματα δικά σας συνάδελφοι.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
υγ. Ακόμα στην αρχή είμαστε. Να δούμε που θα κρυφτούν όλοι αυτοί που με την σιωπή τους "υποβοηθούν" την εκχώρηση της συντήρησης της υποδομής σε ιδιώτες. Πολιτική απόφαση που ανακοίνωσε πρόσφατα η πολιτική ηγεσία του ΥΜΕ στην συνάντηση της με την ΠΟΣ. Χτες όμως ΣΙΩΠΗ απο τις Κυβερνητικές μαριονέτες στο συνδικάτο μας.
υγ2 Μας λείπουν οι μέρες που ψάχνανε την σκόνη στο ...Καλίδρομο.
Εχθές που μείνανε όλα τα ηλεκτρικά στους αγίους δεν το γράφετε, εμ θέλατε ηλεκτρισμό ντηζελ και mlw για πσντα
ΑπάντησηΔιαγραφή